punto 1,7TD klepe

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Naatrium
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 20 srp 2011, 14:36

punto 1,7TD klepe

Příspěvek od Naatrium »

Ahoj, už nevím co s tím punto 1,7TD komůrka klepe na 4tým válcu. když povolím trubku ke vstřiku tak neklepe. Když jedu z kopce bez plynu neklepe, lehce přidám a klepe. Vstřik je dobrej aji jsem přehodil první za 4tej a furt klepe na 4tým válcu.
Intel_sk
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 02 říj 2012, 16:37

Příspěvek od Intel_sk »

Ahoj ja by som vprvom rade zmeral kompresiu vo valcoch....dat dole kryt ventilov a pozriet volu ventilov...postupovat vylucovacou metodou....mam tak isto TD -cko a ten motor este bez klepania nepocul je to fiat....ale ako som pisal zmeraj tlaky vo valcoch
Fiat Punto 1.7 TD SX60 46KW/4500 rv.96/MK1 silver flash
Naatrium
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 20 srp 2011, 14:36

Příspěvek od Naatrium »

Ventily seřízené. Nekouří to jede to pěkně. Kompresi můžu změřit..
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Volná ojnice na klice..není to moc, ale když opojíš trubku, tak válec přestane klepat, protože zmizí VÝBUCH a píst nedostává pecku. A z kopce to také neklepe, protože při deceleraci tlačí klika na ojnici , zatímco po přidání se to otočí a klepe to..Samozřejmě může také klepat volná předkomůrka a bacha na to, tady u starších aut odchází olej. pumpa-což je trypochoidní čerpadlo,/ a málo maže/ které se vymlátí...A proto je možné, že šála na 4. válci je volná...Ale může to být také úplně něco jiného../třeba volný píst/. :)
nepropadat panice...
Naatrium
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 20 srp 2011, 14:36

Příspěvek od Naatrium »

Spodek jsem měl rozdělaný a paradoxně bylo vše bez vůlí, když to bylo rozebrané vyměnil jsem šály na ojnicích a nic - pořád stejné. Nemůže být posraný výtlačný ventil pro ten 4tý válec? asi zhodím hlavu :D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Myslíš výfukový ventil? Co by na té hlavě klepalo jen při přidání plynu? Volná vodítka ? To asi těžko, pokud máš dobrou kompresi a motor dobře chytá a má dobrý výkon, tak pokud je spodek v pořádku , tak není moc věcí, které to mají na svědomí.Pístní čep by mlátil pořád,že by píst klepl o ventil to asi ne, tak asi zbývá vůle pístu ve válci..Mám to samé, jede to jako dělo, ale při rozjezdu to zaklepe a hned přestane, a je to benzin.Ale princip je stejný.Prostě v té nejobtížnější situaci pro motor, což je míjení pístů v malých otáčkách se ukáže, kde je vůle a ta se ozve.. :)
nepropadat panice...
Naatrium
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 20 srp 2011, 14:36

Příspěvek od Naatrium »

No jsou to rany jak kladivem do plechu :D tak mě to trochu prudí musím mít rádio na plný kule. Jezdí to relativně normálně.. Od 2000ot je to klidnější, někdy to vynechá a nemlátí třeba na 2 vteřiny :D..
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

To mi teda "po.er", to není jen tak, nemáš volný setrvák nebo něco jiného, co se točí? Tenhle motor není blbej, nemá hydra a je to stará škola. Asi bych sundal vnější řemen a poslouchal, odkud to jde... :)
nepropadat panice...
Naatrium
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 20 srp 2011, 14:36

Příspěvek od Naatrium »

řemenici příslušenství jsem sundal nastartoval a nic furt to samý.. To je peklo už fakt nevím.. Když poslouchám přes šroubovák nejvíc je to slyšet na termostatu :D:D Jinak měuž taky nic nenapadá co by to mohlo být..
Uživatelský avatar
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1227
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Bydliště: Námestovo, Orava

Příspěvek od dream7000 »

a nemáš vadnú prasknutú tu "kvazi" maticu kde šrobuješ trysku?? mám dojem že som to na jednom 1,7 kedysi našiel a bolo to prasknuté a vydávalo to také zvuky...ak má také dva zárezy oproti sebe do nej ide podložka pod trysku, dala sa odkrútiť a nahradil som ju druhou z inej hlavy a zvuk bol preč....
Obrázek
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

dreame 7000 , ty jsi na to kápl, taky se mi to stalo u Tipa...Ta matka, do které se dává vstřikovač byla viníkem a přišel jsem na to náhodou...Jsi kluk šikovnej... :D
A musím říci, že jsem podobné klepání odstraňoval u dodávky Peugeota s přímým vstřikem, a jelikož měl téměř milion na hrbu , udělal jsem skoro GO a klepalo to dál a dělat to vstřik klepající v hlavě... :o
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1227
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Bydliště: Námestovo, Orava

Příspěvek od dream7000 »

ešte to nemá isté, to až ked vyberie, mne sa to už stalo a našiel som to ako píšem na jednom aute a to už bolo všade a neurobili to, stálo to majiteľa veľa penazí, dával sa vstrek, hlava dolu, ložiská atd...a nakoniec táto pi..ovinka to bola, normálne bola prasknutá a robilo to taký hluk.... :D
Naatrium
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 20 srp 2011, 14:36

Příspěvek od Naatrium »

skusim uvidim :D:D jsem zvedavy
Naatrium
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 20 srp 2011, 14:36

Příspěvek od Naatrium »

Na to je asi orig nějaké klíč, jde to nějak doma povolit? :D Aspoň rozměry klíče a vyrobím si ho..
Uživatelský avatar
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1227
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Bydliště: Námestovo, Orava

Příspěvek od dream7000 »

ja som ho vyrobil z ocelovej pasoviny na sirku tej drážky a navaril som na starý opotrebovaný nástavec 1/2 a trhakom som to pekne povolil, nezdalo sa mi to moc dorvaté..
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“