Rozvody Boxer .2.2

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 899
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Bydliště: západ

Rozvody Boxer .2.2

Příspěvek od pitrisek »

Ahoíju. už jsem z toho v háji, který válec je v horní úvrati, na tomto motoru? Když dám kolík do setrváku místo snímače otáček tak mám v horní 2a3 válec je to rozvod řetězem
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tak dej kolík pod starter
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

to je Ford 2.2 ne ??
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1095
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Jak který. Starší 2.2HDi bylo ještě od Peugeotu a novější je zkurvenina od Forda. To se chce podívat do TP na kód motoru, nebo radši rovnou na motor. Záleží na roku výroby. Pokud to ale má řetěz, tak to dle mého bude Ford, u Peugeota jsem řetěz viděl naposledy u 305, motor 1.6D monoblok někdy z roku 1982.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
sharan933
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 08 led 2008, 16:25
Bydliště: slovensko

Příspěvek od sharan933 »

Dnes som rozobral 2.2hdi puma motor Ford vačky som postavil na kolíky keď som dal dole hlavu 2.a3 valec asi 1cm pred hornou uvratou motor rozoberali pred tým v peugeote od vtedy neišiel dobre a 1 valec mal nízku kompresiu prasknutý piest vie niekto ako ma byt správne nastaveny
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Potřebuješ přípravek kterej se namontuje na šrouby po řemenici.Je to taková klika a ta se pak přišroubuje do díry šroubu prsou pak je klika ok.dnes je problém že hodně motorů se nenastavuje v HU takže to nejde ojebat hodinkama.
Jura
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 led 2007, 22:25

Příspěvek od Jura »

Takto to je od Euro5, Euro4 stačí zajistit kolíkem místo čidla otáček. V obou případech je první píst 50 stupňů před HU.


--------------------------------------------------------
moderátor

Necituj předchozí příspěvek, jen tak plevelíš fórum! Používej funkci odpovědět.
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“