Jozef ti to napisal tvrdo ale pravdivo...hento nie je 120tka ktoru chces opravovat doma s križovým srobovakom.
je to miešanec USA/EU a v 60% servisoch ani nebudu vediet co s tym maju robit...
filter to má...samozrejme, aký si tam dal? mann? ufi? filtron? meníš kazdy rok?....
je to CR systém...
ale to sú všetko debaty do vzduchu kým to nechytí odborník a poriadne ti nepovie čo s tým máš!!!!!!!!!
jeep grand cherokee WK 3.0 CRD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ja to berem ze to musi ist na diagnostiku a odbornikovi. Lenze dnes najst takeho co sa za odbornika len nevydava je problem.
Naposledy som to zazil s mojim autom kde bola chyba v original elektroinatalacii a auto nastivilo 3 servisy (okrem ineho aj autorizovany) a okrem astronomickych cien za opravy som sa nedozedel nic nove. Nakoniec som si zohnal schemy a oprava ma stala 1 poistku a prepinovanie konektora...
Proste sa mi nechce verit ze to ze ide auto na rezervu ma takyto dopad.. naco je tam potom sitko na cerpadle v nadzri a palivovy filter? Apropo nepamatam si znacku aka tam bola ale stary nebol nijak extremne zasrany.
Ja som mal skor na mysli ci nahodou nemoze byt napr snimac tlaku paliva na hovno a davat nejaky blby signal alebo nieco v tom zmysle....
A mam skusenosti aj s autorizovanymi profi servismi. Robil som pre jednu nemenovanu znacku a videl som tych ucnov v dielnach...
Hold mechanika ktory ti uctovat za zle diagnostikovanu zavadu nebude uctovat peniaze nenajdem....vzdy to plati zakaznik nech je pravda akakolvek.
Za normalne odvedenu pracu nemam problem zaplatit takze to neni o tom ze som socka a hladam sockarske riesenia.....
Naposledy som to zazil s mojim autom kde bola chyba v original elektroinatalacii a auto nastivilo 3 servisy (okrem ineho aj autorizovany) a okrem astronomickych cien za opravy som sa nedozedel nic nove. Nakoniec som si zohnal schemy a oprava ma stala 1 poistku a prepinovanie konektora...
Proste sa mi nechce verit ze to ze ide auto na rezervu ma takyto dopad.. naco je tam potom sitko na cerpadle v nadzri a palivovy filter? Apropo nepamatam si znacku aka tam bola ale stary nebol nijak extremne zasrany.
Ja som mal skor na mysli ci nahodou nemoze byt napr snimac tlaku paliva na hovno a davat nejaky blby signal alebo nieco v tom zmysle....
A mam skusenosti aj s autorizovanymi profi servismi. Robil som pre jednu nemenovanu znacku a videl som tych ucnov v dielnach...
Hold mechanika ktory ti uctovat za zle diagnostikovanu zavadu nebude uctovat peniaze nenajdem....vzdy to plati zakaznik nech je pravda akakolvek.
Za normalne odvedenu pracu nemam problem zaplatit takze to neni o tom ze som socka a hladam sockarske riesenia.....
SEAT ALHAMBRA 1,9 tDI 85kW
Toyota LC100 4,7 V8
Toyota LC100 4,7 V8
kto povedal ze mas ist do profi autorizovaneho servisu?
Najlepsi odbornici sú vacsinou v malých garážach zašitých mimo mesta alebo tak že ich proste nenajdes. Majú roboty na mesiac dopredu a nepotrebujú si robit reklamu.
Problematika bordelu v CR systéme je jednoduchá...čim viac bordelu sa dostane do vstrekov a cr cerpadla..tym skor to zakape.
Bordel mas v nafte ci chces alebo nie....nieco neovplyvnis (posledok z nadrze na benzinke) nalievanie z bandasky.. (predošlými majitelmi).
Nekvalitne filtre...výmena raz za 2 roky...a pod.
zabudni na to že dáke sitko alebo filter zastaví nečistoty....podávačka ich cez filter pretlačí ako nič...
Tak isto vacsina castic je menšia ako filter dokaze ufiltrovat...proste prejdu.
vo výsledku je to odsúdené na skapanie, otázne je či tomu skapaniu pomôžeš alebo ho predĺžiš.
v prvom rade potrebujes diag...a potom patrat preco to nechce chytit, chyba tomu palivo? ma to podávačku? tlači podavačka kolko treba?
ak je na privode všetko OK, kolko tlačí pri štarte vysokotlak? malo by tam byt 200-300 barov aby to gaflo.
namatkovo mozes vybrat a skontrolovat davkovaci ventil ak ma pamat neklame bude to:
0928400677
+- podobne.
vybrat, pozret ci to nie je cele od pilin a bordelu, pozret do cerpadla...ak nič, zalozit naspet..
ale su to výstrely do čierna...
Najlepsi odbornici sú vacsinou v malých garážach zašitých mimo mesta alebo tak že ich proste nenajdes. Majú roboty na mesiac dopredu a nepotrebujú si robit reklamu.
Problematika bordelu v CR systéme je jednoduchá...čim viac bordelu sa dostane do vstrekov a cr cerpadla..tym skor to zakape.
Bordel mas v nafte ci chces alebo nie....nieco neovplyvnis (posledok z nadrze na benzinke) nalievanie z bandasky.. (predošlými majitelmi).
Nekvalitne filtre...výmena raz za 2 roky...a pod.
zabudni na to že dáke sitko alebo filter zastaví nečistoty....podávačka ich cez filter pretlačí ako nič...
Tak isto vacsina castic je menšia ako filter dokaze ufiltrovat...proste prejdu.
vo výsledku je to odsúdené na skapanie, otázne je či tomu skapaniu pomôžeš alebo ho predĺžiš.
v prvom rade potrebujes diag...a potom patrat preco to nechce chytit, chyba tomu palivo? ma to podávačku? tlači podavačka kolko treba?
ak je na privode všetko OK, kolko tlačí pri štarte vysokotlak? malo by tam byt 200-300 barov aby to gaflo.
namatkovo mozes vybrat a skontrolovat davkovaci ventil ak ma pamat neklame bude to:
0928400677
+- podobne.
vybrat, pozret ci to nie je cele od pilin a bordelu, pozret do cerpadla...ak nič, zalozit naspet..
ale su to výstrely do čierna...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke