kokta 1.2 TSi 2012

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

otvor si VCDS, kolonku detekcia vynechavania valcov...tam naskakuje pocet vynechani jednotlivých valcov.(pri mensich poctoch to chybu nevyhodi) ale na riesenie zavady sa z toho da odrazit.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

octaviask píše: riesenie zavady sa z toho da odrazit.
dobrý, jedeš třeba do prahy a necukne to ani jednou tak z čeho se chceš odrážet??
vletě jsme jeli do chorvatska a stará že nebude někde stát, vzala auto a jela do autorizáku borec co tam je tak tam makal už za komárů a zjistil to co já prd, si vem když ti bude vn sem tam střílet do kovových fajek, co zjistíš ? nic, vcds ti to neřekne a kabel proměříš a bude v pořádku, pohledově vše ok

;)

jedíné co jsem podcenil tak odtrhy,
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Rayx"

No já věřím NGK ;)
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
nevěřím už ani NGK protože základ je nevěřit ničemu a problém treba hladat už v novom dieli, to je základní kámen v opravách motorových vozidel, nikomu nevěřit

takže odtrh 0.6 najeto do brna a zpět 210 km palivo optimal + vif EO, motor šlapal jak hodinky, spotřeba 5.8 to je super. manželka jela i 160 auto ochotně zrychlovalo, žádné cuknutí se nekonalo při akceleraci

co jsem zapoměl fajky jsem řádně prolil silikonem a izolátory "hladké" jsem odmastil + ultrazvuk
a koho to zajímá, to zatím neberte jako směrodatné protože jak jsem psal jestli jsem vyměnil svíčky kabely, vn modul vždy se do chovalo jakoby ok a problém se vrátil ale nikdy jsem se nezajímal o odtrh ;) ;) ;)
ještě pro zajímavost ráno v 08.00 h tichý start teplota kolem nuly rozvody se neozvaly ;)
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 18 úno 2018, 19:46, celkem upraveno 2 x.
JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 08 pro 2006, 11:24

Příspěvek od JARDA2 »

co benzín, všichni víme jak je tady kvalitní.když je v něm voda nepomůže ani vif.a zrovna ten eurooil ve mě důvěru moc nebudil.do clia tce už obyčejnej natural nedávám.
Peugeot Boxer 2,2 HDI Renault Scenic 2,0 DCI Škoda Fabia 1,9 SDI
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="JARDA2"]co benzín, všichni víme jak je tady kvalitní

ve strážnici jsme větší okruh lidí kteří tankujou jen optimal EO + vif, problém s palivem není, vem si blbý pincek mínus pět, odkapnu, šestkrát prošlápnu zapnu a jede, má cihlovou svíčku, soused naproti vloni doskákal a konec, popisoval mi občas scény po startu, taky přešel na EO optimal a OMW a nemá problém, syn má koktu LPG míval v zimě problém se starty, víc jak rok každý měsíc natankuje za stovku EO a když přijede naleju mu vif, navrhl jsem mu tdi 66 kW a nechce že je s koktou 74 kW spokonený, že nebude prej utrácet za naftu, to jsou mí zkušenosti

co se týče 1,2 TSi tak OMV stooktam je znát, motor je živý a spotřeba malá, pokud jedem narvané auto tak se vyplatí, jinak optimal ještě nesklamal,
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

https://m.youtube.com/watch?v=qidxmvbQmPI

vyjeta nádrž, jedna cesta 320 km a do bratislavy 230 km a necuká

blbý odtrh ;) celý problém
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

A není to tím, že jsi jel takovou dálku, na kterou je vlastně přímý vstřik určen na rozdíl od koktání po městě? Přesně jak tady někdo psal, jak je ten motor bezvadný, ale on jezdí dálky a dává tomu, co si zaslouží..Pokud je to opravdu odtrhem, tak je to teda docela hákl motor..Ale možná mám pořád zastřený obraz nepřímým vstřikem, na který spolehlivostí přímý vstřik nemá..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"]A není to tím, že jsi jel takovou dálku,

to právě doma nedělalo až tak po sto kilometrech, třeba do chorvatska pětkrát, v poslední době už i po 20 km,

řeším to několik let, si vem vyměn modul a jezdi někde 100 km jestli cukne, na to čas nemám,

a v kel pravě neměli na tu origo ssvíčku odtrh tak jsem se odtrhem nezabýval,

uvidí se, když to začalo cukat tak jsem jel do prahy a zpět a nic, jenže jsem taky jel na stooktan, a máš zas o čem přemýšlet, asi to bylo palivem, no a ted věřím těm svíčkám
rami
Aktivista
Příspěvky: 1619
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Tak jsem take doma vymenil rozvody. Rachtalo to uz fest ale jak kdy.
tady video.

https://youtu.be/VzLxOAq1nfQ
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="rami"]Rachtalo to uz fest ale jak kdy.

rok výroby??
rami
Aktivista
Příspěvky: 1619
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Fabia myslim model 2011.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“