mercedes vito 220cdi nestartuje

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pitypaldy
Přispěvovatel
Příspěvky: 320
Registrován: 31 říj 2007, 20:02

mercedes vito 220cdi nestartuje

Příspěvek od pitypaldy »

Zdravím,

mohl by mi někdo poradit dle diagnostiky to píše chyby:

rail pressure valve Y74


nafta ok filtr ok podávací čerpadlo ok ale do vstřikovačů nafta nejde krom 4valce (od rozvodu) ale jen to tak čurá jako kdyby to bylo pouze to co protlačí zubové podávací čerpadlo. Na lište jsem zkontroloval tu gumičku na čidle před přepadem a vše ok

elektrika (wallbash)
Co mě zarazilo tak na vysokotlakém čerpadle je 2 pinpvý stop ventil (nejspíše) a na 1 pin jde 12v a na druhý 5v (řj ?) .....ale pokud rozpojím a připojím konektor tak necvakne... Pokud do něj pustím štávu z baterky tak se vysune jehla dopředu..... co ho tedy spíná...?

Děkuji za případné rady
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

To není stop ventil ale dávkovací ventil ovládá ho jednotka střídou.
pitypaldy
Přispěvovatel
Příspěvky: 320
Registrován: 31 říj 2007, 20:02

Příspěvek od pitypaldy »

takže je v pořádku, že na ty piny jde 12 a 5v ?
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

2 pin davkovacia jednotka alebo DRV ventil..podla roku :) ci na 2 srobky alebo na 3 srobky.

ak si tam podrzal 12V dlhsie ako 10 sekund..bude po nom...

zlož to a odmeraj tlak na raily pri štarte.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
pitypaldy
Přispěvovatel
Příspěvky: 320
Registrován: 31 říj 2007, 20:02

Příspěvek od pitypaldy »

ak si tam podrzal 12V dlhsie ako 10 sekund..bude po nom...

zlož to a odmeraj tlak na raily pri štarte.[/quote]

vysokotlaké čerpadlo je na 3 šroubky ten ventil na vysokotlakém čerpadle je taky na 3 šroubky
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

davkovacia jednotka ala "fuel metering unit" reguluje dodavane mnozstvo paliva na nízkotlakej strane:

Obrázek

treba skontrolovat startovací tlak pri štarte...

cize sem napis otáčky ktore ti ukazuje pri starte a priebeh nábehu tlaku paliva...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
pitypaldy
Přispěvovatel
Příspěvky: 320
Registrován: 31 říj 2007, 20:02

Příspěvek od pitypaldy »

no jsem krapet zmaten toto čidlo je to co je na hlavní railove lište u 4valce ale ten zelený kroužek tam nemám
Obrázek
Naposledy upravil(a) pitypaldy dne 07 úno 2018, 21:47, celkem upraveno 2 x.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

daj sem kod motora, kw, rok..

máš v tom šalát..a ja uz s tebou..

toto je davkovacia jednotka na CR cerpadle..!!!! ale nemusi to byt presne tvoj pripad...glolalizujem..

daj sem udaje, pozrieme čo tam je.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
pitypaldy
Přispěvovatel
Příspěvky: 320
Registrován: 31 říj 2007, 20:02

Příspěvek od pitypaldy »

Obrázek

r.v.2000
toto je přesně co tam mám i s tím čidlem na vysokotlakém čerpadle

https://www.youtube.com/watch?v=a-db12P3sHw
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

takže:

na čerpadle mas vypinaci ventil 3tieho valca cerpadla.....spravne si to pomenoval ;)
je to bosch: 1928300887

.....

tebe diagnostika vypisuje y47 regulačný ventil,

to je na raily prisrobovane 2ma srobkami
0281002698

je to DRV regulačný ventil, reguluje tlak paliva na vysokotlakej strane.

avšak potrebuješ popis podrobnejší :) aky je snim problem? skrat? otvoreny obvod? alebo čo?

takže sa budem opakovat dookola, startovacie otacky pri starte a nabeh tlaku na raily...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
pitypaldy
Přispěvovatel
Příspěvky: 320
Registrován: 31 říj 2007, 20:02

Příspěvek od pitypaldy »

no dle diagnostiky to tlačilo hodně málo tak to čidlo zkusím zítra vyměnit za další jinak chybové kody

4b,01,11,88, zkontrolujte příslušný návod current and stored

P0110 intake air temperature sensor B63 current and stored
P1190 rail pressure control valve Y74 current and stored

P0110 mam odpojenou (snad na to nemá vliv
Naposledy upravil(a) pitypaldy dne 07 úno 2018, 22:58, celkem upraveno 2 x.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

nie je to čidlo, je to regulačný ventil....

henta diagnostika bohuzial nie je dostačujuca :) a zavadza regulačneho ventila moze byt len "vypocitana" na zaklade inych udajov...a nemusi.

kolko je málo?

je privod paliva v poriadku? ak to ma podavačku...

všeobecne plati ze ak nenaberas tlak pri starte (200-300 barov)

ideš:
-privod paliva z nadrze do vysokotlakeho cerpadla
-samotne vysokotlake cerpadlo
-vstrekovače
-bezpecnostne ventilky na raily (ak su)
-samotna regulacia na raily
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
pitypaldy
Přispěvovatel
Příspěvky: 320
Registrován: 31 říj 2007, 20:02

Příspěvek od pitypaldy »

no to myslím
od nádrže do podávacího čerpadla vše ok
podavací čerpadlo do vysokotlakého čerpadla je ok

ale od výstupu vysokotlakého čerpadla dáva jen malej tlak cca 16bar dle diagnostiky

proto se ptám jestli není chyba na tom ventilu co je přímo na vysokotlakém čerpadle na videu
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1362
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

pitypaldy>> Můžeš mi vysvětlit proč s toho tématu děláš monstrum? Laskavě si uvědom k čemu slouží funkce Citovat a Odpovědět. Smazal sem tvé nesmyslné citace, tak už to tu prosím Tě nezasírej plevelem.
Člověk se pořád učí.
pitypaldy
Přispěvovatel
Příspěvky: 320
Registrován: 31 říj 2007, 20:02

Příspěvek od pitypaldy »

jj sorry dík za upozornění
Odpovědět

Zpět na „Mercedes-Benz“