kokta 1.2 TSi 2012

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Ano, sada je použitelná na oba typy, tedy včetně uzkého provedení.
V tom maj v ETKA právě bordel a nejasnost ohledně použití sady 03F 198 158 B a jejího složení ...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

slovacek.milos píše:na výměnu rozvodů je potřeba ořech dvanáctihran 8 a 18 a tenký nůž žiletkový
nevíte někdo kde koupit tu osmičku dvanáctihran? byl jsem ve spešl prodejně a borec mi říkal že samotnou osmičku ještě neviděl, :?
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Obrázek
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="octaviask"] dík zkusím to najít v česku podle toho čísla, jak jsem ti psal profi nářadí to neumí,
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

elit mate aj v CZ ;) praha-stodulky 6 ks skladom
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Nářadí Veselý Brno Slatina
Uživatelský avatar
jadro19q
Přispěvovatel
Příspěvky: 398
Registrován: 10 pro 2008, 19:48

Příspěvek od jadro19q »

Narazil som na zaujímavú vec CBZ* nemá napínak na náhon olejového čerpadla
napadlo ma či to neje ten povestný zvuk pri rannom štarte (som si skoro istý )priložím zajtra fotky.

Opravujem auto po autorizovanom servise ....... zaujímavá sada je tam nahodená úzke prevedenie poslená oprava v autorizovanom servise (ubehnutie zhruba 20 000km ) 4.2016 a terz ja . Motor ma škaredý zvuk retiazka na olejovom čerpadle je skoro na preskočenie zubov .
R 1 3 5
└┼┼┤
...2 4 6
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 11#1191611

Co se týká vytažení řetězu pro olejové čerpadlo, podle VW TPI 2029226-1 je u něj povolený průhyb max. 5mm. To jsem zatím nikde v DP neviděl ...
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Bordel maj hlavně ve spodním kole kde jsou ruzné moduly zubu k čerpadlu a ani podle etky mě to kolikrát nedohledal.Ted maj komplet sady za dobrý peníze ale není v nich to spodní kolo čerpadla a jeho řetez.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Kolo na čerpadlo je aktuálně jediné a to 03F115121B, řetěz pak 03F115225. Nevidím že by to revidovali, to samý je napříč koncernem.
No ale konstrukce bez napínáku je opravdu bezva, jakmile se "doživotní" řetěz bez předepsaného intervalu pro kontrolu natož výměnu povytáhne, jde to rychle do kopru, napínák by to kompenzoval ...

Tohle má být povolené maximum vytažení řetězu
Obrázek
Uživatelský avatar
jadro19q
Přispěvovatel
Příspěvky: 398
Registrován: 10 pro 2008, 19:48

Příspěvek od jadro19q »

Video z CBZB 160 000km

https://youtu.be/WO2eOXfueRc

Tie ojnice su OK ? Nepačia sa mi .
R 1 3 5
└┼┼┤
...2 4 6
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4188
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

slovacek.milos píše:dík zkusím to najít v česku podle toho čísla, jak jsem ti psal profi nářadí to neumí,
tohle ? https://www.autokelly.cz/Product/TN-E11 ... 2;40134548
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Jarda S."]
dík moc chybu jsem udělal vtom že neumím zadat palce 1/2", ty dvě čárky a proto mi to v kell nenašlo,
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Rayx píše:Kolo na čerpadlo je aktuálně jediné a to 03F115121B, řetěz pak 03F115225. Nevidím že by to revidovali, to samý je napříč koncernem.
No ale konstrukce bez napínáku je opravdu bezva, jakmile se "doživotní" řetěz bez předepsaného intervalu pro kontrolu natož výměnu povytáhne, jde to rychle do kopru, napínák by to kompenzoval ...
Koncern má prostě úchylku a opovrhuje zdrojem mazání a nejen to. Oni se prostě nepoučí, jak sprasili pohon olej. čerpadla spolu s vyvažováky, ale oni pohrdají poučit ze š 100 , kde rozvodový řetízek se tak dlouho vytahoval a chrastil, až brousil víko../ale tam byl dvojitý a jelo to pořád/. Jejich systém pohonu pomocí řetízků menších než řetízek u kola pro batolata je k smíchu..Já už se ničemu nedivím, RYCHLE NA SVĚT A RYCHLE ZE SVĚTA..A ještě zákazníci hlavně v těchto končinách prožívají orgasmy, když mohou takový skvost vlastnit... :(
nepropadat panice...
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Jen neopovrhuj je to v podstatě u všech značek at fiat bmw mercedesoj se to omele i s kolama kia nisan všichni se to naučili protože nejde o kvalitu ale o to aby byla práce a kšeft na dílech.Ted to jen doladěj aby to vydrželo záruku a na zákazníky sero.....Prostě si kupte nové staré se opravovat nevyplatí.Do toho jim nahrajou s emisema a staré popelnice donutěj zrušit prostě nová doba.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“