kokta 1.2 TSi 2012
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Narazil som na zaujímavú vec CBZ* nemá napínak na náhon olejového čerpadla
napadlo ma či to neje ten povestný zvuk pri rannom štarte (som si skoro istý )priložím zajtra fotky.
Opravujem auto po autorizovanom servise ....... zaujímavá sada je tam nahodená úzke prevedenie poslená oprava v autorizovanom servise (ubehnutie zhruba 20 000km ) 4.2016 a terz ja . Motor ma škaredý zvuk retiazka na olejovom čerpadle je skoro na preskočenie zubov .
napadlo ma či to neje ten povestný zvuk pri rannom štarte (som si skoro istý )priložím zajtra fotky.
Opravujem auto po autorizovanom servise ....... zaujímavá sada je tam nahodená úzke prevedenie poslená oprava v autorizovanom servise (ubehnutie zhruba 20 000km ) 4.2016 a terz ja . Motor ma škaredý zvuk retiazka na olejovom čerpadle je skoro na preskočenie zubov .
R 1 3 5
└┼┼┤
...2 4 6
└┼┼┤
...2 4 6
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 11#1191611
Co se týká vytažení řetězu pro olejové čerpadlo, podle VW TPI 2029226-1 je u něj povolený průhyb max. 5mm. To jsem zatím nikde v DP neviděl ...
Co se týká vytažení řetězu pro olejové čerpadlo, podle VW TPI 2029226-1 je u něj povolený průhyb max. 5mm. To jsem zatím nikde v DP neviděl ...
Kolo na čerpadlo je aktuálně jediné a to 03F115121B, řetěz pak 03F115225. Nevidím že by to revidovali, to samý je napříč koncernem.
No ale konstrukce bez napínáku je opravdu bezva, jakmile se "doživotní" řetěz bez předepsaného intervalu pro kontrolu natož výměnu povytáhne, jde to rychle do kopru, napínák by to kompenzoval ...
Tohle má být povolené maximum vytažení řetězu
No ale konstrukce bez napínáku je opravdu bezva, jakmile se "doživotní" řetěz bez předepsaného intervalu pro kontrolu natož výměnu povytáhne, jde to rychle do kopru, napínák by to kompenzoval ...
Tohle má být povolené maximum vytažení řetězu
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4188
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
tohle ? https://www.autokelly.cz/Product/TN-E11 ... 2;40134548slovacek.milos píše:dík zkusím to najít v česku podle toho čísla, jak jsem ti psal profi nářadí to neumí,
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Koncern má prostě úchylku a opovrhuje zdrojem mazání a nejen to. Oni se prostě nepoučí, jak sprasili pohon olej. čerpadla spolu s vyvažováky, ale oni pohrdají poučit ze š 100 , kde rozvodový řetízek se tak dlouho vytahoval a chrastil, až brousil víko../ale tam byl dvojitý a jelo to pořád/. Jejich systém pohonu pomocí řetízků menších než řetízek u kola pro batolata je k smíchu..Já už se ničemu nedivím, RYCHLE NA SVĚT A RYCHLE ZE SVĚTA..A ještě zákazníci hlavně v těchto končinách prožívají orgasmy, když mohou takový skvost vlastnit...Rayx píše:Kolo na čerpadlo je aktuálně jediné a to 03F115121B, řetěz pak 03F115225. Nevidím že by to revidovali, to samý je napříč koncernem.
No ale konstrukce bez napínáku je opravdu bezva, jakmile se "doživotní" řetěz bez předepsaného intervalu pro kontrolu natož výměnu povytáhne, jde to rychle do kopru, napínák by to kompenzoval ...
nepropadat panice...
Jen neopovrhuj je to v podstatě u všech značek at fiat bmw mercedesoj se to omele i s kolama kia nisan všichni se to naučili protože nejde o kvalitu ale o to aby byla práce a kšeft na dílech.Ted to jen doladěj aby to vydrželo záruku a na zákazníky sero.....Prostě si kupte nové staré se opravovat nevyplatí.Do toho jim nahrajou s emisema a staré popelnice donutěj zrušit prostě nová doba.