Stránka 1 z 3

Tlak oleje Transporter 1.9 TD ABL

Napsal: 19 pro 2017, 15:23
od jear ewing
Klubáci,

po rekonstrukci motoru:
hlava, ventily, zdvihátka, výbrus kliky, samozřejmě nová kluzná ložiska jak ojniční tak kliková, ještě jsem myslem, že jsou po smrti vstřikovače a dochází k detonačnímu spalování (odpojeny trubky jednu po jedné na volnoběh a stále mi něco klepe v hlavě ( ne v mojí ale na autě) :-)
Myslel jsem, že mi špatně zásobuje olejové čerpadlo olejem, vyndal jsem čidlo z hlavy a dal místo něj manometr.

Tlak na volnoběh 0,9-1 bar
2000 otáček cca 1,6 baru
3000 otáček cca 2,7-3 bary
4500 otáček cca 3,8 baru

Je to normální ?

Nahrál jsem video, ale jako vždy nejde vložit :-(

Video vloženo přes úschovnu :-)

Napsal: 19 pro 2017, 15:27
od A6TDI
Není to vývěva ? Jestli tam teda je, netušim.

Napsal: 19 pro 2017, 15:36
od jear ewing
Vývěva tam je viz níže, bohužel to klepe v celém motoru a rozléhá se to není to znát, já jsem byl přesvědčen, že jsou to zdvihátka, vyndal jsem a nejevili známky poškození,mají najeto cca 4.tis km.

Je to takový plechový zvuk jako by klepaly ventily.

Obrázek

Napsal: 19 pro 2017, 15:50
od jear ewing
Zde jsem nahrál video, dík za jakýkoliv podnět, už si nevím rady, chtěl jsem měnit hydraulická zdvihátka a vypadají dobře (mají najeto 4000 tis km), dále jsem koupil těsnění sacího koše u olejového čerpadla, čerpadlo se mi zda docela dobré ať je to teple nebo studené je tam slyšet plechové klepání. (LOL)

Mám tady knížky Jak na to Transporter T4 a tlak při 2000 otáčkách má být 2 bary, což zhruba bude Transporter nemá otáčkoměr-odhaduji.

Každopádně u moji Audi 80 2,3 mám tlak na volnoběh 2.0 Bary-už se z toho ztrácím.

předem dík

http://www.uschovna.cz/zasilka/TJTFCR4XLNU6K97X-WW6/

Napsal: 19 pro 2017, 16:12
od jericho-3
Jinak je vše O.K.? Zkus postupně odpojovat vstřik.trubky k válcům, zda to nezmizí a odpojit vývěvu aby nemusela tlačit. Jinak jsem stáhnul zásilku z úschovny , ale to je tak všechno..asi to neumím, nic z toho nebylo... :)

Napsal: 19 pro 2017, 16:18
od jear ewing
jericho-3 píše:Jinak je vše O.K.? Zkus postupně odpojovat vstřik.trubky k válcům, zda to nezmizí a odpojit vývěvu aby nemusela tlačit. Jinak jsem stáhnul zásilku z úschovny , ale to je tak všechno..asi to neumím, nic z toho nebylo... :)
Na vstřikovače jsem také myslel, před montáží nové žáruvzdorné položky pod vstřikovačema, motor nekouří až v maximálních otáčkách si blafne, vstřikovače vyzkoušeny, plechový zvuk se neztrácí.

Snažím se najít v něčem chybu, ale již mě nic nenapadá, ten olej byla poslední věc, kterou jsem myslel.

Myslíš odpojit vývěvu od hadice posilovače brzd ?

Napsal: 19 pro 2017, 16:28
od jericho-3
Jo, zda tam není zlomená lamela a možná i odpojit vnější řemen, ať se přesně určí odkud to jde, mě takhle cvrkal alternátor-vrtulka chlazení..Na té vačce toho moc není, co by mohlo mlátit, pokud tam hydra v hlavě nejsou volná. Anebo pro jistotu zkus sundat víko a u jednotlilvch hyder po natočení vačky palcem nahoru zkus jejich "vůli"..Vezmi měrku 0,2 a zkus ji dát mezi hydro a vačku..Pozná se, které je špatné..A motor předtím nechat chvilku běhat, až namaže...Třeba na něco natrefíš.. :)

Napsal: 19 pro 2017, 17:04
od A6TDI
ROZHODNĚ OD MOTORU VŠE ODPOJIT ABYS VYLOUČIL VŠECHNY PAZVUKY!!

Napsal: 19 pro 2017, 17:26
od jear ewing
Šel jsem podle dílenské příručky test hydraulických zdvihátek: natočit vačku, aby její nejostřejší bod směroval nahoru, stačit hydraulické zdvihátko a vložit spárovou měrku 0,1 mm - zkusil jsem to hydraulické zdvihátko nejde absolutně stlačit, měrka 0,1 mm nejde vložit, sedí úplně luxusně když jsou namazané nejdou ani vytáhnout.

Skočil jsem se podívat na podtlakové čerpadlo, odpojil jsem hadici a stále to klepe, dal jsem prst na vývod a cítil jsem jak saje, čerpadlo jsem dával starší u minulého jsem zlomil horní vývod.

Napsal: 19 pro 2017, 17:33
od jear ewing
A6TDI píše:ROZHODNĚ OD MOTORU VŠE ODPOJIT ABYS VYLOUČIL VŠECHNY PAZVUKY!!
Todle zkusím, moc toho není :
podtlakové čerpadlo, řemen alternátoru a vodní pumpy, posilovač řízení nemám.

Ještě mě napadá, sundávali jsme vačkovou hřídel a nebyl tam klínek pod řemenici, nedávali jsme jej tam pouze, dotaženo na moment a nové gufero, musí tam ten klínek být ? (po demontáži tam nebyl, neměli jsme náhradní a auto muselo z dílny)
Řemenice vačky je konická, tak by to nemělo dělat paseku..

http://cs.realoem.me/Volkswagen/RDW/TR/ ... 109/109010

Napsal: 19 pro 2017, 17:43
od A6TDI
To nevim , řekl bych že tam je jako pojistka při povolení. Ale pro sichr bych si tam něco dal .

Napsal: 19 pro 2017, 17:57
od jear ewing
Dal jsem Loctite na závity, dávám to všude kromě hliníku.

Já se zkrátka nemohu ubránit, že to jde z hlavy ale rozléhá se to po celém autě, říkám si kdyby něco zanedbal na klice, tak to musí být vibrace, že mi vypadnou zuby, ale motor nevibruje jen plechově klepe (LOL)

Napsal: 19 pro 2017, 18:09
od Source
A niečo ako mávali ASV že sa pridierali na treťom valci a potom to tak klepalo ? Piesty a krúžky si kontroloval tiež? Lebo veľa ľudí riešilo pridreté ASV, tak či to nemože byť niečo podobné

Napsal: 19 pro 2017, 18:15
od tom hanks
řekl bych že to bude kroužek / kroužky

Napsal: 19 pro 2017, 18:32
od jear ewing
Písty jsem nevytahoval, kliku jsem dělal ze spoda, vůle v ojničním čepu nezjištěna, ty pístní kroužky by znamenali horší akceleraci, špatné starty za studena (startuje při -5 bez sytiče)

Pravdou je že při studeném startu to běží jako by na 3 válce přídám plyn, tak se to ustálí-takže spíše vstřikovač.

Kromě pístu a vstřikovačů vše vyměněno, v pátek si jedu pro úplně nové vstřikovače, místo Štěpánské zábavy je nasadím :-)