kokta 1.2 TSi 2012
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
dobrý, jedeš třeba do prahy a necukne to ani jednou tak z čeho se chceš odrážet??octaviask píše: riesenie zavady sa z toho da odrazit.
vletě jsme jeli do chorvatska a stará že nebude někde stát, vzala auto a jela do autorizáku borec co tam je tak tam makal už za komárů a zjistil to co já prd, si vem když ti bude vn sem tam střílet do kovových fajek, co zjistíš ? nic, vcds ti to neřekne a kabel proměříš a bude v pořádku, pohledově vše ok
jedíné co jsem podcenil tak odtrhy,
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Rayx"
No já věřím NGK
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
nevěřím už ani NGK protože základ je nevěřit ničemu a problém treba hladat už v novom dieli, to je základní kámen v opravách motorových vozidel, nikomu nevěřit
takže odtrh 0.6 najeto do brna a zpět 210 km palivo optimal + vif EO, motor šlapal jak hodinky, spotřeba 5.8 to je super. manželka jela i 160 auto ochotně zrychlovalo, žádné cuknutí se nekonalo při akceleraci
co jsem zapoměl fajky jsem řádně prolil silikonem a izolátory "hladké" jsem odmastil + ultrazvuk
a koho to zajímá, to zatím neberte jako směrodatné protože jak jsem psal jestli jsem vyměnil svíčky kabely, vn modul vždy se do chovalo jakoby ok a problém se vrátil ale nikdy jsem se nezajímal o odtrh
ještě pro zajímavost ráno v 08.00 h tichý start teplota kolem nuly rozvody se neozvaly
No já věřím NGK
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
nevěřím už ani NGK protože základ je nevěřit ničemu a problém treba hladat už v novom dieli, to je základní kámen v opravách motorových vozidel, nikomu nevěřit
takže odtrh 0.6 najeto do brna a zpět 210 km palivo optimal + vif EO, motor šlapal jak hodinky, spotřeba 5.8 to je super. manželka jela i 160 auto ochotně zrychlovalo, žádné cuknutí se nekonalo při akceleraci
co jsem zapoměl fajky jsem řádně prolil silikonem a izolátory "hladké" jsem odmastil + ultrazvuk
a koho to zajímá, to zatím neberte jako směrodatné protože jak jsem psal jestli jsem vyměnil svíčky kabely, vn modul vždy se do chovalo jakoby ok a problém se vrátil ale nikdy jsem se nezajímal o odtrh
ještě pro zajímavost ráno v 08.00 h tichý start teplota kolem nuly rozvody se neozvaly
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 18 úno 2018, 19:46, celkem upraveno 2 x.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="JARDA2"]co benzín, všichni víme jak je tady kvalitní
ve strážnici jsme větší okruh lidí kteří tankujou jen optimal EO + vif, problém s palivem není, vem si blbý pincek mínus pět, odkapnu, šestkrát prošlápnu zapnu a jede, má cihlovou svíčku, soused naproti vloni doskákal a konec, popisoval mi občas scény po startu, taky přešel na EO optimal a OMW a nemá problém, syn má koktu LPG míval v zimě problém se starty, víc jak rok každý měsíc natankuje za stovku EO a když přijede naleju mu vif, navrhl jsem mu tdi 66 kW a nechce že je s koktou 74 kW spokonený, že nebude prej utrácet za naftu, to jsou mí zkušenosti
co se týče 1,2 TSi tak OMV stooktam je znát, motor je živý a spotřeba malá, pokud jedem narvané auto tak se vyplatí, jinak optimal ještě nesklamal,
ve strážnici jsme větší okruh lidí kteří tankujou jen optimal EO + vif, problém s palivem není, vem si blbý pincek mínus pět, odkapnu, šestkrát prošlápnu zapnu a jede, má cihlovou svíčku, soused naproti vloni doskákal a konec, popisoval mi občas scény po startu, taky přešel na EO optimal a OMW a nemá problém, syn má koktu LPG míval v zimě problém se starty, víc jak rok každý měsíc natankuje za stovku EO a když přijede naleju mu vif, navrhl jsem mu tdi 66 kW a nechce že je s koktou 74 kW spokonený, že nebude prej utrácet za naftu, to jsou mí zkušenosti
co se týče 1,2 TSi tak OMV stooktam je znát, motor je živý a spotřeba malá, pokud jedem narvané auto tak se vyplatí, jinak optimal ještě nesklamal,
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
https://m.youtube.com/watch?v=qidxmvbQmPI
vyjeta nádrž, jedna cesta 320 km a do bratislavy 230 km a necuká
blbý odtrh celý problém
vyjeta nádrž, jedna cesta 320 km a do bratislavy 230 km a necuká
blbý odtrh celý problém
A není to tím, že jsi jel takovou dálku, na kterou je vlastně přímý vstřik určen na rozdíl od koktání po městě? Přesně jak tady někdo psal, jak je ten motor bezvadný, ale on jezdí dálky a dává tomu, co si zaslouží..Pokud je to opravdu odtrhem, tak je to teda docela hákl motor..Ale možná mám pořád zastřený obraz nepřímým vstřikem, na který spolehlivostí přímý vstřik nemá..
nepropadat panice...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="jericho-3"]A není to tím, že jsi jel takovou dálku,
to právě doma nedělalo až tak po sto kilometrech, třeba do chorvatska pětkrát, v poslední době už i po 20 km,
řeším to několik let, si vem vyměn modul a jezdi někde 100 km jestli cukne, na to čas nemám,
a v kel pravě neměli na tu origo ssvíčku odtrh tak jsem se odtrhem nezabýval,
uvidí se, když to začalo cukat tak jsem jel do prahy a zpět a nic, jenže jsem taky jel na stooktan, a máš zas o čem přemýšlet, asi to bylo palivem, no a ted věřím těm svíčkám
to právě doma nedělalo až tak po sto kilometrech, třeba do chorvatska pětkrát, v poslední době už i po 20 km,
řeším to několik let, si vem vyměn modul a jezdi někde 100 km jestli cukne, na to čas nemám,
a v kel pravě neměli na tu origo ssvíčku odtrh tak jsem se odtrhem nezabýval,
uvidí se, když to začalo cukat tak jsem jel do prahy a zpět a nic, jenže jsem taky jel na stooktan, a máš zas o čem přemýšlet, asi to bylo palivem, no a ted věřím těm svíčkám
Tak jsem take doma vymenil rozvody. Rachtalo to uz fest ale jak kdy.
tady video.
https://youtu.be/VzLxOAq1nfQ
tady video.
https://youtu.be/VzLxOAq1nfQ
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice