punto 1,7TD klepe
Moderátoři: šulda, Moderátoři
punto 1,7TD klepe
Ahoj, už nevím co s tím punto 1,7TD komůrka klepe na 4tým válcu. když povolím trubku ke vstřiku tak neklepe. Když jedu z kopce bez plynu neklepe, lehce přidám a klepe. Vstřik je dobrej aji jsem přehodil první za 4tej a furt klepe na 4tým válcu.
Ahoj ja by som vprvom rade zmeral kompresiu vo valcoch....dat dole kryt ventilov a pozriet volu ventilov...postupovat vylucovacou metodou....mam tak isto TD -cko a ten motor este bez klepania nepocul je to fiat....ale ako som pisal zmeraj tlaky vo valcoch
Fiat Punto 1.7 TD SX60 46KW/4500 rv.96/MK1 silver flash
Volná ojnice na klice..není to moc, ale když opojíš trubku, tak válec přestane klepat, protože zmizí VÝBUCH a píst nedostává pecku. A z kopce to také neklepe, protože při deceleraci tlačí klika na ojnici , zatímco po přidání se to otočí a klepe to..Samozřejmě může také klepat volná předkomůrka a bacha na to, tady u starších aut odchází olej. pumpa-což je trypochoidní čerpadlo,/ a málo maže/ které se vymlátí...A proto je možné, že šála na 4. válci je volná...Ale může to být také úplně něco jiného../třeba volný píst/.
nepropadat panice...
Myslíš výfukový ventil? Co by na té hlavě klepalo jen při přidání plynu? Volná vodítka ? To asi těžko, pokud máš dobrou kompresi a motor dobře chytá a má dobrý výkon, tak pokud je spodek v pořádku , tak není moc věcí, které to mají na svědomí.Pístní čep by mlátil pořád,že by píst klepl o ventil to asi ne, tak asi zbývá vůle pístu ve válci..Mám to samé, jede to jako dělo, ale při rozjezdu to zaklepe a hned přestane, a je to benzin.Ale princip je stejný.Prostě v té nejobtížnější situaci pro motor, což je míjení pístů v malých otáčkách se ukáže, kde je vůle a ta se ozve..
nepropadat panice...
dreame 7000 , ty jsi na to kápl, taky se mi to stalo u Tipa...Ta matka, do které se dává vstřikovač byla viníkem a přišel jsem na to náhodou...Jsi kluk šikovnej...
A musím říci, že jsem podobné klepání odstraňoval u dodávky Peugeota s přímým vstřikem, a jelikož měl téměř milion na hrbu , udělal jsem skoro GO a klepalo to dál a dělat to vstřik klepající v hlavě...
A musím říci, že jsem podobné klepání odstraňoval u dodávky Peugeota s přímým vstřikem, a jelikož měl téměř milion na hrbu , udělal jsem skoro GO a klepalo to dál a dělat to vstřik klepající v hlavě...
nepropadat panice...