1.4 Tsi rozdelenie motorov
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No já vím jen o holanďanovi co dělá nejen Audi tuning atd., Pedro Hartog, ten to řeší právě mapou.
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 26#1151026
Takový hrubý řešení je sundat konektor z magnetu na variátoru, ale ta mapa je řešení, kterýho bych chtěl docílit
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 26#1151026
Takový hrubý řešení je sundat konektor z magnetu na variátoru, ale ta mapa je řešení, kterýho bych chtěl docílit
Naposledy upravil(a) Rayx dne 18 úno 2018, 12:09, celkem upraveno 1 x.
No to by chtělo info a nějaký reference, jsou tuneři a tuneři ...
By mě zajímalo, jak by vypadalo srovnání emisí na origo a upraveným softu s omezeným překrýváním ventilů.
Jestli tenhle cirkus s EGR atd. zase vymysleli kvůli pár mg, který sice v celku vypadaj zajímavě na papíru, ale už nikdo neřeší zátěž při čistění, opravě, spotřebě oleje, ztrátu důvěry atd. takže celkový efekt do mínusu.
No cca po 10letech benzínových přímovstřiků u VAGU tu máme PPF/GPF filtry jako důsledek testování jen na zákaznících, protože na tohle samozřejmě žádná automobilka sama svým testováním přijít nemohla ...
By mě zajímalo, jak by vypadalo srovnání emisí na origo a upraveným softu s omezeným překrýváním ventilů.
Jestli tenhle cirkus s EGR atd. zase vymysleli kvůli pár mg, který sice v celku vypadaj zajímavě na papíru, ale už nikdo neřeší zátěž při čistění, opravě, spotřebě oleje, ztrátu důvěry atd. takže celkový efekt do mínusu.
No cca po 10letech benzínových přímovstřiků u VAGU tu máme PPF/GPF filtry jako důsledek testování jen na zákaznících, protože na tohle samozřejmě žádná automobilka sama svým testováním přijít nemohla ...
Měl byste někdo šanci nalogovat u 1.4 TSI (CAXA atd) skupinu s řízením natáčení vačkového hřídele? Skupinu 91 a k tomu 54 a 134 prosím.
Zajímalo by mě, jak to je udělaný tady, 1.4 má rozsah natáčení 40 stupňů sacího hřídele vůči klice, chtěl bych to porovnat s 1.8, kde se ECU nerozpakuje nejen u studenýho auta okamžitě nasadit plný EGR ...
Díky, můžu na oplátku poslat log tý 1.8čky
Zajímalo by mě, jak to je udělaný tady, 1.4 má rozsah natáčení 40 stupňů sacího hřídele vůči klice, chtěl bych to porovnat s 1.8, kde se ECU nerozpakuje nejen u studenýho auta okamžitě nasadit plný EGR ...
Díky, můžu na oplátku poslat log tý 1.8čky
No já myslím, že CAXA dáš ještě jako skupiny Klidně hned od studena, jestli to budeš moci projet do zahřátí přes 80, ale ani potom to nijak extrémně netočit, já to vzal jen jako šolich něco kolem 2500ot a pak několikrát něco pres 3500ot Díky za Tvůj čas
91,0,Camshaft Adjustment (Bank 1 Intake)
91,1,Engine Speed,(G28)
91,2,Cam. Adjustment,Intake Bank 1,Range: 0.0...100.0 %
91,3,Cam. Adjustment,Intake B1 (spec.)
91,4,Cam. Adjustment,Intake B1 (act.)
54,0,Idle Speed Stabilization
54,1,Engine Speed,(G28)
54,2,Load Status
54,3,Accel. Pedal Pos.,Sensor 1 (G79)
54,4,Throttle Valve Angle
134,0,Engine Cooling (Temperatures)
134,1,Oil Temperature
134,2,Ambient,Temperature
134,3,Intake Air,Temperature (G42)
134,4,Engine Outlet,Temperature
91,0,Camshaft Adjustment (Bank 1 Intake)
91,1,Engine Speed,(G28)
91,2,Cam. Adjustment,Intake Bank 1,Range: 0.0...100.0 %
91,3,Cam. Adjustment,Intake B1 (spec.)
91,4,Cam. Adjustment,Intake B1 (act.)
54,0,Idle Speed Stabilization
54,1,Engine Speed,(G28)
54,2,Load Status
54,3,Accel. Pedal Pos.,Sensor 1 (G79)
54,4,Throttle Valve Angle
134,0,Engine Cooling (Temperatures)
134,1,Oil Temperature
134,2,Ambient,Temperature
134,3,Intake Air,Temperature (G42)
134,4,Engine Outlet,Temperature
Kód: Vybrat vše
https://uloz.to/!RKkXiYR6I781/03c-906-016-cax-lbl