V měřených hodnotách ta teplota sedí, po nastartování se plynule navyšuje. Kontrolka diagnostiky se rozsvítí během prvních 15 vteřin a během této doby motor 3 zhasne a v nízkých otáčkách nereaguje na plyn..
Čidlo je tam teď EPS, ale zkoušel jsem i z jiného auta a stejný
Termostat nevím ten jsem venku neměl ale za tepla drží teplotu furt stejnou (za jízdy i na místě)
Tyhle problemy jsem videl uz na 1.8t spatny sw, ( uprava, spatne nahrany atd....). Po nahrati spravneho original sw problem zmiznul. Sezen si spravnou kompletni napln. Kdo vi co to za nalejvace upravovalo.
Kdo delal upravu sw? Kazdopadne dneska jsem si prohlizel chybu a stejny uolne stejny problem mel borec pri spatne upravenem softu. Nahral se spravny a auto jelo jak vino.
1.8t chipovani neni jak 1.9tdi, ikdyz si to spousta lidi porad mysli.
Ako pise Ohvecko. treba vylucit chybu SW. Pred rokmi som riesil problem s Octou AGU. Pri akceleracii skubala uz si nepamatam presne. Chlapec sa aspon hned na zaciatku priznal, ze mu to robi od vtedy co ju dal nachipovat. Tak sa tam dal origo soft a problem okamzite zmizol. Nasledne si dal modifikovat SW u niekoho ineho a funguje mu to bez problemov dodnes.