Stránka 1 z 4
1.4 Tsi rozdelenie motorov
Napsal: 07 úno 2018, 22:01
od octaviask
Chlapi bol by niekto dobrej vôle rozdelit 1.4tsi motory?
čo je s čím kompatibilné? rozdiely? Tych kodov je do kýbla, predpokladam ze pri niektorých budu minimalne rozdiely...
dakujem
Re: 1.4 Tsi rozdelenie motorov
Napsal: 11 úno 2018, 12:36
od slovacek.milos
dobrá hovadina nechceš to nějak rozvést co tím sleduješ|????
--------------------------------------------------------
moderátor
Necituj předchozí příspěvek, jen tak plevelíš fórum!
Napsal: 11 úno 2018, 17:04
od geo
Jeden rozdíl je ve vačkách respektivně v pohonu cěrpadla nedá se to zaměnit jednotka nedoreguluje tlak.
Napsal: 12 úno 2018, 20:53
od Huml
no já bych začal od základu, tzn. 2 základní koncepty EA111 a EA211
EA111 má pohon rozvodů řetězem, motor je v autě skloněn 10° dopředu, sání má vzadu, výfuk vpředu, kody jsou např. CAXA, CAVA
EA211 má pohon rozvodů řemenem, motor je skloněn 12° dozadu, sání má vpředu, výfuk vzadu, kódy jsou např. CZCA, CZCB, tyto 1,4ky vypadají podobně nebo spíš skoro stejně jako 1,2ky z řady EA211
http://leteckaposta.cz/928217909 tady kdyby někoho zajímalo něco o těch EA211
http://leteckaposta.cz/538149492 tady něco o EA111
Napsal: 12 úno 2018, 22:55
od HonzaXM
Ty jo, když to tak vidím jak zase šetřili materiálem, máme se na co těšit. V práci máme Fabii 1,2 TSI 81kW, najeto 17000 km, sežrala 3 litry oleje a výkon už citelně poklesl. Pak Yetinu 1,4 TSI 110kW, to samé.
Napsal: 12 úno 2018, 22:57
od octaviask
dakujem chlapi...
no presne také potešenia teraz chodia
Potom pozeráte na tie super reklamy 1.0 TSi špeciálny super motor!!!!!

Napsal: 13 úno 2018, 08:00
od slovacek.milos
zajímavé zrovna tento super motor mě čeká v koktě kombi, termín dodání 15.4. dotet máme pět let 1,2 TSi 77kW 110.000 km, první výměna oleje se přihlásila asi 24.OOO km, další jsem už neřešil měním olej každých 10.000 km,
najeto 110.000 km, pneumatiky jsou původní, brzdy 50%, provozní kapaliny měněné, vyměněné dvě žárovkay LP spds a levé brzdové, zatím dvě závady, po startu ráno ale ne vždy dvě vteřiny zavrčí rozvodák a po ujetí cca 40 km při akceleraci cukne motor,
Napsal: 13 úno 2018, 12:56
od jericho-3
octaviask píše:dakujem chlapi...
no presne také potešenia teraz chodia
Potom pozeráte na tie super reklamy 1.0 TSi špeciálny super motor!!!!!

/
Ale tahle reklama funguje tam, kde je normální řidič, který ví, že tyto motory musí velmi často pořádně protáhnout.Pokud jezdí na spotřebu tak tyhle motory zničí. Jsou toho plné noviny, ale tohle bylo vždy i když to nebyl přímý vstřik...Pokud s jakýmkoliv motorem jen kvadlám po městě, nebo dávám 200kč na benzín a šetřím aby to vydrželo, tak motor zničím..Jeden to vydrží déle, druhý je hned na huntě..Poučka o kocourech, které se musí vymést plným plynem je moudrá, ale aplikace na to ještě není...A to je chyba automobilek, že majitele před tím nevarují...Jezdíš hlavně po městě, přímý vstřik nikdy..
P.S. je ale otázka, co teda koupit, když je tahle přímovstřiková nemoc všude...
Napsal: 13 úno 2018, 14:00
od rudy5
tak tak máš pravdu , vo väčšine prípadov motor ktorý sa vytáčal vydržal viacej
Napsal: 13 úno 2018, 17:11
od slovacek.milos
jericho-3 píše:
P.S. je ale otázka, co teda koupit, když je tahle přímovstřiková nemoc všude...
co jsem ti napsal o naší TSi 1,2 tak fachčí, jezdíl jsem často na spotřebu, protože jsem testil různá paliva i čistý lih jsem v tom měl, svíčky máme čisté a po městě se jezdí furt, ráno jede manželka do práce necelý kilometr, na oběd přijede, večer do penošu a domů, tak se courá každý den, paliva jen EO optimal + vif a pokud někam jedem tak OMV + vif, olej každých 10000 a v motoru je čisto jak v pohádce, nechci to nějak chválit já mám raději staré stroje, ten sedlám na VW jeta 1,6 TD dovoz z USA stáří 33 let, to je svezeníčko, krásně hvízdá turbo

Napsal: 13 úno 2018, 17:17
od slovacek.milos
octaviask píše:
Potom pozeráte na tie super reklamy 1.0 TSi špeciálny super motor!!!!!

moc mě nestraš mé manželce se už tento stroj vyrábí kokta 1.O TSi
Napsal: 13 úno 2018, 18:28
od Source
Nejak neviem čo tu s tým strašíte, bbude to ako pokaždé tie motory vydržia pokiaľ sa bude človek o to starať, urćite to bude mať nejaké výrobné závady ale to sa uvidí až po čase, tiež sa nám už vyrába jedno VW Polo 1.0 TSI tak som na to celkom zvedavý, to ale pôjde určite na úpravu softu.-
Napsal: 13 úno 2018, 19:39
od jericho-3
slovacek.milos píše:jericho-3 píše:
P.S. je ale otázka, co teda koupit, když je tahle přímovstřiková nemoc všude...
co jsem ti napsal o naší TSi 1,2 tak fachčí, jezdíl jsem často na spotřebu, protože jsem testil různá paliva i čistý lih jsem v tom měl, svíčky máme čisté a po městě se jezdí furt, ráno jede manželka do práce necelý kilometr, na oběd přijede, večer do penošu a domů, tak se courá každý den, paliva jen EO optimal + vif a pokud někam jedem tak OMV + vif, olej každých 10000 a v motoru je čisto jak v pohádce, nechci to nějak chválit já mám raději staré stroje, ten sedlám na VW jeta 1,6 TD dovoz z USA stáří 33 let, to je svezeníčko, krásně hvízdá turbo

Přeji ti mnoho úspěchů, ale přímovstřikové motory prostě tyto problémy mají, zasírají se..Odborníci tvrdí, že proto, že u přímého vstřiku se ventily nečístí násáváním benzinu přes sání a ventily, jako u nepřímého vstřikování a jejich chod v malých otáčkách zasírání přímo vytváří.Proti zasírání právě pomáhá dávat motoru čočku , kdy pořádné prohřátí a metelice v motoru zamezí právě těm sračkám podobným jako v sání u dieselů..Egr ventil spolu s olejovou mlhou z oddechu,/ který není schopen plně oddělit v odlučovači olej od plynů z motoru/ se zpeče a je z toho zapékání kroužků, zanášení ventilů atd. atd.Mám zato, že namístě by bylo použít starou fintu jako u vymetených motorů, což je vyvedení oddechu mimo sání, což samozřejmě nemusí být tak jednoduché ...osobně doporučuji vždy během návratu si najít nějaké bezpečné místo bez radaru a motor potrápit/on bude nadšen, je k tomuhle vytvořen/ v nejvyšších otáčkám , aby vylítaly sračky motorem vytvořené...
P.S. já to takhle dělám téměř pokaždé, mám kousek od domova pořádný kopec , kde mu dám, co se do něj vejde...A to nemám přímý vstřik..
Napsal: 13 úno 2018, 20:22
od octaviask
nove 2L fsi tusim dostali jeden vstrek do sania

aby to čistilo sedlá...inak je to fyzika....mozete ho aj vytacat, beztak tie sedla nema co umyt!
Napsal: 13 úno 2018, 21:22
od slovacek.milos
[quote="jericho-3"]
Přeji ti mnoho úspěchů, ale přímovstřikové motory prostě tyto problémy mají, zasírají se..
škoda že ta moje stará furt jezdí jak šílená milena, mám kameru, mrkl bych se na napínák co tam mám za číslo a tou kamerou bych klidně omrkl ty ventily, motor krmím superturbem to říkám jen tobě rozpoutat ten můj olej tam mi někdo napíše že to je sebevražda, stímto extrémním olejem bude zapečení kroužku nemyslitelné, a egr to asi nemá,
co mi prostě nenapadá kde by se vzal bordel který se na těch ventilech zapéká,
nebo jardo viděl jsi svíčky které tam mají skoro stotisíc a mají bílé izolátory? vevnitř, péče o motor je srcovka, ale pokud ho mám od nova, ta starší se snažím ale už mě tak neberou,
můj tata jsem ti psal ten přikrýval vzimě motor dekou aby neprochladl, měl celý život škoda 1000 MB každou blbost v autě měl zabalenou v hadře aby neklepla, než vyjel pumpoval duše, asi nikdo znás neměl lásku k jednomu autu jak tata
