2.2 dci prostě nechytí

Moderátoři: šulda, Moderátoři

lukeso1
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 29 pro 2017, 16:18

2.2 dci prostě nechytí

Příspěvek od lukeso1 »

zdravím kluci mám velký problém s espace IV 2.2 dci auto mi normálně přijelo na dílnu byl prohlý blok takže se sundala hlava blok se zaškrabal poskládalo se a ejhle nejde nastartovat.Rozvody jsem dělal na přípravky.diagnostika je bez závad v měřených hodnotách sinchronizace OK otáčky při startu cca 250 tlak paliva cca 4OO bar jak v diagnostice tak mechanicky na budík.Na kabeláž vstřiku jsem připevnil žárovku abych viděl jestli jde napájení na vstřiky to taky jde.Auto jede jen na čistič.Místo balonku jsem dal čerpadlo abych tam nahnal více nafty,ale stejně je to mrtvé neměl někdo podobnou záležitost?Díky
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Más otočenou kliku o kolo sinchro je ale na 3válec.
lukeso1
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 29 pro 2017, 16:18

Příspěvek od lukeso1 »

otočenou kliku? Nějak jsem tě nepochopil.když jsem to skládal tak nula na klice byl první válec v horní úvrati a trn do kliky taky pasoval hezky ještě jsem tam čuměl kamerou jestli je to ten výřez
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

taky mě to přijde jak kdybys to měl o 180
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

První válec je tady u převodovky ne?
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

no francoz :D
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Ako to moze mat o 180, ak to robil na pripravky? Vacky maju polohu, kluka jedna diera. Ak by to bolo o 180 tak nie je synchro ok a neide ani na cistic.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Pokud ti tam jde nafta , z výfuku se kouří , motor má kompresi, tak tam ta nafta se vstříkuje prostě JINDY než má..Tak to budeš muset zkontrolovat, zda při kompresi válce č.1./oba palce vačky nahoře a píst nahoře/ vstřikovač válce č.1.vstřikuje zrovna tam.. :)
nepropadat panice...
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

nejlepšíje změřit proud vstřikovačem, zda RJ ovládá nebo ne, to žárovkou nezjistíš.
pak lze určit dále, kde muže být problém
Uživatelský avatar
johnyd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 638
Registrován: 25 dub 2010, 11:35
Bydliště: Slovensko okr.NM

Příspěvek od johnyd1 »

mám podobný problem na senic 1,9 Dci všetky podmienky pre start splnene
tlak na lište 300 bar otačky nabiehajú vstreky na stolicí ok rj skontrolovaná
a za tú piču nie a nie íst. Na spray ide.Začalo to horšie chytat dotial ok.Tlaky
30. Už som v koncoch asi to zapálím. Je to 4x4 75 kw.Nejaké nápady?
Nízko tlaké čerpadlo nové.

(wallbash) (wallbash) (wallbash)
Koleos 2018
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

utžený klínek

naměřit synchronizaci klika/vačka a hnedka bude jasno
to samé jsem řešil na espaceIV, vyměnily kde co a nic, na spray jelo taky ok

5 minut měření a bylo jasno
Uživatelský avatar
johnyd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 638
Registrován: 25 dub 2010, 11:35
Bydliště: Slovensko okr.NM

Příspěvek od johnyd1 »

Okura píše:utžený klínek

naměřit synchronizaci klika/vačka a hnedka bude jasno
to samé jsem řešil na espaceIV, vyměnily kde co a nic, na spray jelo taky ok

5 minut měření a bylo jasno
myslíš na vačke?
Koleos 2018
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

JozefC píše:Ako to moze mat o 180, ak to robil na pripravky? Vacky maju polohu, kluka jedna diera. Ak by to bolo o 180 tak nie je synchro ok a neide ani na cistic.
Protože je snímač na kole čerpadla a i když je to na přípravky tak kolo čerpadla ti ukazuje impulzní značkou dolu a ne nahoru.Vyndej snímač čerpadla dej na přípravky a impulzní výstupek má bejt u díry po snímači.Nebo jak psal okura skopem.
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

geo píše:
JozefC píše:Ako to moze mat o 180, ak to robil na pripravky? Vacky maju polohu, kluka jedna diera. Ak by to bolo o 180 tak nie je synchro ok a neide ani na cistic.
Protože je snímač na kole čerpadla a i když je to na přípravky tak kolo čerpadla ti ukazuje impulzní značkou dolu a ne nahoru.Vyndej snímač čerpadla dej na přípravky a impulzní výstupek má bejt u díry po snímači.Nebo jak psal okura skopem.
Tak to si musim mylit ten motor, lebo sa mi zdalo, ze cidlo malo v bloku.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Blbě jsem se vyjádřil sninač je na prsou a snímá ne vačku ale kolo čerpadla na něm je ta impulzní značka a protože není vidět mužeš to dát o kolo klika bude v HU ale značka na čerpadle obráceně.
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“