Regulace turba 1,8t

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Miselin4
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 26 pro 2013, 16:10

Regulace turba 1,8t

Příspěvek od Miselin4 »

Zdravím, řeším problém s regulací turba na 1,8t aum. Motor v tahu okolo 3500 otáček polevuje, je slyšet odfouknutí bov. Auto je chiplé ale dělá to i s orig. Softwarem.. Všechny hadičky jsem prošel, bov druhý, decelarační ventil druhý, N75 ventil výměněn, N249 ventil výměněn, pcv ventil vyměněn,.... Na logu je vidět že turbo pretlačí požadovaný tlak a jednotka tomu ubere ale ubere až moc že to spadne pod požadovaný tlak,.. Když odpojím podtlakovou hadičku od bov ventilu tak to nedělá ale moc to nejede.. Už si s tím nevím rady. :? :? Vag píše chybu čidlo teploty ale to je vymeněno
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Vyries tu chybu cidla teploty. Moze to obmedzovat vykon koli tomu...
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

cidlo teploty opravit a tak isto opravit prefuk turba...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Prefukovat to nema moc preco... Bud $hit sw alebo problem s hadickami / actuatorom na turbe.

N75 je origo alebo nejaky cinsky topran?
S turbom sa nieco robilo?
Od kedy sa prejavuje problem?
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

sak ano..ale ked pise ze prefukuje...tak snad netara..


ovladaci ventil turba je najdolezitejsia cast celeho systemu! treba novy origo!!! ak 1.8t potahuje alebo spekuluje s vykonom, okamzite menim...
su to kurevske ventilky...tvari sa OK a autu hrabe...


problem s teplotou je c.1!!!!
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

octaviask píše:ovladaci ventil turba .... treba novy origo!!!
Aj "BOV" , inak nema cenu riesit dalsie veci.
Miselin4
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 26 pro 2013, 16:10

Příspěvek od Miselin4 »

https://ulozto.cz/!YDwXd4Lcz7uh/log-01-115-129-xxx-csv zde přikládám log turba..
N75 jsem zkoušel nový i z jiného auta a furt stejný, na to čidlo teploty dnes mrknu, kdy to začalo dělat to přesně nevím já už jsem to teprve před měsícem koupil, s turbem nebylo nic děláno
Miselin4
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 26 pro 2013, 16:10

Příspěvek od Miselin4 »

řeším ten problém s čidlem,čidla jsem zkoušel 3 a pořád stejné. za studena chyte na drc jak vypne čerpadlo sekundárního vzduchu tak se začne třepat a zdechat,na plyn moc nereaguje a střílí do sání ..po zdechnutí to chytne okamžitě znovu , zdechne tak 2x až 3x potom už beží celkem normálně ale rozsvítí se u toho kontrolka diagnostiky- chyba 17704 po smazání se už znova nerozsvítí až při dalším studeném startu, za tepla startuje bez problému :? neví někdo zapojení konektoru toho čidla a co bych tam měl naměřit ? díky
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 296/004758

oprravujes nieco comu vobec nerozumies...

cidlo teploty chladiacej kvapaliny ukazuje v meranych hodnotach ok?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
mia1
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 02 led 2013, 20:57
Bydliště: olomouc

Příspěvek od mia1 »

No to jsi mu poradil...
SUPERB iii 2,0tsi,2018,L@K,4x4,200kw,DSG, Columbus,černá
jozef9
Přispěvovatel
Příspěvky: 845
Registrován: 24 bře 2016, 10:51
Odpovědi: 1

Příspěvek od jozef9 »

Na čidle môžeš merať odpor, pri teplote okolo 20 °C bude nad 3 kOhm (nastavíš si multimeter na 10 kOhm) a ako sa teplota zvyšuje odpor bude stále menší cca pri 80 °C 200-300 Ohm-ov. Ale keď si ich skúšal tri , tak predpokladám, že všetky neboli zlé. Chybu ti píše skrat, takže premeraj káble od čidla z pinu č 3 ide na RJ pin č. 93 a z čidla pin č. 4 ide na snímač kľuky, klepania 1 a 2, snímač plniaceho tlaku a snímač vačky. Rozobrať kabeláž a merať, merať........

Obrázek
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

no v prvom rade treba postnut aj popis zavady..nie len cislo..

podla cisla je to Error in Mapped Cooling System
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Miselin4
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 26 pro 2013, 16:10

Příspěvek od Miselin4 »

17704-Chyba v chladícím systému (pravděpodobně snímač teploty nebo termostat)
P1296 -35-00-

V měřených hodnotách ukazuje ok, termostat taky ok(zahřeje se na 90 a teplotu drží)

--------------------------------------------------------
moderátor

Necituj předchozí příspěvek, jen tak plevelíš fórum!
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

To je malo, standartne by mal mat motor teplotu tak okolo 102 az 105 C.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

takze spravne! nie jet o priamo chyba cidla ale chyba v namapovanych hodnotach chladiaceho systému....

cidlo mas správne, original?

termostat original?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“