c-max 2.0 tdci 100kw PSA motor jemné trhanie
Moderátoři: šulda, Moderátoři
c-max 2.0 tdci 100kw PSA motor jemné trhanie
Zdar borci potrebujem radu na mojom c-maxe keď sa zohreje tak od 1400 do 1700 mi zvláštne vynecháva, nieje to nič okaté, a v zátaži to nerobí, ťahá pekne, je tam chip na 119 kw, ono to počuť najme na zvuku motora a trocha cítiť ako motor vynecháva, ale len keď mám plyn zošliapnutý na 11% ako náhle prekročím tuto hranicu a pridávam tak všetko v poriadku.
priklad:
idem v dedine 50km mám trojku, otáčky 1700 plyn stlačený cca 11% udržujem konštantnú rýchlosť a zrazu to začne na zvuku počuť vynechávanie, a jemne cuká z motorom. pridám a zrýchlim napr na 60km počas pridávanie okamžite prestane, zasa udržujem konštantnú rýchlosť zasa začne cukať
niekedy to urobí aj pri 1900 otáčkach ale všetko nad 2000 žiadne cukanie
myslíte že to môže byť nesprávny chip ??
čerpadlo a vstreky, úplne nové.
plus toto všetko sa deje len keď je zohriaty, studený ide pohode.
neviem či to má s tím súvis, ale keď ráno štartujem, tak motor sa mi pomaly prevaľuje kým naštartuje, pomalým tempom a pretočí to aj 3-4 krát, druhé štartovanie a počas dňa už točí pekne rýchlo a chytá na prvé pretočenie motora (ale to už bude asi odchádzajuci štartér)
priklad:
idem v dedine 50km mám trojku, otáčky 1700 plyn stlačený cca 11% udržujem konštantnú rýchlosť a zrazu to začne na zvuku počuť vynechávanie, a jemne cuká z motorom. pridám a zrýchlim napr na 60km počas pridávanie okamžite prestane, zasa udržujem konštantnú rýchlosť zasa začne cukať
niekedy to urobí aj pri 1900 otáčkach ale všetko nad 2000 žiadne cukanie
myslíte že to môže byť nesprávny chip ??
čerpadlo a vstreky, úplne nové.
plus toto všetko sa deje len keď je zohriaty, studený ide pohode.
neviem či to má s tím súvis, ale keď ráno štartujem, tak motor sa mi pomaly prevaľuje kým naštartuje, pomalým tempom a pretočí to aj 3-4 krát, druhé štartovanie a počas dňa už točí pekne rýchlo a chytá na prvé pretočenie motora (ale to už bude asi odchádzajuci štartér)
Re: c-max 2.0 tdci 100kw PSA motor jemné trhanie
dneska som skuš jednotlivo odpájať snímače, všetky, okrem DRV ventila stále to robilo, ešte mi ostáva plynový pedál ale zas ten vylučuje tempomat levo robí to aj na tempomate keď navolím 55km a 1500 otáčok, čo to ešte môže spôsobovať ? že by ten DRV bol chytený ?
snímač som odpojil, a stále to robilo, ale dneska som to doniesol do fordu, povedali mi že je to v softe, neodborne odstránený FAP filter. robené tu !! http://www.dieselpowerchip.eu/cennik/
len ma zaujíma ako to vo forde zistili. Podľa mňa: rana od pása...Fenix9555 píše:snímač som odpojil, a stále to robilo, ale dneska som to doniesol do fordu, povedali mi že je to v softe, neodborne odstránený FAP filter. robené tu !! http://www.dieselpowerchip.eu/cennik/
Na 90% to je rana od pasa, ale autorizak ta posle do riti ak mas upraveny sw. A maju pravdu. Na Svk a Cz vypina dtc, dpf a chipuje kde aky suflikant , ktory hovno vie a nema sajnu ako funguje kat, nie to este dpf a mapa v ecu. Hlavne , ze stiahne crackly sw a objedna flasher z ali. Pisem obrazne a nenarazam na tuto firmu. Osobne tiez nerobim auta s problematickym chodom a upravenym sw. Sw do pôvodného stavu, alebo dovidenia. Nie raz som si zachranil kozu, tj ponaucenie z cias ked som sa pustal do takých oprav. Za ten cas co stravim maturovanim na upravených autach od kokotov sociek zarobim 2x viac na opravách serióznych zakaznikov.
Rana od pása: určite ste videli nejaký ten western, tam kovboji strieľali z koltov hneď po vytasení z púzdra. Čiže od pása. Rana bola síce rýchla ale o to nepresnejšia.Fenix9555 píše:Co myslite pod pojmom rana od pasa ? Ďakujem.
Vy ste vo forde odovzdali auto a povedali !je tam upravený SW! A oni prečítali závady a hneď Vás poslali do... s odpoveďou... špatne upravený SW.