kokta 1.2 TSi 2012

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Ještě k tomu olejovýmu čerpadlu a jeho pohonu, koncern svý techniky podle SSP74 informuje ve smyslu
"Olejové čerpadlo duocentric je umístěno pod blokem válců a je poháněno bezúdržbovým ozubeným řetězem od klikového hřídele."
Jo, je to bezudržbový jako vše ostatní, když se rozbije, koupí se a hlavně prodá nový, prevence už se nedělá ...

Kód: Vybrat vše

https://www.ulozto.cz/!Wc5PufSQ/74-zazehovy-motor-1-2-tsi-77kw-pdf
Uživatelský avatar
jadro19q
Přispěvovatel
Příspěvky: 398
Registrován: 10 pro 2008, 19:48

Příspěvek od jadro19q »

Rayx píše:Ještě k tomu olejovýmu čerpadlu a jeho pohonu, koncern svý techniky podle SSP74 informuje ve smyslu
"Olejové čerpadlo duocentric je umístěno pod blokem válců a je poháněno bezúdržbovým ozubeným řetězem od klikového hřídele."
Jo, je to bezudržbový jako vše ostatní, když se rozbije, koupí se a hlavně prodá nový, prevence už se nedělá ...

Kód: Vybrat vše

https://www.ulozto.cz/!Wc5PufSQ/74-zazehovy-motor-1-2-tsi-77kw-pdf
Smutné ale dobre pre predaj ;) hlavne že sa predávajú nové (auta) a zaťažuje životné prostredie , nie žeby dali do servisného intervalu po 120 000 rozvody .
R 1 3 5
└┼┼┤
...2 4 6
Uživatelský avatar
jadro19q
Přispěvovatel
Příspěvky: 398
Registrován: 10 pro 2008, 19:48

PO oprave

Příspěvek od jadro19q »

Zabudol som sem napísať , pri mojej oprave zistené:

Motor nabherané 160852km
Motoroví olej na posledy 0w30 shell
Rozvody úzky typ robené cca pred 1,5 rokom v seate
Olej z vôňou benzínu
Olej menený pravidelne ale až po 28-33 ooo km

Výsledok Hlučný motor aj po výmene rozvodov - voľná kľuková hriadeľ (ojnice)+ vrch klepká zdvíhadlo z oblasi 4 valca
R 1 3 5
└┼┼┤
...2 4 6
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

A víš, kdo s tím ty km najezdil? To vypadá hlavně na jízdu v dolním rozsahu otáček ...
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

si to zhrnme... 1.2HTP je oproti tomu držáááák
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="octaviask"]si to zhrnme... 1.2 TSi


nevíš jak se počítají válce jestli od převodovky nebo od rozvodů??????
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Rayx"]S tím cukáním, pár lidí si na to stěžuje, někdo to léčí lepším benzínem. Zatím bych do toho nevrtal, pokud se to nebude zhoršovat, ale ty svíce bych určitě dal ty, co tam patří, možná se budeš divit ;) Jak vypadaly ty původní?

včera jsem se dostal k tomu cukání, kdysi dávno se objevila závada vynechání druhého válce a ted jsem našel na třetím válci na izolátoru pár černých čáreček a jsme doma, vílce počítám od rozvodů, odtrh něco málo přes milimetr sklep jsem svíčky na 0.6 mm a dnes večer uvidíme, manželka jela na veletrh a auto plné lidí
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

A to tam máš stále ty Brisky že, co navíc nemaj hladkou keramiku a i tak si napětí najde cestičku ... Jakejpak asi maj odpor?

No 1mm je fakt moc :D teď to máš podle požadavku, ten je 0,7+/-0,05mm
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Rayx píše: Jakejpak asi maj odpor?

No 1mm je fakt moc :D teď to máš podle požadavku, ten je 0,7+/-0,05mm
odpor jsem neměřil, protože ho nevím, mám tam NGK long life orginál, co tam mají být podle původních, odtrh 0.8 mm,

ten 0.6 jsem tam dal na zkoušku, měnil jsem všechno, modul, svíčky, kabely, jenže si vem že ten pocuk začal třeba až po 100 km tak jak to chceš hned zjistit a v paměti nic, jen jednou, až ted mi řekla stará že pocuk je už třeba po dvace tk to se dá něco hledat a našel jsem ten počmáraný izolátor


váš ten odpor??? je to jedno kilo????
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

tlak paliva, karbonizacia na ventiloch...atd
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

octaviask píše:tlak paliva, karbonizacia na ventiloch...atd
řešíme cukání, vynechání válce
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

VAG toto neudává, ale předepisuje NGK. Když se koukneš na stránky výrobců, tak pro 03F 905 600 A tedy NGK IZFR6P7 je psáno 1kOhm
https://www.ngk.de/nc/produktfinder/pro ... 6P7/13209/

ale třeba Bosch to ve svým provedení FR 6 HI 332 (0242240665) vidí na 6kOhm ...
http://www.bosch-automotive-catalog.com ... uct-search

No já věřím NGK ;)

Brisk to neřeší veřejně
http://brisk.eu/news/brisk-news/rozsire ... um-premium
http://brisk.eu/catalogues/spark-plugs/comparison/P21
http://brisk.eu/catalogues/spark-plugs/ ... emium-plus

stejně tak BERU, tady Z347SB
http://beru.federalmogul.com/de/e-catalogue/part-number
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

slovacek.milos píše:
octaviask píše:tlak paliva, karbonizacia na ventiloch...atd
řešíme cukání, vynechání válce
no ved to je pointa ;) zakarbonovane sedla ventilov sa prejavuju vynechavanim valca, tak isto tlak paliva milooošiii, to nie je karburator.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

uvidíme, jak večer přijede jestli cuklo a při další příležitosti tasím napínák co je tam za číslo,
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="octaviask"][quote="slovacek.milos"]

dobrý takže jedeš do chorvatska 700 km při akceleraci kolem 2000 otáček ti za tu cestu auto pěktrát cukne,

z toho jednou za dva tři roky se uložila závada vynechání druhého válce,

a budeš čistit kvůli tomu ventily, nebo měřit tlak, :roll:

a já bych asi tak profukoval kvůli tomu trysku v karbecu (crazy)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“