VW LT 2,5TDi R5 75kw větší turbo, vstřiky, čerpadlo

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Riciiiiii
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 04 srp 2009, 17:58
Bydliště: Vsetín

VW LT 2,5TDi R5 75kw větší turbo, vstřiky, čerpadlo

Příspěvek od Riciiiiii »

Ahoj,

koupil jsem si VW LT 2,5tdi 75kw 1997 cca 360tkm a potřebuji tomu zvednout výkon a ideálně i snížit spotřebu.

přemýšlím o zástavě turba, vstřiků a čerpadla z audi a6c4 2,5tdi 103kw.

Vnt turbo z T4 111kw nepožiju, v LT je ještě obtok

někdo nějaké rady anebo co použít lepšího?

dík
Riciiiiii
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 04 srp 2009, 17:58
Bydliště: Vsetín

Příspěvek od Riciiiiii »

Nikdo žádná zkušenost?
Uživatelský avatar
DanT3
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 08 pro 2007, 23:54
Bydliště: Marjánky

Příspěvek od DanT3 »

K tomu bych se připojil :?
Mám taky, ale 80kW (kód motoru AVR). Požadavek stejný, podpořit, je to takový línější...
Tady o těch pětiválcích moc není, něco třeba tady proběhlo, ale je to informačně slabý.
Můj nápad je trysky Sprint PP764. Teď to má vstřikovače 074130203B (nevim, co v tom ale je za trysku) a možná rozdělovací hlava do čerpadla, ale tyhle věci nemám jak zjistit, jaký to má. Jestli tam je teď 10mm a jestli třeba T4 111kW má 11ku?
Turbo tam vidím GT2052V, to by ta T4 111kW měla mít taky.
To se kolegy se 75kW netýká, ten má obtok KKK.
Neví někdo, jestli to má ECU ještě starou, že musí čip ven? Asi jo... Má to kulatej konektor na diagnostiku. Dieselpower úpravu nabízí, na 98kW, pro kolegu 100kW takže pro ně to asi problém nebude.
Intercooler už tam je velkej dost od serie.
Co s tim jinýho...
Nechci ten motor zas moc namáhat, má už svůj věk, ale držáky to jsou, tak mu jen trošku pomoct se rozdýchat.

Co na to "pětiválců znalí"?
BUS RULEZZ!!! VW T3 mTDI AFN, GT1749VA, PP764, Bosch 11mm
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR
Riciiiiii
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 04 srp 2009, 17:58
Bydliště: Vsetín

Příspěvek od Riciiiiii »

U 80 kw můžeš čipovat po káblu... kámoš ji má a řešil to měsíc zpět, u mel 75kw to ale nejde jedině šváb ven.

Teď jsem koupil celej motor z a6c4 103kw i s jednotkou, najebu to tam, ale i tak to chci ještě trochu polít živou vodou, rád bych tam viděl cca 130-140kw.

Dlouhej dif, nápravy a kola z crafteru/sorinteru po fl. .. tím si slibuju otáčky dolu, méně hluku, a rozumnou dálniční cestovní rychlostObrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
DanT3
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 08 pro 2007, 23:54
Bydliště: Marjánky

Příspěvek od DanT3 »

Já měl za to, že Crafter je širší?
Ta náprava tam na úchyty sedne, nemáš to ověřený?
Delší diferák by mě taky neurazil, teď mám 4,111, ještě se dělalo 3,727. Rozdíl tam je jen 5km/h, což mi nepřijde moc. Teď je poslední příjemná cestovní rychlost 110km/h, pak už to točí ve 120ti skoro 3000ot/min.
Když by se dal rychlejší diferák a motor by dostal doping, ani naložený by to nemělo mít problém. Hádám, že rychlejší dif by měly mít prosklený verze, na přepravu osob.
Je ten čip hodně znát? Uvažuju o Dieselpower, samozřejmě, nechci tomu motoru ublížit. Jsem tak nějak přesvědčen, že za kvalitu je nutno připlatit, že toho výkonu se dá dosáhnout "různými" cestami....
Nebo se pletu? V dnešní době je nabídka chiptunerů široká. Nicméně ta kvalita bude rozdílná.
BUS RULEZZ!!! VW T3 mTDI AFN, GT1749VA, PP764, Bosch 11mm
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR
Riciiiiii
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 04 srp 2009, 17:58
Bydliště: Vsetín

Příspěvek od Riciiiiii »

Ten diff jsem zatím nepočital, ale je to jedno, bude se to muset nasčítat.. nebo sehnat nějaký tuningový diff do rychla, chci to navíc posadit na 16" kola asi z crafta na vysokých pneu taky rozměr z crafta abych to zas o 5-10km zrychlil, k tomu diff zas + cca 5-10km a jsme 15-20 km rychlejsi pri stejných otáčkách. to už je znát.

Cip je znát ale furt by to chtělo.

Máš 46ku nebo jednomontáž?

Za kolik Ti to jezdí?

Musím někde sehnat ještě poměry v převodovkách, zda i tam nebyl rozdíl.

Chci dośahnout cestovní rychlosti pri rozumné spotrebe cca 140km/h idealne do 3000ot
Uživatelský avatar
DanT3
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 08 pro 2007, 23:54
Bydliště: Marjánky

Příspěvek od DanT3 »

No, ta rychlost by se mi taky líbila, stačilo by 120km/h třeba při 2500ot max.
Mám 35ku MAXIka, budu dělat obytku, mám ho jen krátce, takže spotřebu zatím změřenou nemám.
Ty koně se právě hodit budou, až bude vestavba - de facto to bude pořád zatížený :roll:
BUS RULEZZ!!! VW T3 mTDI AFN, GT1749VA, PP764, Bosch 11mm
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Jestli potřebujete 11mm hlavu na pětiválec, hledejte čerpadlo z mercedesu 290td (sprinter nebo w210 Éčko) ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Riciiiiii
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 04 srp 2009, 17:58
Bydliště: Vsetín

Příspěvek od Riciiiiii »

Jo, ten mergl mě nenapadl... dobrej nápad, jeden mám na dvoře. Při chvilce proberu s čerpadlářem zda to tam půjde naverbovat👍👊💪
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1053
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

a nepasovalo by cely cerpadlo 312 ma stejnej system jako LT a pulka LT je mercedes
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Omlouvám se za OT ale mám taky LT 2.5Tdi motor AHD a blikají mi kilometry neví někdo co s tím? Děkuji. Jinak mám 9-ti místný tak se můžu podívat na ten diff.
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1053
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

jestly mas tachograf na kolecka tak mi to dela to samy

--------------------------------------------------------
moderátor

Necituj předchozí příspěvek, jen tak plevelíš fórum!
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

syncon píše:a nepasovalo by cely cerpadlo 312 ma stejnej system jako LT a pulka LT je mercedes
celý čepradlo nejde, ty čerpadla jsou myslím zrcadlově otočený, mají jiný obal, jiné uchycení, kdoví, jestli by vůbec pasovala řemenice na hřídel a taky konektor. Navíc tipuju, že VW bude mít lepší axiální vačku :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
DanT3
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 08 pro 2007, 23:54
Bydliště: Marjánky

Příspěvek od DanT3 »

Tak z celkem ověřenýho zdroje mám, že T4 ve všech motorizacích 2,5TDI používají stejnou rozdělovací hlavu. Takže asi desítku.
Tím pádem by na kýžených 150k měla stačit seriová hlava. S tím bych byl spokojenej já.
Nebo jestli někdo máte přístup ke katalogu Bosch na čerpadla...
BUS RULEZZ!!! VW T3 mTDI AFN, GT1749VA, PP764, Bosch 11mm
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR
Uživatelský avatar
DanT3
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 08 pro 2007, 23:54
Bydliště: Marjánky

Příspěvek od DanT3 »

Neví někdo tady těch 5-válců znalý, jakej tyhle motory mají limit, popř. slabiny?
Někde jsem tu narazil na zmínku o šroubech na ojnicích. Nevíte někdo něco bližšího?
Nebo jestli se v něčem mechanicky lišily 111kw verze z T4 od těch slabších? Koukal jsem do Etky třeba na ojnice, ty jsou stejný...
BUS RULEZZ!!! VW T3 mTDI AFN, GT1749VA, PP764, Bosch 11mm
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“