Stav zaplnění DPF filtru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Stav zaplnění DPF filtru
Pánové, zdravím vás všechny a prosím o radu, kterou jsem zde zatím nenašel. Mám Octavii III, motor 2.0 TDI CR 110kW (CKFC), dovoz z DE, já jezdím výhradně na Vervu, olej užívám Castrol Edge Long life ale po 15 tis. km.
Jak je na tom můj DPF filtr, když jsem naměřil toto:
IDE00431-ENG104207 Filtr částic: servisní regenerace: stav zablokování-Bit 0 0
IDE00432 Filtr částic: doba od poslední regenerace 6893 s
IDE00433 Filtr částic: objem olejového popílku 0.14 l
IDE00434 Filtr částic: vypočtená hmotnost sazí 9.27 g
IDE00435 Filtr částic: měřená hmotnost sazí 1.91 g
IDE00436 Filtr částic: kilometry od poslední regenerace 113599 m
IDE01386 Index zanesení sazemi 1 m
IDE01407 Filtr částic: spotřeba paliva od poslední regenerace 5.07 l
IDE06059 Filtr částic: hmotnost olejového popílku 56.7 g
IDE06060 Mez naplnění: naplnění filtru částic popílkem 80.00 g
??? Mám už šetřit na nový?
Díky za odpovědi...
Řehoř.
Jak je na tom můj DPF filtr, když jsem naměřil toto:
IDE00431-ENG104207 Filtr částic: servisní regenerace: stav zablokování-Bit 0 0
IDE00432 Filtr částic: doba od poslední regenerace 6893 s
IDE00433 Filtr částic: objem olejového popílku 0.14 l
IDE00434 Filtr částic: vypočtená hmotnost sazí 9.27 g
IDE00435 Filtr částic: měřená hmotnost sazí 1.91 g
IDE00436 Filtr částic: kilometry od poslední regenerace 113599 m
IDE01386 Index zanesení sazemi 1 m
IDE01407 Filtr částic: spotřeba paliva od poslední regenerace 5.07 l
IDE06059 Filtr částic: hmotnost olejového popílku 56.7 g
IDE06060 Mez naplnění: naplnění filtru částic popílkem 80.00 g
??? Mám už šetřit na nový?
Díky za odpovědi...
Řehoř.
OIII Combi 2.0 TDI CR
Má to najeto 240 tis. km. Jezdí to každý týden dálky, ale i dost v místě, ale zpravidla tak 10-15km do ohřátí. Tankuji výhradně u Benziny Vervu a olej dávám Long-life Castrol Edge po 15 tis. km.
Mluvil jsem ohledně svého logu s pánem z dpf-tech a ten mi řekl, že hodnota zaplnění není až tak směrodatná a mohla být dříve ovlivněna tím, že to někdo vynuloval. Takže lepší je provést jízdní test a změřit v otáčkách 1500-4000 jaký odpor klade DPF proti motoru... Což se chystám udělat zítra.
Filtr je prý nyní už k vyčištění, je prý lepší při 70% už udělat z důvodu toho, že se nadměrně tepelně nezatěžuje turbodmychadlo a EGR tím, že by horké spaliny měly velký odpor filtru. Dalším důvodem je to, že plný filtr prý občas popraská a pak se nedá čistit, ale musí se dát nový. Takže raději předejdu problémům a nechám ho vyčistit. Ale uvidíme zítra. Třeba ještě budu mít nějaký čásek...
Mluvil jsem ohledně svého logu s pánem z dpf-tech a ten mi řekl, že hodnota zaplnění není až tak směrodatná a mohla být dříve ovlivněna tím, že to někdo vynuloval. Takže lepší je provést jízdní test a změřit v otáčkách 1500-4000 jaký odpor klade DPF proti motoru... Což se chystám udělat zítra.
Filtr je prý nyní už k vyčištění, je prý lepší při 70% už udělat z důvodu toho, že se nadměrně tepelně nezatěžuje turbodmychadlo a EGR tím, že by horké spaliny měly velký odpor filtru. Dalším důvodem je to, že plný filtr prý občas popraská a pak se nedá čistit, ale musí se dát nový. Takže raději předejdu problémům a nechám ho vyčistit. Ale uvidíme zítra. Třeba ještě budu mít nějaký čásek...
OIII Combi 2.0 TDI CR
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 95
- Registrován: 12 kvě 2017, 06:15
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Kolik to tak musí mít najeto, že někdo dosáhne tak velkého zaplnění? Nebo jsou to auta, co jezdí jen krátké trasy? Já mám zaplnění popílkem po 300tkm jen 6,33g na CAYC
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5