Koupě octavie 2
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Určitě má jiný tlumiče a péra,takže v kombinaci s 17 kolama je to daleko jinde než 1,9. Tvrdčí a stabilnější a díky většímu profilu pneu i komfortnější.Kdyby dělali včas spojkya nepodtáčeli,pak by u BMM nemuseli řešit prasklý kliky. Stačí se kouknout na mobile a jsou tam kousky s 400tkm,takže je to vše v lidech.Takovej průser to zas není.CR-ko je samo zase o chlup lepší.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Ja šel cestou nejmenšího zla, BXE 4x4 2006, a na face scouta to nabourany rovnou přestrojit. Sice od MR 2007 má 1.9 280mm brzdy i u 4x4 ale víceméně 3,5 roku jen jezdím. Teď jsem sice dělal dvouhmotu, houkajici turbo, ložiska vpředu takže rovnou brzdy 288 a s tím 55mm tlumiče a celou přední nápravu. Ale vzhledem k počtu km co to ma na hrbu jsem se na těch balonech ze scouta smířil i se spotřebou 6.3l na 100(kámoš s CFHC scoutem jezdí o litr min) a když to ještě dva tři roky bude fungovat budu spokojen. Jestli to teda dřív nevymenim opět za nějakou audi 😀
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
v čem je lepší že ti upadlá packa z přítlačáku nebo péro ze setrváku uřízne převodovku?sharik4x4 píše:Určitě má jiný tlumiče a péra,takže v kombinaci s 17 kolama je to daleko jinde než 1,9. Tvrdčí a stabilnější a díky většímu profilu pneu i komfortnější.Kdyby dělali včas spojkya nepodtáčeli,pak by u BMM nemuseli řešit prasklý kliky. Stačí se kouknout na mobile a jsou tam kousky s 400tkm,takže je to vše v lidech.Takovej průser to zas není.CR-ko je samo zase o chlup lepší.
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
To jsem viděl i u rotacky 😀Ladas píše:v čem je lepší že ti upadlá packa z přítlačáku nebo péro ze setrváku uřízne převodovku?sharik4x4 píše:Určitě má jiný tlumiče a péra,takže v kombinaci s 17 kolama je to daleko jinde než 1,9. Tvrdčí a stabilnější a díky většímu profilu pneu i komfortnější.Kdyby dělali včas spojkya nepodtáčeli,pak by u BMM nemuseli řešit prasklý kliky. Stačí se kouknout na mobile a jsou tam kousky s 400tkm,takže je to vše v lidech.Takovej průser to zas není.CR-ko je samo zase o chlup lepší.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Tak když opravuješ vyvažováky je jasný že mu poradíš 2.0 . Dneska jsem to měřil, 4x4 s paketem a má 20cm na prahu za předním kolem (obyč 195/65 15). To vypadá že je fakt jako Scout. I tuhá je dost, moc se nehoupe, asi jsou ty péra o dost tvrdší kvůli větší světlosti + musí nést váhu paketu navíc. Je to MR2006, velké brzdy, vše má. Jen dobrej chip a je na výkonu 2.0 + jezdí bez starosti. U předokolky máš výhodu u 2.0 v brzdách, spojce, převodovce. To vše máš u 1.9 4x4 taky.sharik4x4 píše:Určitě má jiný tlumiče a péra,takže v kombinaci s 17 kolama je to daleko jinde než 1,9. Tvrdčí a stabilnější a díky většímu profilu pneu i komfortnější.Kdyby dělali včas spojkya nepodtáčeli,pak by u BMM nemuseli řešit prasklý kliky. Stačí se kouknout na mobile a jsou tam kousky s 400tkm,takže je to vše v lidech.Takovej průser to zas není.CR-ko je samo zase o chlup lepší.
Riesil som podobnu dilemu, zvolil som BXE r.v.2006 4x4, od vyroby s paketom pre zle cesty. Podvozok totozny so Scoutom a Yetym, ibaze oni maju pneu 225/50 r17, Ja som nahodil hlavne kvoli vzhľadu 225/45 r17. Jazdim cely rok na zimnych pretoze som polovnik a 4x4 využívam aj v lete. Po rozmočenej lúke by som na letných ďaleko nedošiel. Svetlá výška s paketom 163mm, Scout ma 180 vďaka gumam. Bratranec je tiež poľovnik, na moju radu kupil rovnaku zostavu a kadiaľ on prejde so svojou O2 by sa asi pustil malokto z vas. Mňa zatiaľ nikde nenechala, ani v zime som problem nemal a zďaleka som nechodil len po asfaltovych cestach. Dal som tomu rozumny chip a 100kw je na svete. Kratka prevodovka mi maximalne vyhovuje, jednotka pekne pomala do terenu, šestka na okresky stačí úplne. U nás nieje žiadna rovina, samý kopec. S kratkou prevodovkou tam mam v každom kopci spravny kvalt. Dlhšie trasy cez okresky za 5litrov, minuly tyždeň krížom cez republiku na otočku 480km tam a 480km naspeť, prevažna večšina po diaľnici za 5,8litra. Dlhodoby priemer na cukačky po meste, okresky a bežne jazdy svižnym tempom 6,2-6,5 litra. Každé auto má svoje určenie, diaľničný stíhač to nieje, ale na okresky a poľne cesty,zasnežene neprehrnute dedinske cesty, lúky a podobny ľahší terén premňa ako stvorené.
Octavia TDI AGRo, Lift 35/30mm,puky TT, Powered by MTE-85kw, 265Nm
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME