Lepší trysky na T4 2.4D?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Bunny.16
Přispěvovatel
Příspěvky: 241
Registrován: 19 říj 2009, 14:09
Bydliště: Slaný

Lepší trysky na T4 2.4D?

Příspěvek od Bunny.16 »

Zdravím. Chceme trochu oživit naší T4. Je to rok 93 typ AAB. LIDI mi tvrdí že tam jsou stejně trysky z 1.9td. Ale já jsem našel že td má jiné. 2.4D má označení DN 0 SD 294.
1.9 TD má označení DN 0 SD 297.
A našel jsem dokonce trysky DN 0 SD 318 NEBO i 320. Znamená to že mají třeba větší průtok jako třeba sprynty 764 proti 520 u tdi? Jedná se mi o to že když už by jsme měli kupovat nový trysky tak klidně něco lepšího. Ty naše mají cca 500 000 tak už nebudou bůh vi jaký nádhery. Jinak.by jsme.tam chtěli dát i turbo a cooler. Proto i ta otázka na lepší trysky.
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Číslo v označení nesouvisí s průtokem trysky. Možná nejlepší trysky na komůrku jsou z motoru 1.6TD SB/RA 59kw, označení myslím DN0SD274.
Jinak u komůrkáče na trysce zase tolik nezáleží, takže i ty DN0SD297 budou dobrý, když budou nový. Doporučuji koupit nejlépe Motorpal, přinejhorším Bosch :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Bunny.16
Přispěvovatel
Příspěvky: 241
Registrován: 19 říj 2009, 14:09
Bydliště: Slaný

Příspěvek od Bunny.16 »

A na čem teda záleží jestli se můžu zeptat? Jinak jsem myslel že bosch bude nejlepší. Ale cena motorpalu a bosche není nějak rozdílná. A když tam budem dávat turbo, tak mi bylo doporučeno z volva nebo asi z 2.5 tdi 103kw. Ze je lepší než z t4 75kw. Ale já zase nevím aby to taky zabiralo jak má a ne nějak pozdě.hlavne z té 75 kw se dá sehnat za pár korun :D
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Záleží hlavně na čerpadle :) Turbo bych dal klidně z T4, myslím, že je tam nějaký kkk k14, stejně tak v tý 2.5tdi 103kw, nevím, jestli se ty turba liší, nikdy jsem je neporovnával. Větší OEM turbo na pětiválci měly první 2.5TDI audi 85kw, tam bylo nějaký k16.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Bunny.16
Přispěvovatel
Příspěvky: 241
Registrován: 19 říj 2009, 14:09
Bydliště: Slaný

Příspěvek od Bunny.16 »

A jak teda upravit čerpadlo? Aby to mělo případně vyšší výkon. Myslím.ze jen přidat naftu nestačí. Napadlo mě dát hlavu z tdi. Tam je 10mm. O proti tě originál co má 8mm by to bylo velký zlepšení. Hlavně by to vstrikovalo větším tlakem.
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Jo, hlava z TDi bude dobrá cesta. S tím zároveň možná i přitvrdit pružinu na předsuvníku a udělat gov mod. Hledej na zahraničních fórech ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Bunny.16
Přispěvovatel
Příspěvky: 241
Registrován: 19 říj 2009, 14:09
Bydliště: Slaný

Příspěvek od Bunny.16 »

A kterou pružina máš přesně na mysli?
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

nevím proč jsem měl dojem, že s větším pístkem se zvětší tlak v čerpadle, ale asi to není úplně pravda :) tak ten předsuvník ber s rezervou.

Jinak nebylo by špatný sehnat čerpadlo z Audi 2.0TD, ale dnes už jich nejspíš moc nebude...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Bunny.16
Přispěvovatel
Příspěvky: 241
Registrován: 19 říj 2009, 14:09
Bydliště: Slaný

Příspěvek od Bunny.16 »

Tak to se dneska asi opravdu už špatné sežene. Ale stejně by bylo pak dobrý do něj dát tu hlavu z tdi.a aby to mělo ten hřib nahoře tak to by se dalo sehnat z fiata. Ty to mely obráceně. Případně ta audi. Ale z té to bude porod sehnat :roll:
Uživatelský avatar
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Napiš členovi Holz-tdi ten ti upraví čerpadlo jak bude třeba.
Bunny.16
Přispěvovatel
Příspěvky: 241
Registrován: 19 říj 2009, 14:09
Bydliště: Slaný

Příspěvek od Bunny.16 »

Tak jsem koukal na ty trysky od motorpalu. Ale originál trysky na motorech SB byly označený 274. Motorpalu má 272. Je v tom rozdíl nebo to vůbec nevadí? Je to totiž nejblíž tomu originál označení.
Bunny.16
Přispěvovatel
Příspěvky: 241
Registrován: 19 říj 2009, 14:09
Bydliště: Slaný

Příspěvek od Bunny.16 »

Můžete mi prosím někdo říct jaký je teda přesný rozdíl mezi těma tryskama DN0SD294 a DN0SD274? Dík :)
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

když nejsou 274, dal bych 297, 308, případně 293
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Bunny.16
Přispěvovatel
Příspěvky: 241
Registrován: 19 říj 2009, 14:09
Bydliště: Slaný

Příspěvek od Bunny.16 »

Tak trysky sehnané přímo od motorpalu 274. Ale teď rada jestli nechat tlak na 130barů to co má origo 2.4D, nebo to nastavit na 150 co mají TD?
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

nastavil bych je jako turbový trysky, myslím, že spíš 155bar ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“