Regulace turba 1,8t

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Miselin4
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 26 pro 2013, 16:10

Příspěvek od Miselin4 »

V měřených hodnotách ta teplota sedí, po nastartování se plynule navyšuje. Kontrolka diagnostiky se rozsvítí během prvních 15 vteřin a během této doby motor 3 zhasne a v nízkých otáčkách nereaguje na plyn..
Čidlo je tam teď EPS, ale zkoušel jsem i z jiného auta a stejný
Termostat nevím ten jsem venku neměl ale za tepla drží teplotu furt stejnou (za jízdy i na místě)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

cidlo treba original VW! bez ohladu na to ci nejake pozicane slo alebo nie.... to je 1. vec.

druha, daj sem screen tej chyby celej! aj s freeze frame dátami!
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Ohvecko
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 06 dub 2017, 08:37

Příspěvek od Ohvecko »

Tyhle problemy jsem videl uz na 1.8t spatny sw, ( uprava, spatne nahrany atd....). Po nahrati spravneho original sw problem zmiznul. Sezen si spravnou kompletni napln. Kdo vi co to za nalejvace upravovalo.
Ohvecko
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 06 dub 2017, 08:37

Příspěvek od Ohvecko »

Kdo delal upravu sw? Kazdopadne dneska jsem si prohlizel chybu a stejny uolne stejny problem mel borec pri spatne upravenem softu. Nahral se spravny a auto jelo jak vino.

1.8t chipovani neni jak 1.9tdi, ikdyz si to spousta lidi porad mysli.


Zacni tim ze das jednotku do puvodniho stavu
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Ako pise Ohvecko. treba vylucit chybu SW. Pred rokmi som riesil problem s Octou AGU. Pri akceleracii skubala uz si nepamatam presne. Chlapec sa aspon hned na zaciatku priznal, ze mu to robi od vtedy co ju dal nachipovat. Tak sa tam dal origo soft a problem okamzite zmizol. Nasledne si dal modifikovat SW u niekoho ineho a funguje mu to bez problemov dodnes.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

no jo,on si každej koupí noťas,něco postahuje z uložto a už si říká tuner...takových aut je bohužel spousta :roll:
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

v takomto pripade nie je o čom...ked si niekto pomýlil mapu chladiaceho systému s palivom? :D :D

ME 7.5 nie je EDC15 veru veru...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Ohvecko
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 06 dub 2017, 08:37

Příspěvek od Ohvecko »

borec si koupil kabel z ciny za 15dolcku a nahraje sw bez premysleni s pak ejhle problem.

Tohle neni mechanicka zavada, ale sw. Tech cidel by mohl mit aj 1000:) predelat pulku auta a porad by to bylo stejne a chyba porad bude (LOL)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

aj tak tam treba dat cidlo teploty origo ;)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Miselin4
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 26 pro 2013, 16:10

Příspěvek od Miselin4 »

Tak měli jste pravdu po nahrání origo software problém se starty zmizel :-D
Ohvecko
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 06 dub 2017, 08:37

Příspěvek od Ohvecko »

(LOL)
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Hlavne ze hned v prvom prispevku si urputne tvrdil ze problem je rovnaky aj so standardnym SW (crazy)
Miselin4
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 26 pro 2013, 16:10

Příspěvek od Miselin4 »

No to polevování v tahu dělá i s orig softem.. ;)
Ohvecko
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 06 dub 2017, 08:37

Příspěvek od Ohvecko »

Polevovani v tahu muze byt
- prdla vyfukovka na turbu, nebo nechodi spravne regulace
- vadne palivove cerpadlo

Dulezite mit spravny bow nejlepe 710n


Chce to nalogovat spravne skupiny pak se da aspn neco poznat
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

nerovnomerny tah v 80% pripadoch robí regulačný solenoid banky turba...treba NOVÝ!!!!!! pak to pojde!!

neviem čo sa im robí :) oni budu cvakat na stole..date do auta...a robia neplechu, uz XY krat som to riesil
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“