Almera 1.5i netahá...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
vsak uvidíš čo to bude robit po vymene rozvodov. Keby si musel menit nastavovací prvek sací vačky tak to už není tak strašná práca /určite bude stát majland/. Daš dole ten malí deklík zaretuješ napínač reťaze a vymeníš prístup je tam dobrý. Hlavne nazabudni vymenit aj tie O-kružky na vodnu pumpu
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Kluci tak beze změny, výkon to pořád nemá.
Hele jedna důležitá věc co jsem opomněl napsat na začátku - ten motor jde vytočit jen na neutrál, bez problémů do plna, ale se zařazeným kvaltem a zmáčknutou spojkou už ne...držíš pořád spojku,vyřadíš a otáčky vyletí nahoru - co to je za haluz ??
není to automat aby to nebylo zavádějící ten popis...
díky
Hele jedna důležitá věc co jsem opomněl napsat na začátku - ten motor jde vytočit jen na neutrál, bez problémů do plna, ale se zařazeným kvaltem a zmáčknutou spojkou už ne...držíš pořád spojku,vyřadíš a otáčky vyletí nahoru - co to je za haluz ??
není to automat aby to nebylo zavádějící ten popis...
díky
Romane mne sa zdá že to má snímač polohy neutrálu, ak si dobre pamätám bolo to niekde hore nad diferákom schované ako vychádza lava poloos, pozri či tam je prípadne ho odpoj či bude nejaká zmena. Čo sa týka prestavovača vačky ak máš k dispozícii osciloskop tak dá sa jednoducho zmerať že napojíš signal kľuky, snímača vačky + ovládací ventil a ako sa mení jeho strieda bude sa meniť aj synchronizácia kľuka/vačka. Ale myslím si že ak pri štarte nerachotí tak by mal byť dobrý, ak s ním nevieš pohnúť skús vyšrobovať ten ovládací ventil možno nastavovač ostáva len natlakovaný a preto ide ťažko.