1.4 Tsi rozdelenie motorov

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Kudy, no přece překrytím časování výfuk x sání, dřívějším otevřením sacích ventilů tam naženeš část splodin, který by jinak vylítly jen do výfuku ... Přestavovač jen mění časování :D
U MPI to omyla směs, ale FSI/TSI jsou díky tomu v prdeli ...

U tý 1.8 v měřenkách skupina 91, je to k pláči ...

Obrázek
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

no ty kravo......

to by sa teoreticky dalo riesit upravou map...a myslim ze to aj niekde robia..
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No já vím jen o holanďanovi co dělá nejen Audi tuning atd., Pedro Hartog, ten to řeší právě mapou.
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 26#1151026
Takový hrubý řešení je sundat konektor z magnetu na variátoru, ale ta mapa je řešení, kterýho bych chtěl docílit ;)
Naposledy upravil(a) Rayx dne 18 úno 2018, 12:09, celkem upraveno 1 x.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

uz v zaciatkoch 1.8tsi boli firmy ktore riesili carbonizaciu upravou map, len mi nedošlo ze to ma na svedomí ten prestavovač.

Vsetko som to zhadzoval na odlucovac oleja...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No to by chtělo info a nějaký reference, jsou tuneři a tuneři ...
By mě zajímalo, jak by vypadalo srovnání emisí na origo a upraveným softu s omezeným překrýváním ventilů.
Jestli tenhle cirkus s EGR atd. zase vymysleli kvůli pár mg, který sice v celku vypadaj zajímavě na papíru, ale už nikdo neřeší zátěž při čistění, opravě, spotřebě oleje, ztrátu důvěry atd. takže celkový efekt do mínusu.
No cca po 10letech benzínových přímovstřiků u VAGU tu máme PPF/GPF filtry jako důsledek testování jen na zákaznících, protože na tohle samozřejmě žádná automobilka sama svým testováním přijít nemohla ...
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

tazko povedat co na to emisie....a z tych jednotiek tahat obsah tiez nie je bohvieco.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Měl byste někdo šanci nalogovat u 1.4 TSI (CAXA atd) skupinu s řízením natáčení vačkového hřídele? Skupinu 91 a k tomu 54 a 134 prosím.
Zajímalo by mě, jak to je udělaný tady, 1.4 má rozsah natáčení 40 stupňů sacího hřídele vůči klice, chtěl bych to porovnat s 1.8, kde se ECU nerozpakuje nejen u studenýho auta okamžitě nasadit plný EGR ...
Díky, můžu na oplátku poslat log tý 1.8čky ;)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

no na UDS jednotke moc skupinu nenalogujes...

povedz ake chces hodnoty, mam tu teraz jednu CAXA.

a pri akych otackach, parametroch? studene? teple?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No já myslím, že CAXA dáš ještě jako skupiny ;) Klidně hned od studena, jestli to budeš moci projet do zahřátí přes 80, ale ani potom to nijak extrémně netočit, já to vzal jen jako šolich něco kolem 2500ot a pak několikrát něco pres 3500ot :) Díky za Tvůj čas ;)

91,0,Camshaft Adjustment (Bank 1 Intake)
91,1,Engine Speed,(G28)
91,2,Cam. Adjustment,Intake Bank 1,Range: 0.0...100.0 %
91,3,Cam. Adjustment,Intake B1 (spec.)
91,4,Cam. Adjustment,Intake B1 (act.)

54,0,Idle Speed Stabilization
54,1,Engine Speed,(G28)
54,2,Load Status
54,3,Accel. Pedal Pos.,Sensor 1 (G79)
54,4,Throttle Valve Angle

134,0,Engine Cooling (Temperatures)
134,1,Oil Temperature
134,2,Ambient,Temperature
134,3,Intake Air,Temperature (G42)
134,4,Engine Outlet,Temperature

Kód: Vybrat vše

https://uloz.to/!RKkXiYR6I781/03c-906-016-cax-lbl
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

nedáš...UDS uz ma to advanced :)

ok pozriem to...:D ked sme pri tom, daju sa vobec tie advanced logovat? este som to nerobil.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

To nevím, myslím že i v UDS se dá. Ale jsi si jist, že CAXA opravdu nezobrazí skupiny? Co ten label, k čemu by byl? ;)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

tú čo mám doma nie...caxa sa robia uz dlho a od toho sa mozno bude lisit aj to egr.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

OK, mrkni na to a uvidíme ;)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Dostal ses k tomu a nebo už je to pryč? Jo a i UDS jde bez problému nalogovat ;)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

auto v ten den odišlo už..ale pride zas...tak pak
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“