1.4 Tsi rozdelenie motorov
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1.4 Tsi rozdelenie motorov
Chlapi bol by niekto dobrej vôle rozdelit 1.4tsi motory?
čo je s čím kompatibilné? rozdiely? Tych kodov je do kýbla, predpokladam ze pri niektorých budu minimalne rozdiely...
dakujem
čo je s čím kompatibilné? rozdiely? Tych kodov je do kýbla, predpokladam ze pri niektorých budu minimalne rozdiely...
dakujem
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: 1.4 Tsi rozdelenie motorov
dobrá hovadina nechceš to nějak rozvést co tím sleduješ|????
--------------------------------------------------------
moderátor
Necituj předchozí příspěvek, jen tak plevelíš fórum!
--------------------------------------------------------
moderátor
Necituj předchozí příspěvek, jen tak plevelíš fórum!
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 12 úno 2018, 07:24, celkem upraveno 1 x.
no já bych začal od základu, tzn. 2 základní koncepty EA111 a EA211
EA111 má pohon rozvodů řetězem, motor je v autě skloněn 10° dopředu, sání má vzadu, výfuk vpředu, kody jsou např. CAXA, CAVA
EA211 má pohon rozvodů řemenem, motor je skloněn 12° dozadu, sání má vpředu, výfuk vzadu, kódy jsou např. CZCA, CZCB, tyto 1,4ky vypadají podobně nebo spíš skoro stejně jako 1,2ky z řady EA211
http://leteckaposta.cz/928217909 tady kdyby někoho zajímalo něco o těch EA211
http://leteckaposta.cz/538149492 tady něco o EA111
EA111 má pohon rozvodů řetězem, motor je v autě skloněn 10° dopředu, sání má vzadu, výfuk vpředu, kody jsou např. CAXA, CAVA
EA211 má pohon rozvodů řemenem, motor je skloněn 12° dozadu, sání má vpředu, výfuk vzadu, kódy jsou např. CZCA, CZCB, tyto 1,4ky vypadají podobně nebo spíš skoro stejně jako 1,2ky z řady EA211
http://leteckaposta.cz/928217909 tady kdyby někoho zajímalo něco o těch EA211
http://leteckaposta.cz/538149492 tady něco o EA111
Ty jo, když to tak vidím jak zase šetřili materiálem, máme se na co těšit. V práci máme Fabii 1,2 TSI 81kW, najeto 17000 km, sežrala 3 litry oleje a výkon už citelně poklesl. Pak Yetinu 1,4 TSI 110kW, to samé.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
zajímavé zrovna tento super motor mě čeká v koktě kombi, termín dodání 15.4. dotet máme pět let 1,2 TSi 77kW 110.000 km, první výměna oleje se přihlásila asi 24.OOO km, další jsem už neřešil měním olej každých 10.000 km,
najeto 110.000 km, pneumatiky jsou původní, brzdy 50%, provozní kapaliny měněné, vyměněné dvě žárovkay LP spds a levé brzdové, zatím dvě závady, po startu ráno ale ne vždy dvě vteřiny zavrčí rozvodák a po ujetí cca 40 km při akceleraci cukne motor,
najeto 110.000 km, pneumatiky jsou původní, brzdy 50%, provozní kapaliny měněné, vyměněné dvě žárovkay LP spds a levé brzdové, zatím dvě závady, po startu ráno ale ne vždy dvě vteřiny zavrčí rozvodák a po ujetí cca 40 km při akceleraci cukne motor,
/octaviask píše:dakujem chlapi...
no presne také potešenia teraz chodia
Potom pozeráte na tie super reklamy 1.0 TSi špeciálny super motor!!!!!
Ale tahle reklama funguje tam, kde je normální řidič, který ví, že tyto motory musí velmi často pořádně protáhnout.Pokud jezdí na spotřebu tak tyhle motory zničí. Jsou toho plné noviny, ale tohle bylo vždy i když to nebyl přímý vstřik...Pokud s jakýmkoliv motorem jen kvadlám po městě, nebo dávám 200kč na benzín a šetřím aby to vydrželo, tak motor zničím..Jeden to vydrží déle, druhý je hned na huntě..Poučka o kocourech, které se musí vymést plným plynem je moudrá, ale aplikace na to ještě není...A to je chyba automobilek, že majitele před tím nevarují...Jezdíš hlavně po městě, přímý vstřik nikdy..
P.S. je ale otázka, co teda koupit, když je tahle přímovstřiková nemoc všude...
nepropadat panice...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
co jsem ti napsal o naší TSi 1,2 tak fachčí, jezdíl jsem často na spotřebu, protože jsem testil různá paliva i čistý lih jsem v tom měl, svíčky máme čisté a po městě se jezdí furt, ráno jede manželka do práce necelý kilometr, na oběd přijede, večer do penošu a domů, tak se courá každý den, paliva jen EO optimal + vif a pokud někam jedem tak OMV + vif, olej každých 10000 a v motoru je čisto jak v pohádce, nechci to nějak chválit já mám raději staré stroje, ten sedlám na VW jeta 1,6 TD dovoz z USA stáří 33 let, to je svezeníčko, krásně hvízdá turbojericho-3 píše: P.S. je ale otázka, co teda koupit, když je tahle přímovstřiková nemoc všude...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Přeji ti mnoho úspěchů, ale přímovstřikové motory prostě tyto problémy mají, zasírají se..Odborníci tvrdí, že proto, že u přímého vstřiku se ventily nečístí násáváním benzinu přes sání a ventily, jako u nepřímého vstřikování a jejich chod v malých otáčkách zasírání přímo vytváří.Proti zasírání právě pomáhá dávat motoru čočku , kdy pořádné prohřátí a metelice v motoru zamezí právě těm sračkám podobným jako v sání u dieselů..Egr ventil spolu s olejovou mlhou z oddechu,/ který není schopen plně oddělit v odlučovači olej od plynů z motoru/ se zpeče a je z toho zapékání kroužků, zanášení ventilů atd. atd.Mám zato, že namístě by bylo použít starou fintu jako u vymetených motorů, což je vyvedení oddechu mimo sání, což samozřejmě nemusí být tak jednoduché ...osobně doporučuji vždy během návratu si najít nějaké bezpečné místo bez radaru a motor potrápit/on bude nadšen, je k tomuhle vytvořen/ v nejvyšších otáčkám , aby vylítaly sračky motorem vytvořené...slovacek.milos píše:co jsem ti napsal o naší TSi 1,2 tak fachčí, jezdíl jsem často na spotřebu, protože jsem testil různá paliva i čistý lih jsem v tom měl, svíčky máme čisté a po městě se jezdí furt, ráno jede manželka do práce necelý kilometr, na oběd přijede, večer do penošu a domů, tak se courá každý den, paliva jen EO optimal + vif a pokud někam jedem tak OMV + vif, olej každých 10000 a v motoru je čisto jak v pohádce, nechci to nějak chválit já mám raději staré stroje, ten sedlám na VW jeta 1,6 TD dovoz z USA stáří 33 let, to je svezeníčko, krásně hvízdá turbojericho-3 píše: P.S. je ale otázka, co teda koupit, když je tahle přímovstřiková nemoc všude...
P.S. já to takhle dělám téměř pokaždé, mám kousek od domova pořádný kopec , kde mu dám, co se do něj vejde...A to nemám přímý vstřik..
nepropadat panice...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="jericho-3"]
Přeji ti mnoho úspěchů, ale přímovstřikové motory prostě tyto problémy mají, zasírají se..
škoda že ta moje stará furt jezdí jak šílená milena, mám kameru, mrkl bych se na napínák co tam mám za číslo a tou kamerou bych klidně omrkl ty ventily, motor krmím superturbem to říkám jen tobě rozpoutat ten můj olej tam mi někdo napíše že to je sebevražda, stímto extrémním olejem bude zapečení kroužku nemyslitelné, a egr to asi nemá,
co mi prostě nenapadá kde by se vzal bordel který se na těch ventilech zapéká,
nebo jardo viděl jsi svíčky které tam mají skoro stotisíc a mají bílé izolátory? vevnitř, péče o motor je srcovka, ale pokud ho mám od nova, ta starší se snažím ale už mě tak neberou,
můj tata jsem ti psal ten přikrýval vzimě motor dekou aby neprochladl, měl celý život škoda 1000 MB každou blbost v autě měl zabalenou v hadře aby neklepla, než vyjel pumpoval duše, asi nikdo znás neměl lásku k jednomu autu jak tata
Přeji ti mnoho úspěchů, ale přímovstřikové motory prostě tyto problémy mají, zasírají se..
škoda že ta moje stará furt jezdí jak šílená milena, mám kameru, mrkl bych se na napínák co tam mám za číslo a tou kamerou bych klidně omrkl ty ventily, motor krmím superturbem to říkám jen tobě rozpoutat ten můj olej tam mi někdo napíše že to je sebevražda, stímto extrémním olejem bude zapečení kroužku nemyslitelné, a egr to asi nemá,
co mi prostě nenapadá kde by se vzal bordel který se na těch ventilech zapéká,
nebo jardo viděl jsi svíčky které tam mají skoro stotisíc a mají bílé izolátory? vevnitř, péče o motor je srcovka, ale pokud ho mám od nova, ta starší se snažím ale už mě tak neberou,
můj tata jsem ti psal ten přikrýval vzimě motor dekou aby neprochladl, měl celý život škoda 1000 MB každou blbost v autě měl zabalenou v hadře aby neklepla, než vyjel pumpoval duše, asi nikdo znás neměl lásku k jednomu autu jak tata