1.4 Tsi rozdelenie motorov

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

1.4 Tsi rozdelenie motorov

Příspěvek od octaviask »

Chlapi bol by niekto dobrej vôle rozdelit 1.4tsi motory?

čo je s čím kompatibilné? rozdiely? Tych kodov je do kýbla, predpokladam ze pri niektorých budu minimalne rozdiely...

dakujem
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: 1.4 Tsi rozdelenie motorov

Příspěvek od slovacek.milos »

dobrá hovadina nechceš to nějak rozvést co tím sleduješ|????

--------------------------------------------------------
moderátor

Necituj předchozí příspěvek, jen tak plevelíš fórum!
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 12 úno 2018, 07:24, celkem upraveno 1 x.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Jeden rozdíl je ve vačkách respektivně v pohonu cěrpadla nedá se to zaměnit jednotka nedoreguluje tlak.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no já bych začal od základu, tzn. 2 základní koncepty EA111 a EA211
EA111 má pohon rozvodů řetězem, motor je v autě skloněn 10° dopředu, sání má vzadu, výfuk vpředu, kody jsou např. CAXA, CAVA
EA211 má pohon rozvodů řemenem, motor je skloněn 12° dozadu, sání má vpředu, výfuk vzadu, kódy jsou např. CZCA, CZCB, tyto 1,4ky vypadají podobně nebo spíš skoro stejně jako 1,2ky z řady EA211
http://leteckaposta.cz/928217909 tady kdyby někoho zajímalo něco o těch EA211
http://leteckaposta.cz/538149492 tady něco o EA111
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 723
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Ty jo, když to tak vidím jak zase šetřili materiálem, máme se na co těšit. V práci máme Fabii 1,2 TSI 81kW, najeto 17000 km, sežrala 3 litry oleje a výkon už citelně poklesl. Pak Yetinu 1,4 TSI 110kW, to samé.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

dakujem chlapi...

no presne také potešenia teraz chodia :)

Potom pozeráte na tie super reklamy 1.0 TSi špeciálny super motor!!!!! (LOL) (LOL)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

zajímavé zrovna tento super motor mě čeká v koktě kombi, termín dodání 15.4. dotet máme pět let 1,2 TSi 77kW 110.000 km, první výměna oleje se přihlásila asi 24.OOO km, další jsem už neřešil měním olej každých 10.000 km,

najeto 110.000 km, pneumatiky jsou původní, brzdy 50%, provozní kapaliny měněné, vyměněné dvě žárovkay LP spds a levé brzdové, zatím dvě závady, po startu ráno ale ne vždy dvě vteřiny zavrčí rozvodák a po ujetí cca 40 km při akceleraci cukne motor,
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

octaviask píše:dakujem chlapi...

no presne také potešenia teraz chodia :)

Potom pozeráte na tie super reklamy 1.0 TSi špeciálny super motor!!!!! (LOL) (LOL)
/
Ale tahle reklama funguje tam, kde je normální řidič, který ví, že tyto motory musí velmi často pořádně protáhnout.Pokud jezdí na spotřebu tak tyhle motory zničí. Jsou toho plné noviny, ale tohle bylo vždy i když to nebyl přímý vstřik...Pokud s jakýmkoliv motorem jen kvadlám po městě, nebo dávám 200kč na benzín a šetřím aby to vydrželo, tak motor zničím..Jeden to vydrží déle, druhý je hned na huntě..Poučka o kocourech, které se musí vymést plným plynem je moudrá, ale aplikace na to ještě není...A to je chyba automobilek, že majitele před tím nevarují...Jezdíš hlavně po městě, přímý vstřik nikdy.. :)
P.S. je ale otázka, co teda koupit, když je tahle přímovstřiková nemoc všude...
nepropadat panice...
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

tak tak máš pravdu , vo väčšine prípadov motor ktorý sa vytáčal vydržal viacej
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše: P.S. je ale otázka, co teda koupit, když je tahle přímovstřiková nemoc všude...
co jsem ti napsal o naší TSi 1,2 tak fachčí, jezdíl jsem často na spotřebu, protože jsem testil různá paliva i čistý lih jsem v tom měl, svíčky máme čisté a po městě se jezdí furt, ráno jede manželka do práce necelý kilometr, na oběd přijede, večer do penošu a domů, tak se courá každý den, paliva jen EO optimal + vif a pokud někam jedem tak OMV + vif, olej každých 10000 a v motoru je čisto jak v pohádce, nechci to nějak chválit já mám raději staré stroje, ten sedlám na VW jeta 1,6 TD dovoz z USA stáří 33 let, to je svezeníčko, krásně hvízdá turbo ;)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

octaviask píše:
Potom pozeráte na tie super reklamy 1.0 TSi špeciálny super motor!!!!! (LOL) (LOL)
moc mě nestraš mé manželce se už tento stroj vyrábí kokta 1.O TSi
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Nejak neviem čo tu s tým strašíte, bbude to ako pokaždé tie motory vydržia pokiaľ sa bude človek o to starať, urćite to bude mať nejaké výrobné závady ale to sa uvidí až po čase, tiež sa nám už vyrába jedno VW Polo 1.0 TSI tak som na to celkom zvedavý, to ale pôjde určite na úpravu softu.-
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

slovacek.milos píše:
jericho-3 píše: P.S. je ale otázka, co teda koupit, když je tahle přímovstřiková nemoc všude...
co jsem ti napsal o naší TSi 1,2 tak fachčí, jezdíl jsem často na spotřebu, protože jsem testil různá paliva i čistý lih jsem v tom měl, svíčky máme čisté a po městě se jezdí furt, ráno jede manželka do práce necelý kilometr, na oběd přijede, večer do penošu a domů, tak se courá každý den, paliva jen EO optimal + vif a pokud někam jedem tak OMV + vif, olej každých 10000 a v motoru je čisto jak v pohádce, nechci to nějak chválit já mám raději staré stroje, ten sedlám na VW jeta 1,6 TD dovoz z USA stáří 33 let, to je svezeníčko, krásně hvízdá turbo ;)
Přeji ti mnoho úspěchů, ale přímovstřikové motory prostě tyto problémy mají, zasírají se..Odborníci tvrdí, že proto, že u přímého vstřiku se ventily nečístí násáváním benzinu přes sání a ventily, jako u nepřímého vstřikování a jejich chod v malých otáčkách zasírání přímo vytváří.Proti zasírání právě pomáhá dávat motoru čočku , kdy pořádné prohřátí a metelice v motoru zamezí právě těm sračkám podobným jako v sání u dieselů..Egr ventil spolu s olejovou mlhou z oddechu,/ který není schopen plně oddělit v odlučovači olej od plynů z motoru/ se zpeče a je z toho zapékání kroužků, zanášení ventilů atd. atd.Mám zato, že namístě by bylo použít starou fintu jako u vymetených motorů, což je vyvedení oddechu mimo sání, což samozřejmě nemusí být tak jednoduché ...osobně doporučuji vždy během návratu si najít nějaké bezpečné místo bez radaru a motor potrápit/on bude nadšen, je k tomuhle vytvořen/ v nejvyšších otáčkám , aby vylítaly sračky motorem vytvořené... :D
P.S. já to takhle dělám téměř pokaždé, mám kousek od domova pořádný kopec , kde mu dám, co se do něj vejde...A to nemám přímý vstřik..
nepropadat panice...
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

nove 2L fsi tusim dostali jeden vstrek do sania :) aby to čistilo sedlá...inak je to fyzika....mozete ho aj vytacat, beztak tie sedla nema co umyt!
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"]
Přeji ti mnoho úspěchů, ale přímovstřikové motory prostě tyto problémy mají, zasírají se..

škoda že ta moje stará furt jezdí jak šílená milena, mám kameru, mrkl bych se na napínák co tam mám za číslo a tou kamerou bych klidně omrkl ty ventily, motor krmím superturbem to říkám jen tobě rozpoutat ten můj olej tam mi někdo napíše že to je sebevražda, stímto extrémním olejem bude zapečení kroužku nemyslitelné, a egr to asi nemá,

co mi prostě nenapadá kde by se vzal bordel který se na těch ventilech zapéká,

nebo jardo viděl jsi svíčky které tam mají skoro stotisíc a mají bílé izolátory? vevnitř, péče o motor je srcovka, ale pokud ho mám od nova, ta starší se snažím ale už mě tak neberou,

můj tata jsem ti psal ten přikrýval vzimě motor dekou aby neprochladl, měl celý život škoda 1000 MB každou blbost v autě měl zabalenou v hadře aby neklepla, než vyjel pumpoval duše, asi nikdo znás neměl lásku k jednomu autu jak tata ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“