Stránka 1 z 1

Termostat Passat B7 2.0 tdi

Napsal: 19 pro 2017, 07:18
od MilanBAT
Zdravím všechny,
můžete mi někdo prosím vysvětlit, k čemu se prodává termostat který otevírá při 75 stupních a zároveň se prodává termostat nastaven na 87 stupňů? Mám asi v autě ten 75 stupňů, protože mi neustále kolísá teplota vody, zhruba 70-90 stupňů. Pochopil bych, kdyby auto mělo tažné, tak kuli uchlazení v extrému, ale auto bez závěsu, nechápu. Ujedu 35 km a teplota oleje je maximálně 85 stupňů, spíš míň.
Díky za reakce a všem pohodové svátky!

Napsal: 19 pro 2017, 07:43
od slovacek.milos
příteli na jednotlivé chladící soustavy máš potřebné autodata a tam píšou jaký termostat použít
proto je výběr různých termostatů,

Napsal: 19 pro 2017, 09:23
od Jirka.
A nemáš DSG? Klasickej termostat dělám max jeden za rok, ale ty termoregulátory u DSG padaj jak mouchy (LOL)

Napsal: 19 pro 2017, 09:50
od Vici
a problém pak nastane, jak někdo první dá termostat nějakou druhovýrobu.. a pak teprve vymění ten k dsg..

Napsal: 19 pro 2017, 12:00
od slovacek.milos
mě u pár aut nasral po roce už i valer i orginál, místo reklamace jsem ho výtáhl ubrousil 2MM tyčky a tak ho ukáznil k další práci

Napsal: 19 pro 2017, 19:24
od MilanBAT
Jirka. píše:A nemáš DSG? Klasickej termostat dělám max jeden za rok, ale ty termoregulátory u DSG padaj jak mouchy (LOL)

Je to 6q manuál, může mít kolísání teploty vliv na spotřebu???

Napsal: 24 pro 2017, 01:07
od sharik4x4
Zcela logicky má teplota motoru vliv na spotřebu.Je to přímá ůměra. :D