Nějaké koni navíc do 1.9tdi AHF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nějaké koni navíc do 1.9tdi AHF
Zdravím všechny soudruhy a soudružky. Vím, ze to tu ke million krát, ale já se v těch tématech už nevyznám.
Vlastním celkem zachovanou Audi a3 s motorem 1.9 tdi 81kW kód motoru AHF. Má najeto skutečných 270000km (první majitel známa česká zpěvačka, druhy můj tchán) a chtěl bych z toho víc výkonu (ne, není mi 20, nepatřím k pumparskym gangum co svítí fialovou barvou pod auto a opravdu nebudu se snažit driftovat s predokolkou před kouflandem). Jen potřebuji víc výkonu. Auto používám k tomu čemu je určeno a mám ho celkem rad.
Co jsem zjistil, tak AHF není moc dobrý na nějaké úpravy, ale jiná vstrikovace a větší turbo s chipem by to zvládlo, ne?
Požadovaný výkon 150-200 koni, ne víc ani asi min. Nechci tam žádné downpipy, modré hadice atd. Chci aby auto vypadálo nejvíc seriove.
Takže možnosti:
a) Turbo z 96 kW + nějaké vstrikovace (jaké?) + chip na míru
b) Turbo z 110 kW + nějaké vstrikovace (jaké?) + chip na míru.
c) Sériové turbo + nějaké vstrikovace (jaké?) + chip na míru
Jaký výkon z těchto variant dosáhnou aby se dalo normálně denně jezdit aniž bych to musel každý víkend rozebírat a zkoumat.
Všem moc dekuji a každému přeji kdo v tomu opravu rozumí a má reálné zkušenost Počestnostny pomatni diplom.
Vlastním celkem zachovanou Audi a3 s motorem 1.9 tdi 81kW kód motoru AHF. Má najeto skutečných 270000km (první majitel známa česká zpěvačka, druhy můj tchán) a chtěl bych z toho víc výkonu (ne, není mi 20, nepatřím k pumparskym gangum co svítí fialovou barvou pod auto a opravdu nebudu se snažit driftovat s predokolkou před kouflandem). Jen potřebuji víc výkonu. Auto používám k tomu čemu je určeno a mám ho celkem rad.
Co jsem zjistil, tak AHF není moc dobrý na nějaké úpravy, ale jiná vstrikovace a větší turbo s chipem by to zvládlo, ne?
Požadovaný výkon 150-200 koni, ne víc ani asi min. Nechci tam žádné downpipy, modré hadice atd. Chci aby auto vypadálo nejvíc seriove.
Takže možnosti:
a) Turbo z 96 kW + nějaké vstrikovace (jaké?) + chip na míru
b) Turbo z 110 kW + nějaké vstrikovace (jaké?) + chip na míru.
c) Sériové turbo + nějaké vstrikovace (jaké?) + chip na míru
Jaký výkon z těchto variant dosáhnou aby se dalo normálně denně jezdit aniž bych to musel každý víkend rozebírat a zkoumat.
Všem moc dekuji a každému přeji kdo v tomu opravu rozumí a má reálné zkušenost Počestnostny pomatni diplom.
rozumné maximum bude asi tak turbo z 96kW, k tomu sání s filtrboxem, vedení vzduchu a mezichladič taky z 96kW.. a nějaké trysky (Sprint 764 by asi stačily?) a soft.. 160 koní by to dát mohlo . Otázka co pak na to setrvačník a spojka.. bys musel doladit i to (jednohmota, VR6 přítlačák a lamelu obložit HDS?)
Pokud chceš víc, tak asi prodej a kup TDi 96 nebo rovnou asi 110kW..
Možná by ti stačil i jen dobrý chip.. a nebo trysky a chip..
Pokud chceš víc, tak asi prodej a kup TDi 96 nebo rovnou asi 110kW..
Možná by ti stačil i jen dobrý chip.. a nebo trysky a chip..
A ta sériová spojka je na kolik koni?cacinek píše:Dal bych 1749vb, pp764, 051C snimac tlaku a spojku. Kdyz bude vsechno ok, tak mas 170koni a jen jezdis
Jiný auto nechci, tohle celkem dobry auto, akorát už není tak hezké...Vici píše:rozumné maximum bude asi tak turbo z 96kW, k tomu sání s filtrboxem, vedení vzduchu a mezichladič taky z 96kW.. a nějaké trysky (Sprint 764 by asi stačily?) a soft.. 160 koní by to dát mohlo . Otázka co pak na to setrvačník a spojka.. bys musel doladit i to (jednohmota, VR6 přítlačák a lamelu obložit HDS?)
Pokud chceš víc, tak asi prodej a kup TDi 96 nebo rovnou asi 110kW..
Možná by ti stačil i jen dobrý chip.. a nebo trysky a chip..
VB to je z pd 96 kW? Jinak to tam pasuje OK? Nemusí se nic řezat atd.?cacinek píše:Dal bych 1749vb, pp764, 051C snimac tlaku a spojku. Kdyz bude vsechno ok, tak mas 170koni a jen jezdis
Vb-110kwrusta píše:VB to je z pd 96 kW? Jinak to tam pasuje OK? Nemusí se nic řezat atd.?
Va-96kw
Na rotacce bych dal jen trysky skrz udrzbu a kvalitni soft a budes mit okolo 140ps za par korun. Na vetsi zasahy bych se dneska uz opravdu vysral.
Nebo jak radi kluci kup pdcko.....96-110kw. Das chip a jezdis.....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
- coltik
- Aktivista
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 23 led 2006, 15:12
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
No za sebe bych Ti doporucil tu variantu kterou mas oznacenou pismenem "C" . Tzn. turbo nechat seriove a dat nove vstriky FB Sprint 502 nebo jeste lepe PP 502. Na potencial serioveho turba nema cenu davat vetsi.
Kdyz k tomu pridas kvalitni chip na miru , nebudes muset ani nijak premýslet nad spojkou , pritom to auto pojede zarucene lip nez serie .
Myslim ze s touto konfiguraci muzes pocitat cca 140 - 145 koni bezpecných + k tomu kroutak do 300 Nm , vic ti tuner na seriovou dvohmotu neda.
Jeste pro predstavu pridam graf AHF mýho brachy, který mel v te dobe stejnou konfiguraci a to auto jezdilo suprove, nezralo a nehulilo.
A snad jeste takove doporuceni - výmenu spicek trysek nech udelat pouze toho mechanika který ma na to ma vercajk a hlavne zkousecku , aby radne nastavil otviraci tlaky a zaroven zkontroloval jak dane spicky rozprasuji naftu.
SW upravu sver pouze kvalitnimu upravci který vi co ma delat a samozrejmne auto nasledne odladi na brzde.
Zaverem jen snad to, ze se jedna zrejmne o nejjednodusi a take nejlevnejsi upravu motoru AHF. Ja myslim , ze znackove spicky + kvalitni SW se do nejakých cca 15tis kc vejdes. Ver, ze dalsi upravy lezou krapet do penez. Samozrejmne chran pambu , ze bych Te od nich zrazoval
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Kdyz k tomu pridas kvalitni chip na miru , nebudes muset ani nijak premýslet nad spojkou , pritom to auto pojede zarucene lip nez serie .
Myslim ze s touto konfiguraci muzes pocitat cca 140 - 145 koni bezpecných + k tomu kroutak do 300 Nm , vic ti tuner na seriovou dvohmotu neda.
Jeste pro predstavu pridam graf AHF mýho brachy, který mel v te dobe stejnou konfiguraci a to auto jezdilo suprove, nezralo a nehulilo.
A snad jeste takove doporuceni - výmenu spicek trysek nech udelat pouze toho mechanika který ma na to ma vercajk a hlavne zkousecku , aby radne nastavil otviraci tlaky a zaroven zkontroloval jak dane spicky rozprasuji naftu.
SW upravu sver pouze kvalitnimu upravci který vi co ma delat a samozrejmne auto nasledne odladi na brzde.
Zaverem jen snad to, ze se jedna zrejmne o nejjednodusi a take nejlevnejsi upravu motoru AHF. Ja myslim , ze znackove spicky + kvalitni SW se do nejakých cca 15tis kc vejdes. Ver, ze dalsi upravy lezou krapet do penez. Samozrejmne chran pambu , ze bych Te od nich zrazoval
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Tak treba ano, ale tady pan pise, ze uz to ma 270tis km najeto , takze nove spicky nejsou az tak od veci.
Jinak ty trysky a jejich nakup by jsi mel resit primo s upravcem ktereho si vyberes , ten Ti poradi jake koupit. Na upravu v Praze mas na výber treba : urcite Dieselpower, Profi tuning , Motor power a asi dalsi , tohle si fakt musis vygooglit , poslat poptavku, vytelefenovat atd . Samozrejmne nemusis zustat jen u Prahy, je to jen na Tobe koho si vyberes
Urcite se ale vyhni tzv. nalejvacum , tj. lidem co ti nahraji s klidem do jednotky buh vi co .
Apropo , kdyz je to 81kw AHF - nema to jeste nahodou pajeci RJ ? Tohle je treba zjistit , protoze treba ne kazdý upravce ma na tuto jednotku vybaveni a vyber se muze zuzit
Jinak ty trysky a jejich nakup by jsi mel resit primo s upravcem ktereho si vyberes , ten Ti poradi jake koupit. Na upravu v Praze mas na výber treba : urcite Dieselpower, Profi tuning , Motor power a asi dalsi , tohle si fakt musis vygooglit , poslat poptavku, vytelefenovat atd . Samozrejmne nemusis zustat jen u Prahy, je to jen na Tobe koho si vyberes
Urcite se ale vyhni tzv. nalejvacum , tj. lidem co ti nahraji s klidem do jednotky buh vi co .
Apropo , kdyz je to 81kw AHF - nema to jeste nahodou pajeci RJ ? Tohle je treba zjistit , protoze treba ne kazdý upravce ma na tuto jednotku vybaveni a vyber se muze zuzit
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Vzhladom k tomu ze sa jedna o 20 rocne auto ktoreho cena upravy na 200k by 3 nasobne prevysila realnu hodnotu auta, odporucam spravit udrzbu, nastavit motor (uhol vstreku a davku paliva) vymenit spojku a niekomu kto tomu naozaj rozumie dat uprvavit SW. Predsa len treba zohladnit vek auta ako celku. To je vsetko. Investovat peniaze do HW uprav motora ktory ide bez problemov nema vyznam.