Leon ARL kratsia prevodovka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Leon ARL kratsia prevodovka
Zdravim, Chcel by som si dat do leona ARL 6q predohrab kratsiu prevodovku zo 4x4, Treba prehodit creva zo 4x4 prevodovky do prevodovky na predok...
Vedel by mi niekto poradit ake kody prevodoviek mam zhanak kde to bude pasovat?
Dakujem.
Vedel by mi niekto poradit ake kody prevodoviek mam zhanak kde to bude pasovat?
Dakujem.
Seat Leon 1.9TDI ARL EGR,MAF,KAT-OFF,GTB2264VKLR,Firad+80,S3_IC,Brembo334/280
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
No ja na svym leonu mam FMH a nekdy bych taky radsi mel kradsi prevodovku. S tou dlouhou nekdy nevim jestli po meste jet na dvojku nebo trojku. Zase na dalnici super. Ale musim vic podrazovat. Nevim no.....asi sem si jeste nezvykl na tuhle prevodovku.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Já mám taky raději kratší převody, dlouhá převodovka je zabiják dynamiky a spotřeby. Ty 6q u předokolkových 96/110kw motorů jsou dlouhý až až, u série tě pojede rotačka s chipem jak nic, díky krátkým kvaltům. Je to fajn, když jezdíš po dálnici 160, ale na okresce je to nic moc.
Se 4x4 je radost jezdit, ale na dálnici už je to zase moc krátký. Kompromis moc nejde udělat (jako krátký 1-5q a dlouhý 6q), protože 4x4 má dlouhé převody jednotlivých rychlostí a krátké stálé převody, zatímco předohrab to má naopak - krátké rychlosti a mega dlouhé stálé převody.
Jinak 4x4 převodovky jsou třeba FMU, FEM.
Se 4x4 je radost jezdit, ale na dálnici už je to zase moc krátký. Kompromis moc nejde udělat (jako krátký 1-5q a dlouhý 6q), protože 4x4 má dlouhé převody jednotlivých rychlostí a krátké stálé převody, zatímco předohrab to má naopak - krátké rychlosti a mega dlouhé stálé převody.
Jinak 4x4 převodovky jsou třeba FMU, FEM.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Hlavně mě to štve v zimě u studenýho motoru.....abys mohl přeřadit na vyšší kvalt musíš motor dost vytočit protože dost spadnou otáčky. Narážím tím i na dvouhmotu a podtočený motor.
Jelikož dálnice moc nejezdím tak bych taky uvítal kratší převodovku. Navíc i ten můj výkon se v té převodovce dost ztratí......budou muset ještě přibýt nejaky koně no
Jelikož dálnice moc nejezdím tak bych taky uvítal kratší převodovku. Navíc i ten můj výkon se v té převodovce dost ztratí......budou muset ještě přibýt nejaky koně no
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Nezbývá než s tebou souhlasit ohledně toho studenýho motoru vytočím do 2.5 tisic dám další kvalt a doufám že se to neposere:D ohřívám kolem 2 tisicstanda123 píše:Hlavně mě to štve v zimě u studenýho motoru.....abys mohl přeřadit na vyšší kvalt musíš motor dost vytočit protože dost spadnou otáčky. Narážím tím i na dvouhmotu a podtočený motor.
Jelikož dálnice moc nejezdím tak bych taky uvítal kratší převodovku. Navíc i ten můj výkon se v té převodovce dost ztratí......budou muset ještě přibýt nejaky koně no
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Se spotrebou souhlasim a co se dynamiky tyce, nezbyva, nezli zvysit vykon. Ja mam (tusim) FEK (na 6.° jedu ~160 pri 3200 RPM) a uprimne receno, tech 160 koni je zaklad, 200 by to sneslo.turbo kamna power píše:Já mám taky raději kratší převody, dlouhá převodovka je zabiják dynamiky a spotřeby.
Po posilneni zvazuji (v planu je GTB1749VK) zastavbu vnitrnosti z dlouhe FRS ale obavam se, ze na to nebude dostatecny vykon a predelavat spodek se mi nejak nechce.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)