nějaké zkušenosti s interkoolerem SMIC

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Místo žáber v podběhu taky jde vyhodit ten trojúhelníkový spodní plast, pak je hned za coolerem díra dolů. Ne že bych to dělal záměrně, náhodou mi upadnul a teď si říkám že by to mohlo být fajn. (LOL)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

"Takze uprava se zabrama = hodne muziky za minimum penez"

Spíše celý orchestr za 0 peněz.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

žábry jsou fajn. Co je ale víc fajn a i to má znatelný efekt je ostřik intercooleru ala Impreza STI. Osobně to mám udělaný jednoduše pomocí ostřikovací trysky z OII a zapojený místo zadního stěrače (který jsem stejně nepoužíval) :) zvlášť to pomáhá při dlouhodobý zátěži, třeba na okruhu, nebo na brzdě. Rozdíl může být až 20°C, což může pomoct, aby nezasahoval limiter v jednotce a neomezoval plnící tlak, takže tolik nevadne výkon :)

Samozřejmě lepší je pořádný FMIC, ale pořád lepší, jak jezdit s autem nachipovaným "na krev" na sérii cooleru a navíc je to skoro zadarmo :D
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
radebe99
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 25 pro 2017, 22:12

Příspěvek od radebe99 »

díky všem za rady!!!
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

ja som na 1.8T oktávke skúsil variantu 2x SMIC z S3/TT a ohľadom teplôt som bol veľmi prekvapený. Nemám narezané podblatníky a teploty v lete pri 30° max 47 :) s origo jedným coolerom to šlo do 80°
DDDD
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 23 pro 2008, 19:09
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od DDDD »

Takže to nemá vůbec smysl?
Třeba na sériovou 1.8t?
Forge jsem myslel, že je pan výrobce.
octa 1.8t
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Já mám třeba na fabii 74kw sériový výstřiky, tlak jen o 0,5 bar výš než sériové gt1749va, tedy 1.4 bar a limiter zasahuje i při 5-10 °C... Mřížky v podběhu vyřezaný a je to teda dost otravný, to by mě zajímalo jak to dává sériová fabie RS, když má ještě méně výkonný SMIC...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
trhna
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 28 pro 2015, 21:48

Příspěvek od trhna »

Myslis ze ti limiter zasahuje kvuli teplote? Nebude spis problem jinde, treba prefuk turba.
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Nee, prefuk není, drží 1,4 (mam budík) pak klesne na 1,1... Je to po chvíli v tahlem kopci, když to chvíli držím
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
xjuras
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 24 úno 2015, 19:07

Příspěvek od xjuras »

Ahoj, neupravovali jste někdo intercooler na Audi A4 B6/B7 z podběhu před gril. Bude velkej problém protáhnout hadice do motorového prostoru? Chtěl bych dát o malinko větší intercooler(ideálně z A4 B8, z 2.0TDI), a zároveň i zkrátit vedení vzduchu o tu smyčku do podběhu. Možná bych zkusil i Fmic, ale raději bych z B8. Děkuji za info
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Když už, tak bych dal z BiTdi - 4G0145805J
Je mnohem lepší než 2.0Tdi a jelikož je celohliníkový, jdou když tak jednoduše upravit vývody.
xjuras
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 24 úno 2015, 19:07

Příspěvek od xjuras »

Díky za radu :) , z toho biturba jsou super ty zahnuté vývody. Máš ho namontovanej nebo Tě to jen tak napadlo? Nevěděl bys ještě jaké má rozměry? Moc děkuji ;)
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Ak potrebuješ rozmery tak napíš aké. Mám ešte jeden doma, môžem odmerať ;)
Btw mám ho v G4 a je fakt super aj v lete
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“