66 Alh na 81 Ahf

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

David22222
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 09 úno 2018, 23:36

66 Alh na 81 Ahf

Příspěvek od David22222 »

Ahoj chlapi, vím že ohledně tohohle tématu se tu hodně píše ale stále nemůžu najít potřebné informace k úpravě. Mám octavii 66 ALH a koupil jsem vstřiky z 81 AHF, které mají otevírací tlak 190bar. Potřeboval bych poradit, jestli mám vyměnit celé vstřikovače nebo přendat trysky z AHF do vstřikovačů ALH. Ještě prosím o radu co přesně upravovat diagnostikou. Za každou radu děkuji.
David22222
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 09 úno 2018, 23:36

Příspěvek od David22222 »

Nikdo neporadi ? Opravdu bych to potřeboval vědět jak mám úpravu provést aby to klapalo tak jak má ještě jednou děkuji :-)
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1366
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Sobota večer, trpělivost.
Člověk se pořád učí.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

já ti poradím v tom...že špatně hledáš.... ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
David22222
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 09 úno 2018, 23:36

Příspěvek od David22222 »

To je možný je tady hromada témat, ale taky bych řek že každej píše něco jiného :roll:
b707
Přispěvovatel
Příspěvky: 513
Registrován: 22 říj 2013, 21:41

Příspěvek od b707 »

dej trysky do vstřikovaču alh
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Diagnostikou neupravíš nic dej ASV vstřiky a SW a máš 81 plus čip a hurá dělat spojku (rofl)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
David22222
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 09 úno 2018, 23:36

Příspěvek od David22222 »

Proč z Asv ? Vsichni tady doporučovali vstřiky z ahf větší tryska euro 2 průtok myslím 0.205 a Asv 0,197 lepší větší ne ;)
David22222
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 09 úno 2018, 23:36

Příspěvek od David22222 »

Aha takže přendat trysky do Alh vstřikovačů. Kdybych tam dal vst4iky z Ahf celé výkon by se nezvedl ?
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Ty máš někde 100% trysky z více jak 16 let starého auta?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
David22222
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 09 úno 2018, 23:36

Příspěvek od David22222 »

Tak neřikám,že jsou 100% ale měl jsem je na zkoušečce práší pěkně. A za 16 let se průměr trysky nezmění ne. Je jasný že nový by byli lepší ale když dobře práší nevidim důvod proč je tam nedat.
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Mozes tam v podstate strcit cele tie vstrekovace z AHF v principe sa nic nemoze stat ( samozrejme za predpokladu ze su vstreky OK), len si najprv skontroluj ci ti bude pasovat konektor snimaca zdvihu ihly na vstreku z tretieho valca. Starsi typ ma este hranaty a novsi typ ma uz polokruhly konektor.
Urcite bude lepsie ak trysky vycistis na ultrazvuku a prelozis do svojich vstrekovacov kedze ALH ma vacsie otvaracie tlaky ako AHF koly euro norme. Doladis davku a predvstrek a jazdis. Pekne to ozije akurat ako pisal Ladas, starsia spojka co uz cosi pamata z toho nemusi byt nadsena.
Jedina komplikacia ktora moze nastat je, ze budes mat zazrate vstreky v hlave a proste s nimi ani nehnes. Vela zdaru. Ked nieco dojebes, tak nam das aspon zarobit.
David22222
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 09 úno 2018, 23:36

Příspěvek od David22222 »

Diky za radu no slysel jsem ze ty vstriky v hlave pekne zarustaj snad je dostanu ven. Na konektor jsem se jeste nedival mam ahl r.v 2002 a vstriky z ahf r.v 1999 . takze kdyz tam dam cele vstriky z ahf tak to ucel splni ? A jakou mam nastavit davku paliva a predvstrik ? Jeste jednou diky
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Obavam sa ze konektory ti nebudu pasovat, kedze r.v.99 ma hranaty konektor a r.v. 2002 ma uz polokruhly. Moznosti mas viac. Bud si prepinujes konektor na zile na hranaty, vymenis cele tela vstrekovacov, vyrobis si redukciu z hranateho na polgulaty, alebo po svinsky odstrihnes droty a pripajkujes hranaty konektor. Davku paliva nastav na 4,0 mg pri teplom motore a vypnutych vstkych spotrebicov, predsvtrek na modru.
David22222
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 09 úno 2018, 23:36

Příspěvek od David22222 »

Jo jo mas pravdu ted jsem to rozebral a mam pulkulatej konektor. Takze to budu muset predelat. Doufam ze mam vstriky opravdu z ahf ale mely by bejt. Na vstrikovaci jsou cisla 038 130 201 G a 2FhKbel58P 144 190 bar 862 G.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“