Koupě octavie 2

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Určitě má jiný tlumiče a péra,takže v kombinaci s 17 kolama je to daleko jinde než 1,9. Tvrdčí a stabilnější a díky většímu profilu pneu i komfortnější.Kdyby dělali včas spojkya nepodtáčeli,pak by u BMM nemuseli řešit prasklý kliky. Stačí se kouknout na mobile a jsou tam kousky s 400tkm,takže je to vše v lidech.Takovej průser to zas není.CR-ko je samo zase o chlup lepší.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Uživatelský avatar
váha
Aktivista
Příspěvky: 3874
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Scout má stejný tlumiče a péra jako OII s paketem pro špatný cesty a rozdíl výšky dělá profil kol. Jinak Yeti má stejný podvozek jako Scout a s motory strejná písnička, jedině CR nebo lift s 1.4TSI 110kw z OIII
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Ja šel cestou nejmenšího zla, BXE 4x4 2006, a na face scouta to nabourany rovnou přestrojit. Sice od MR 2007 má 1.9 280mm brzdy i u 4x4 ale víceméně 3,5 roku jen jezdím. Teď jsem sice dělal dvouhmotu, houkajici turbo, ložiska vpředu takže rovnou brzdy 288 a s tím 55mm tlumiče a celou přední nápravu. Ale vzhledem k počtu km co to ma na hrbu jsem se na těch balonech ze scouta smířil i se spotřebou 6.3l na 100(kámoš s CFHC scoutem jezdí o litr min) a když to ještě dva tři roky bude fungovat budu spokojen. Jestli to teda dřív nevymenim opět za nějakou audi 😀
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 958
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13

Příspěvek od matesfox »

Není to podmínka ten scout ale 4x4 ano.. . Proto hledám nejlepší motor ve 2.0 tdi
Uživatelský avatar
váha
Aktivista
Příspěvky: 3874
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

pak ještě do A3 a G V se dávalo BKD pro 4x4
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 958
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13

Příspěvek od matesfox »

váha píše:pak ještě do A3 a G V se dávalo BKD pro 4x4
Zapoměl jsem dodat že kombika ,Proto oct1 2 a nejlépe asi BKD ze ?
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

sharik4x4 píše:Určitě má jiný tlumiče a péra,takže v kombinaci s 17 kolama je to daleko jinde než 1,9. Tvrdčí a stabilnější a díky většímu profilu pneu i komfortnější.Kdyby dělali včas spojkya nepodtáčeli,pak by u BMM nemuseli řešit prasklý kliky. Stačí se kouknout na mobile a jsou tam kousky s 400tkm,takže je to vše v lidech.Takovej průser to zas není.CR-ko je samo zase o chlup lepší.
v čem je lepší že ti upadlá packa z přítlačáku nebo péro ze setrváku uřízne převodovku? (LOL)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
sCitem
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 09 zář 2015, 08:15
Bydliště: Bílina

Příspěvek od sCitem »

:? :? :? fakt ?
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Ladas píše:
sharik4x4 píše:Určitě má jiný tlumiče a péra,takže v kombinaci s 17 kolama je to daleko jinde než 1,9. Tvrdčí a stabilnější a díky většímu profilu pneu i komfortnější.Kdyby dělali včas spojkya nepodtáčeli,pak by u BMM nemuseli řešit prasklý kliky. Stačí se kouknout na mobile a jsou tam kousky s 400tkm,takže je to vše v lidech.Takovej průser to zas není.CR-ko je samo zase o chlup lepší.
v čem je lepší že ti upadlá packa z přítlačáku nebo péro ze setrváku uřízne převodovku? (LOL)
To jsem viděl i u rotacky 😀
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

sharik4x4 píše:Určitě má jiný tlumiče a péra,takže v kombinaci s 17 kolama je to daleko jinde než 1,9. Tvrdčí a stabilnější a díky většímu profilu pneu i komfortnější.Kdyby dělali včas spojkya nepodtáčeli,pak by u BMM nemuseli řešit prasklý kliky. Stačí se kouknout na mobile a jsou tam kousky s 400tkm,takže je to vše v lidech.Takovej průser to zas není.CR-ko je samo zase o chlup lepší.
Tak když opravuješ vyvažováky je jasný že mu poradíš 2.0 :D . Dneska jsem to měřil, 4x4 s paketem a má 20cm na prahu za předním kolem (obyč 195/65 15). To vypadá že je fakt jako Scout. I tuhá je dost, moc se nehoupe, asi jsou ty péra o dost tvrdší kvůli větší světlosti + musí nést váhu paketu navíc. Je to MR2006, velké brzdy, vše má. Jen dobrej chip a je na výkonu 2.0 + jezdí bez starosti. U předokolky máš výhodu u 2.0 v brzdách, spojce, převodovce. To vše máš u 1.9 4x4 taky.
Kubi
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 10 čer 2013, 21:16

Příspěvek od Kubi »

Riesil som podobnu dilemu, zvolil som BXE r.v.2006 4x4, od vyroby s paketom pre zle cesty. Podvozok totozny so Scoutom a Yetym, ibaze oni maju pneu 225/50 r17, Ja som nahodil hlavne kvoli vzhľadu 225/45 r17. Jazdim cely rok na zimnych pretoze som polovnik a 4x4 využívam aj v lete. Po rozmočenej lúke by som na letných ďaleko nedošiel. Svetlá výška s paketom 163mm, Scout ma 180 vďaka gumam. Bratranec je tiež poľovnik, na moju radu kupil rovnaku zostavu a kadiaľ on prejde so svojou O2 by sa asi pustil malokto z vas. Mňa zatiaľ nikde nenechala, ani v zime som problem nemal a zďaleka som nechodil len po asfaltovych cestach. Dal som tomu rozumny chip a 100kw je na svete. Kratka prevodovka mi maximalne vyhovuje, jednotka pekne pomala do terenu, šestka na okresky stačí úplne. U nás nieje žiadna rovina, samý kopec. S kratkou prevodovkou tam mam v každom kopci spravny kvalt. Dlhšie trasy cez okresky za 5litrov, minuly tyždeň krížom cez republiku na otočku 480km tam a 480km naspeť, prevažna večšina po diaľnici za 5,8litra. Dlhodoby priemer na cukačky po meste, okresky a bežne jazdy svižnym tempom 6,2-6,5 litra. Každé auto má svoje určenie, diaľničný stíhač to nieje, ale na okresky a poľne cesty,zasnežene neprehrnute dedinske cesty, lúky a podobny ľahší terén premňa ako stvorené.
Octavia TDI AGRo, Lift 35/30mm,puky TT, Powered by MTE-85kw, 265Nm
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

co dneska je ve 2,0 bez vyvažováku....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

co dneska je ve 2,0 bez vyvažováku....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“