Montáž tsa180 na axr O1

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

RichmondCZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 12 bře 2013, 09:04
Bydliště: Rychvald

Montáž tsa180 na axr O1

Příspěvek od RichmondCZ »

Ahoj, koukám, že to nebude plug & play jak jsem původně myslel....jestli vůbec:-) Existuje redukce na připojení k IC?...já tam měl totiž bajonet (jestli se tomu tak říká). Původní trubka k egru asi taky nepůjde, když je to na turbu pod jiným úhlem, co? Nějaký tip z čeho?...nebo rovnou zaslepit? Je tam chladič spalin (Euro4), tak počítám, že to zahlásí chybu na palubáku. (LOL)
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 796
Registrován: 27 led 2010, 12:32

Příspěvek od cacinek »

Spodni hadici pouzij z motoru ALH/ASV. Trubka od egr bude bud pasovat puvodni, nebo pouzijes zaslepku (pote bude hlasit chybu, ale stejne to chce upravu sw, takze to se da lehce vyresit pri jednom)
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

pokud plánuješ zvysovani výkonu, což podle zvoleného turba asi jo.....tak egr urcite zaslep.....rovnou ho vycisti a sací parohy taky vycisti ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Já bych to alespoň opticky udělal tak, aby to vypadalo vše spojené, trubku upravit. Nikdy nevíte, na jakýho šťouru se narazí na STK...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
RichmondCZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 12 bře 2013, 09:04
Bydliště: Rychvald

Příspěvek od RichmondCZ »

Ok, díky za rady. Trubku jsem si sehnal a ten egr zaslepím. Trubku dám pryč, protože nevím jak to dopasovat. Na úpravu to půjde, takže se to sw stejně vypne. Mám Euro4, projde to na emisích? Někde jsem četl, že to bez brzdy stejně nejsou schopni změřit.
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 796
Registrován: 27 led 2010, 12:32

Příspěvek od cacinek »

Musi to byt bez chyb v pameti a ok readiness, jinak nemas emise
Naposledy upravil(a) cacinek dne 13 led 2018, 16:51, celkem upraveno 1 x.
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Fakt nevidím jako nutnost zaslepovat EGR při zvyšování výkonu, které sebou nese i nevýhody.
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

techi píše:Fakt nevidím jako nutnost zaslepovat EGR při zvyšování výkonu, které sebou nese i nevýhody.
Pak by sis mel toho vice nastudovat. Hlavne si uvedomit jaka je primarni funkce EGR ventilu ... pak pochopis svuj omyl.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

techi píše:Fakt nevidím jako nutnost zaslepovat EGR při zvyšování výkonu, které sebou nese i nevýhody.
Povec mi aspoň 2 výhody ktoré so sebou nesie funkčné egr na týchto starších euro 3,4
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

když sem koupil leona tak to byla první věc co sem udelal....egr off (noteeth)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Áno je pravda že s egr on sa ti v zime zohreje skorej motor, ale to zase nieje žiadne výhoda oproti tomu že motor stále dýcha čistý vzduch :)
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Forest píše:
techi píše:Fakt nevidím jako nutnost zaslepovat EGR při zvyšování výkonu, které sebou nese i nevýhody.
Pak by sis mel toho vice nastudovat. Hlavne si uvedomit jaka je primarni funkce EGR ventilu ... pak pochopis svuj omyl.
No řekl bych že to celkem vím. A až na zarůstající sání (které ale nezarůstá až tak moc, pokud vše na motoru funguje jak má) nevidím pádný důvod proč ho vypínat na EUR3,4. Motor se nezahřívá, a kompletně se rozhodí tovární nastavení. To totiž není vůbec triviální, když místo 25:1 s EGR ON nejdenou motor jede na 50:1 směs. Ano, navenek to není moc poznat, spotřeba se nehne, ale teplota, tlaky, rychlost (se kterou souvisí ideální předvstřik - a ten už asi nikdo nemění) hoření jsou úplně někde jinde. Takže bych se nedivil, když to normální motoru spíš uškodí, byť v malé míře. A prosím motor není člověk, opravdu mu nevadí když do něj jdou z části spaliny.

Na konstruktivní objektivní měření by ale bylo potřeba čidlo tlaku do spalovacího prostoru a kompletní měření parametrů na stolici. Z hlediska obyčejného uživatele se mi zdá že s EGR on jde motor měkčeji (může být placebo) a v těchto teplotách se rozhodně lépe zahříva (není placebo :D ) a že jedete o 10km dál s podchlazeným motorem nadělá více škody.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

techi píše:
Forest píše:
techi píše:Fakt nevidím jako nutnost zaslepovat EGR při zvyšování výkonu, které sebou nese i nevýhody.
Pak by sis mel toho vice nastudovat. Hlavne si uvedomit jaka je primarni funkce EGR ventilu ... pak pochopis svuj omyl.
No řekl bych že to celkem vím. A až na zarůstající sání (které ale nezarůstá až tak moc, pokud vše na motoru funguje jak má) nevidím pádný důvod proč ho vypínat na EUR3,4. Motor se nezahřívá, a kompletně se rozhodí tovární nastavení. To totiž není vůbec triviální, když místo 25:1 s EGR ON nejdenou motor jede na 50:1 směs. Ano, navenek to není moc poznat, spotřeba se nehne, ale teplota, tlaky, rychlost (se kterou souvisí ideální předvstřik - a ten už asi nikdo nemění) hoření jsou úplně někde jinde. Takže bych se nedivil, když to normální motoru spíš uškodí, byť v malé míře. A prosím motor není člověk, opravdu mu nevadí když do něj jdou z části spaliny.

Na konstruktivní objektivní měření by ale bylo potřeba čidlo tlaku do spalovacího prostoru a kompletní měření parametrů na stolici. Z hlediska obyčejného uživatele se mi zdá že s EGR on jde motor měkčeji (může být placebo) a v těchto teplotách se rozhodně lépe zahříva (není placebo :D ) a že jedete o 10km dál s podchlazeným motorem nadělá více škody.

- ukaz mi motor kterej by odesel nebo se znicil skrz zaslepenej egr
- kdyz upravuju zvysuju vykon motoru a pocitase se softwerovou upravou tak tohle nemusim prece resit, s tim si vyhraje ladic
- podle tebe nezarusta sani az tak moc jo? Tak tos asi jeste nevidel poradne zajebanej egr a saci parohy.....mrkni aspon na nejaky fotky at vis o co vubec jde.....
- ja osobne jsem raci kdyz vim ze motor saje pouze cistej vzduch a ne nejaky hnusy z vyfuku
- to ze se mi motor nezahreje za 5km ale za 10 kdyz jedu delsi streku mi nejak nevadi a pokud jezdim jen mesto tak ten motor stejne nezahreju na provozni teplotu, tak co.....
- kdyz sem vyhodil egr z leona tak auto citelne ozilo a turbo lepe nabihalo
- a taky kdyz sem ho dal do prryc tak se mi ulevilo ze mam dosti problemovou soucastku pryc z auta

Tak tohle je za me skrz egr, mozna sem na neco zapomel ale pisu jednim okem tak se omlouvam i za chyby....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
RichmondCZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 12 bře 2013, 09:04
Bydliště: Rychvald

Příspěvek od RichmondCZ »

tak jsem vše namontoval a EGR zaslepil. Kupodivu žádná kontrolka na palubáku nesvítí. Co mě znepokojuje je to houkání turba. Lopatky žádné viditelné sekance a vůle myslím si, že v normě. Turbo jsem kupoval starší a údajně rok staré z toho 6-7 měsíců jezděno. Vlnovec není prasklý, filtrbox těsný. Všechny trubky a hadice jsem řádně vyčistil. Snad je to tím zaslepeným EGRem.
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 796
Registrován: 27 led 2010, 12:32

Příspěvek od cacinek »

Houkani urcite neni zaslepenym egr. Spis sis koupil turbo pred smrti, proto ho nejspis nekdo prodaval.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“