Stránka 1 z 2
syčení turba
Napsal: 22 led 2018, 21:42
od JorgeRs
čauvec, chci se zeptat, motor auq v octavii I rs 1,8t 132kw, čím to může být že někdy je slyšet turbo a někdy to je krásně tichý? když je slyšet tak to dělá jen při největším plnění kolem tak 2500-3000ot, tlakové hadice od turba k sání jsem prošel, to je těsný. podle logu to plní tak jak má ale jestli realita je ok to ještě nevím, podle budíku to má plnit nejvíc kolem 0,8bar?
další věc je že to někdy jede jak splašený a někdy mi příjde že se to jen táhne, co by to mohlo dělat? turbo na odchodu? I když podle logu vypadá že plní jak má?
Díky za odpovědi
Napsal: 22 led 2018, 22:19
od octaviask
blow off vadný?
však kde fuči..bude mokro od oleja.
co sa tyka zatahu, na tychto 1.8T odchadzaju regulačné ventilky ktore reguluju pretlak do banky....musis kupit novy!!!
vymenil som ich snad uz 20....proste to občas ide občas nie....alebo nelineárny zaber....drmká v zabere a podobne...
Napsal: 26 led 2018, 19:55
od Ohvecko
Prosimte co mas presne na mysli regulacni ventil myslis n75?
Napsal: 26 led 2018, 20:15
od adrian_B
Ano n75 + DV (blow off ventil) musia byť v 100% stave a hlavne originál VW.
Následne treba popozerať podtlakové hadičky, hadicu od váhy do turba či tam nie je netesnosť. + zvykne byť popraskaná liatina na turbe, treba skontrolovať

Napsal: 26 led 2018, 20:31
od Ohvecko
Ano klasika u 1.8t popraskana vyfukova komora na turbu.
Napsal: 26 led 2018, 22:17
od JorgeRs
ohledně toho n75, když by byl vadný tak by se měla o dost lišit požadovaný a aktuální tlak v sání, nebo to tak nemusí být?
zase kdyby byla prasklá litina tak by to fučelo furt, tohle dělá jen občas, někdy to je slyšet v celém spektru, někdy uplně tichu, někdy jen trošku. Většinou to dělá že jeden den to píská a druhej den když nastartuju a jedu tak jakoby nic tomu nebylo.

takže zkusim vyměnit blow, náhrady od jiných výrobců nebrat?
Napsal: 26 led 2018, 22:24
od octaviask
bow sa da otestovat.... vybrat...
N75 robí to, ze auto nepravidelne akceleruje...zatiahne..potom mierne ubere v tahu...atd... (pritom ty drzis podlahu).
liatinu ma prasknuta kazda jedna...otazkou je ako moc!
syčanie musis identifikovat kadial....
ale zacal by som demontazou dekla motora, toho drziaku kde su podtlakove hadičky, vycistit....vymenit dobabrane hadicky, skontrolovat odvetranie motora....
Napsal: 26 led 2018, 22:54
od adrian_B
JorgeRs píše:náhrady od jiných výrobců nebrat?
Nie, ani žiadne "upgrade" "race" verzie !
octaviask píše:
liatinu ma prasknuta kazda jedna...otazkou je ako moc !
052 a 053 aka k03s na to boli menej háklivejšie, takže to nie je pravidlom ako pri klasike k03 110kw. Každopádne skontrolovať to nie je na škodu
Napsal: 26 led 2018, 22:58
od Ohvecko
Dej 710N a mas klid
Napsal: 16 čer 2018, 19:56
od JorgeRs
ještě se chci zeptat, nikde nemohu dohledat kolik má u auq tlačit turbo, někdo píše 0,6bar někdo 0,8bar v serii. Kolik teda by mělo tlačit? podle budíku chvilku 0,7bar a ustálí se to na 0,6bar.
Díky
Napsal: 17 čer 2018, 13:05
od martinsidlo
Kolik má tlačit máš ve VAGu.
Napsal: 17 čer 2018, 17:53
od DDDD
AUQ nevím,ale 1.8t 150 hp má tlačit 0,6 respektive 1,6, takže AUQ asi těch víc.
Napsal: 17 čer 2018, 17:57
od DDDD
duplicita
Napsal: 17 čer 2018, 18:21
od jozef9
Napsal: 17 čer 2018, 21:32
od RAPIDmen
to je vivid ten screen?