Podchycení počínající koroze 01

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Já to očistím a natřu suříkem. Nejlépe v létě. Nakonec konkor s olejem. Prahy a lemy pořádně vylít olejem s konkorem to samé nosníky.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19327
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

kluci, asi před třema rokama jsem natřel kámošovi na nissanu rezavý prahy barvou Hammerite co je na ploty a po třech letech je to pořád stejný
podotýkám že rovnou na rez jen očistěný blato a utřený acetonem..

https://www.youtube.com/watch?v=QH6kRE_5Ba4
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 19 črc 2009, 20:47

Příspěvek od jear ewing »

Řešil jsen něco podobného na Golfu IV, vyborusil jsem to na plech zinkovou barvu, na to jsem dal základ a asfaltový Wurth v tubě, a jeden vosk v tubě do jažého prahu mám to 4 roky, prozatim OK
Zastavit to nejde zpomalit ano.. (R)
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Bravomv píše:Když jsme ještě za komunistů vyvařovali Spartaka, tak jsem při výměně předního blatníku zjistil, že když se hráblo švajcem (COčko tehdy nebylo) na napojení blatníku a předního sloupku, tak začalo něco téct. Tehdy jsem poprvé viděl, že to bylo z důvodu dopasování-slícování nacínováno. Po výměně jsem to pak už jen natmelil.
Já jsem si takhle opravil Golfa 1, právě po zkušenostech u oktavií a po radách starých psů, kteří takhle v dobách , kdy byl jen autogen a el.svářečky, které vařily i pancíře a při zapnutí pohasínaly světla..Koupil jsem voňavku v dieselu, kde byla na pravé straně vytržená kapota -držák z torpeda pod oknem..Ještě jsem neměl CO2 a nechtěl jsem zkurvit lak, tak jsem postoupil až na krásný plech, perfektně očistil , odmastil, z měděného plechu jsem vytvořil kus torpeda co shnil a velkou el. pájkou jsem ten origo plech nacínoval a pak tam přicínoval ten měďák, dopadlo to nad očekávání, jen jsem netušil, jak měď snáší plnič a barvu, ale drželo to pořád...A tuhle jsem koukal na you-tube , že i profíci veteránisti tohle běžně dělávají, je to pěkné, a zapadá to do tehdejší praxe výroby...Samozřejmě musí být vše čisté a bez zbytku rezu...Ale je to piplačka.... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Co to tu zase plácáš za nesmysly já nikde nikdy nikomu nebrečel cituj jediný příspěvek kde bych to jen naznačil!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19327
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Ladas na to nemá cenu reagovat...

Onasis nemá prachy tak volá andela (rofl)
Naposledy upravil(a) roman1648 dne 16 úno 2018, 08:33, celkem upraveno 1 x.
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Fire: Jeste to nemas tak moc.Oloupat odlizajici plastisol,pak obrousit rez co nejvíce na to odrezovač 2x nebo Brunox.Až to vsechno zaschne tak antikoro základ,nejlepe zinkovy 2x a pak nepřelakovatelný matroš na podvozky..
Dutiny vystříkat olejem,já používám AUTOKOROIL od Detecha.Dutinové vosky jsou dobré,ale tak na nivé auto,pokud je předpoklad už nejake koroze v dutinách,tak je lepší olej popř. naředěná vazelína A00.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Na dutiny nejlepe smichat vazelinu A00, resistin, petrolej. To vsechno ohrat a strikat to idealne v lete. Aby se to vsude pekne vyzvlinalo.
Vosky vyschnou a popraskaji. Videl jsem vyrezane prahy, ktere byly strikane voskem- schnile. Prahy vylejvane olejem byly ok. Ale nic neni na furt. Chce to jednou za cas opakovat.
Spodek auta idealne ocistit, na zelezo. Osetrit nekolikrat odrezovacem. Potom to natiram festprimerem od detechy. Je to, jak bezbarvy lak. Pak zaklad, treba dvakrat. Pak nejake body nebo tlumex. Ale neni to opet na furt. Ono totiz je hodne aut schnilejch na skrz, ale drzi to pohromade ten plastizol apod. Pak se do toho pichne a uz to jede.
Ve finale nejlepsi je to osetrit a pak taky nastrikat tou smesi vazeliny, rezistinu a petroleje. Pak to projet po prasne ceste a je nejlepsi ochrana. Kazdy rok toto zopakovat a dobry. Kazdy si musi uvedomit to, ze vsechny natery se vymyvaji vodou, kaminky omlati atd. Proto je nejlepsi a nejlevnejsi ta smes.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Co říkáte na ten brunox? Mi to v autolakoch vnutil že je to super . a že to už nevyleze a za dva roky je to to samé. Vážně zvažuju nad tím suříkem. Namíchat to s petrolejem a nechat to pořádně uschnout. Na to klasika filler a lak. Je až neskutečné jak ta OII hnije.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

suřík se míchá s fermeží ;) a funguje perfektně
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Tomas6 píše:Co říkáte na ten brunox? Mi to v autolakoch vnutil že je to super . a že to už nevyleze a za dva roky je to to samé. Vážně zvažuju nad tím suříkem. Namíchat to s petrolejem a nechat to pořádně uschnout. Na to klasika filler a lak. Je až neskutečné jak ta OII hnije.
brunox je na hovno... efekt po nastriekaní sa tvári super, ale po čase popraská.
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Suřík s fermeží ale dlouho to schne nejlepší je to v letě. Je to přímo na zkorodovaný plech a jde to i normálně přelakovat. Natírám s tím vše i pod tmel.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

mirek999 píše:Na dutiny nejlepe smichat vazelinu A00, resistin, petrolej. To vsechno ohrat a strikat to idealne v lete. Aby se to vsude pekne vyzvlinalo.
Vosky vyschnou a popraskaji. Videl jsem vyrezane prahy, ktere byly strikane voskem- schnile. Prahy vylejvane olejem byly ok. Ale nic neni na furt. Chce to jednou za cas opakovat.
Spodek auta idealne ocistit, na zelezo. Osetrit nekolikrat odrezovacem. Potom to natiram festprimerem od detechy. Je to, jak bezbarvy lak. Pak zaklad, treba dvakrat. Pak nejake body nebo tlumex. Ale neni to opet na furt. Ono totiz je hodne aut schnilejch na skrz, ale drzi to pohromade ten plastizol apod. Pak se do toho pichne a uz to jede.
Ve finale nejlepsi je to osetrit a pak taky nastrikat tou smesi vazeliny, rezistinu a petroleje. Pak to projet po prasne ceste a je nejlepsi ochrana. Kazdy rok toto zopakovat a dobry. Kazdy si musi uvedomit to, ze vsechny natery se vymyvaji vodou, kaminky omlati atd. Proto je nejlepsi a nejlevnejsi ta smes.
S tím festprimerem jsi mě poučil, škoda že to nebylo dřív. A co se týče suříku, kde se dá sehnat?Díky
nepropadat panice...
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Nevím, nemám zkušenost. Ale už tohle novodobé balení namíchaného suříku na mě působí už moc ekologicky-ne tak funkčně, jako dříve.
Už i ta doba schnutí je o dost rychlejší. Někdo uvádí přes léto i 4 týdny.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“