chyba P0253

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
dany950
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 25 pro 2009, 14:12

chyba P0253

Příspěvek od dany950 »

dobry den,mam hyundai ix35 1,7 crdi 85kw r.v.2011,a mam takyto problem
auto som vecer odstavil a rano som chcel nastartovat,a auto toci ,toci naprazdno bez kompresije a nestartuje.napojil som to na diag.aukazalo chybu:P0253 Přestavení počátku vstřiku vstřikovací čerpadlo A předčasně.
nema niekto skusenost co to moze byt?
velmi pekne dakujem za kazdu radu
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

najeto kolik ?
můj tip skočený rozvody ?
Aero200
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 26 lis 2006, 17:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Aero200 »

Záleží jakou diagnostikou to je načítáno, podle kodu závad z diagnostiky od hyundai, tak je udávána úplně jiná závada.
Všeobecný popis
Ventil regulátoru tlaku paliva je integrovaný do vysokotlakého čerpadla. Řídí tlak paliva railu common rail prostřednictvím regulace množství paliva přiváděného do tlakového zásobníku. Řídicí jednotka motoru (ECM) řídí provozní proud regulátoru tlaku paliva (řízením střídy) na základě signálu z ventilu regulátoru tlaku paliva, otáček a snímače polohy plynového pedálu (APS), aby dosáhla tlaku v railu optimálního pro dané jízdní podmínky.
Čím nižší je proud ventilu regulátoru tlaku paliva, tím víc paliva je přiváděno do tlakového zásobníku common rail. Tím dojde ke zvýšení tlaku paliva railu. A naopak, čím vyšší je proud ventilu regulátoru tlaku paliva, tím méně paliva je přiváděno do tlakového zásobníku common rail. Tím dojde ke snížení tlaku paliva v railu. Když proud ventilu regulátoru tlaku paliva klesne na „0“, tzn. jako by došlo k přerušení obvodu ventilu regulátoru tlaku paliva nebo odpojení konektoru, je do tlakového zásobníku common rail přiváděno maximální množství paliva, takže tlak railu common rail vzroste na maximální hodnotu.
Diagnostický chybový kód (DTC) – popis
Diagnostický chybový kód (DTC) P0253 se uloží, když je v ovládacím obvodu regulačního ventilu tlaku paliva (FPRV) (integrovaného do vysokotlakého čerpadla) zjištěna hodnota proudu 0 A déle než 0,22 s. Tento kód se aktivuje jako důsledek přerušení nebo zkratu na kostru ovládacího obvodu nebo vnitřního zkratu regulačního ventilu tlaku paliva (FPRV).
88pepe
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 13 úno 2018, 07:00

Příspěvek od 88pepe »

Jestli to je aktualni tak ti poslu fotky na mejl, nejde mi tu vkladt pres tel
Odpovědět

Zpět na „Hyundai“