mercedes vito 220cdi nestartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
mercedes vito 220cdi nestartuje
Zdravím,
mohl by mi někdo poradit dle diagnostiky to píše chyby:
rail pressure valve Y74
nafta ok filtr ok podávací čerpadlo ok ale do vstřikovačů nafta nejde krom 4valce (od rozvodu) ale jen to tak čurá jako kdyby to bylo pouze to co protlačí zubové podávací čerpadlo. Na lište jsem zkontroloval tu gumičku na čidle před přepadem a vše ok
elektrika
Co mě zarazilo tak na vysokotlakém čerpadle je 2 pinpvý stop ventil (nejspíše) a na 1 pin jde 12v a na druhý 5v (řj ?) .....ale pokud rozpojím a připojím konektor tak necvakne... Pokud do něj pustím štávu z baterky tak se vysune jehla dopředu..... co ho tedy spíná...?
Děkuji za případné rady
mohl by mi někdo poradit dle diagnostiky to píše chyby:
rail pressure valve Y74
nafta ok filtr ok podávací čerpadlo ok ale do vstřikovačů nafta nejde krom 4valce (od rozvodu) ale jen to tak čurá jako kdyby to bylo pouze to co protlačí zubové podávací čerpadlo. Na lište jsem zkontroloval tu gumičku na čidle před přepadem a vše ok
elektrika
Co mě zarazilo tak na vysokotlakém čerpadle je 2 pinpvý stop ventil (nejspíše) a na 1 pin jde 12v a na druhý 5v (řj ?) .....ale pokud rozpojím a připojím konektor tak necvakne... Pokud do něj pustím štávu z baterky tak se vysune jehla dopředu..... co ho tedy spíná...?
Děkuji za případné rady
davkovacia jednotka ala "fuel metering unit" reguluje dodavane mnozstvo paliva na nízkotlakej strane:
treba skontrolovat startovací tlak pri štarte...
cize sem napis otáčky ktore ti ukazuje pri starte a priebeh nábehu tlaku paliva...
treba skontrolovat startovací tlak pri štarte...
cize sem napis otáčky ktore ti ukazuje pri starte a priebeh nábehu tlaku paliva...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
r.v.2000
toto je přesně co tam mám i s tím čidlem na vysokotlakém čerpadle
https://www.youtube.com/watch?v=a-db12P3sHw
takže:
na čerpadle mas vypinaci ventil 3tieho valca cerpadla.....spravne si to pomenoval
je to bosch: 1928300887
.....
tebe diagnostika vypisuje y47 regulačný ventil,
to je na raily prisrobovane 2ma srobkami
0281002698
je to DRV regulačný ventil, reguluje tlak paliva na vysokotlakej strane.
avšak potrebuješ popis podrobnejší aky je snim problem? skrat? otvoreny obvod? alebo čo?
takže sa budem opakovat dookola, startovacie otacky pri starte a nabeh tlaku na raily...
na čerpadle mas vypinaci ventil 3tieho valca cerpadla.....spravne si to pomenoval
je to bosch: 1928300887
.....
tebe diagnostika vypisuje y47 regulačný ventil,
to je na raily prisrobovane 2ma srobkami
0281002698
je to DRV regulačný ventil, reguluje tlak paliva na vysokotlakej strane.
avšak potrebuješ popis podrobnejší aky je snim problem? skrat? otvoreny obvod? alebo čo?
takže sa budem opakovat dookola, startovacie otacky pri starte a nabeh tlaku na raily...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
no dle diagnostiky to tlačilo hodně málo tak to čidlo zkusím zítra vyměnit za další jinak chybové kody
4b,01,11,88, zkontrolujte příslušný návod current and stored
P0110 intake air temperature sensor B63 current and stored
P1190 rail pressure control valve Y74 current and stored
P0110 mam odpojenou (snad na to nemá vliv
4b,01,11,88, zkontrolujte příslušný návod current and stored
P0110 intake air temperature sensor B63 current and stored
P1190 rail pressure control valve Y74 current and stored
P0110 mam odpojenou (snad na to nemá vliv
Naposledy upravil(a) pitypaldy dne 07 úno 2018, 22:58, celkem upraveno 2 x.
nie je to čidlo, je to regulačný ventil....
henta diagnostika bohuzial nie je dostačujuca a zavadza regulačneho ventila moze byt len "vypocitana" na zaklade inych udajov...a nemusi.
kolko je málo?
je privod paliva v poriadku? ak to ma podavačku...
všeobecne plati ze ak nenaberas tlak pri starte (200-300 barov)
ideš:
-privod paliva z nadrze do vysokotlakeho cerpadla
-samotne vysokotlake cerpadlo
-vstrekovače
-bezpecnostne ventilky na raily (ak su)
-samotna regulacia na raily
henta diagnostika bohuzial nie je dostačujuca a zavadza regulačneho ventila moze byt len "vypocitana" na zaklade inych udajov...a nemusi.
kolko je málo?
je privod paliva v poriadku? ak to ma podavačku...
všeobecne plati ze ak nenaberas tlak pri starte (200-300 barov)
ideš:
-privod paliva z nadrze do vysokotlakeho cerpadla
-samotne vysokotlake cerpadlo
-vstrekovače
-bezpecnostne ventilky na raily (ak su)
-samotna regulacia na raily
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke