Podchycení počínající koroze 01
Moderátoři: šulda, Moderátoři
kluci, asi před třema rokama jsem natřel kámošovi na nissanu rezavý prahy barvou Hammerite co je na ploty a po třech letech je to pořád stejný
podotýkám že rovnou na rez jen očistěný blato a utřený acetonem..
https://www.youtube.com/watch?v=QH6kRE_5Ba4
podotýkám že rovnou na rez jen očistěný blato a utřený acetonem..
https://www.youtube.com/watch?v=QH6kRE_5Ba4
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 937
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Já jsem si takhle opravil Golfa 1, právě po zkušenostech u oktavií a po radách starých psů, kteří takhle v dobách , kdy byl jen autogen a el.svářečky, které vařily i pancíře a při zapnutí pohasínaly světla..Koupil jsem voňavku v dieselu, kde byla na pravé straně vytržená kapota -držák z torpeda pod oknem..Ještě jsem neměl CO2 a nechtěl jsem zkurvit lak, tak jsem postoupil až na krásný plech, perfektně očistil , odmastil, z měděného plechu jsem vytvořil kus torpeda co shnil a velkou el. pájkou jsem ten origo plech nacínoval a pak tam přicínoval ten měďák, dopadlo to nad očekávání, jen jsem netušil, jak měď snáší plnič a barvu, ale drželo to pořád...A tuhle jsem koukal na you-tube , že i profíci veteránisti tohle běžně dělávají, je to pěkné, a zapadá to do tehdejší praxe výroby...Samozřejmě musí být vše čisté a bez zbytku rezu...Ale je to piplačka....Bravomv píše:Když jsme ještě za komunistů vyvařovali Spartaka, tak jsem při výměně předního blatníku zjistil, že když se hráblo švajcem (COčko tehdy nebylo) na napojení blatníku a předního sloupku, tak začalo něco téct. Tehdy jsem poprvé viděl, že to bylo z důvodu dopasování-slícování nacínováno. Po výměně jsem to pak už jen natmelil.
nepropadat panice...
Co to tu zase plácáš za nesmysly já nikde nikdy nikomu nebrečel cituj jediný příspěvek kde bych to jen naznačil!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Fire: Jeste to nemas tak moc.Oloupat odlizajici plastisol,pak obrousit rez co nejvíce na to odrezovač 2x nebo Brunox.Až to vsechno zaschne tak antikoro základ,nejlepe zinkovy 2x a pak nepřelakovatelný matroš na podvozky..
Dutiny vystříkat olejem,já používám AUTOKOROIL od Detecha.Dutinové vosky jsou dobré,ale tak na nivé auto,pokud je předpoklad už nejake koroze v dutinách,tak je lepší olej popř. naředěná vazelína A00.
Dutiny vystříkat olejem,já používám AUTOKOROIL od Detecha.Dutinové vosky jsou dobré,ale tak na nivé auto,pokud je předpoklad už nejake koroze v dutinách,tak je lepší olej popř. naředěná vazelína A00.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Na dutiny nejlepe smichat vazelinu A00, resistin, petrolej. To vsechno ohrat a strikat to idealne v lete. Aby se to vsude pekne vyzvlinalo.
Vosky vyschnou a popraskaji. Videl jsem vyrezane prahy, ktere byly strikane voskem- schnile. Prahy vylejvane olejem byly ok. Ale nic neni na furt. Chce to jednou za cas opakovat.
Spodek auta idealne ocistit, na zelezo. Osetrit nekolikrat odrezovacem. Potom to natiram festprimerem od detechy. Je to, jak bezbarvy lak. Pak zaklad, treba dvakrat. Pak nejake body nebo tlumex. Ale neni to opet na furt. Ono totiz je hodne aut schnilejch na skrz, ale drzi to pohromade ten plastizol apod. Pak se do toho pichne a uz to jede.
Ve finale nejlepsi je to osetrit a pak taky nastrikat tou smesi vazeliny, rezistinu a petroleje. Pak to projet po prasne ceste a je nejlepsi ochrana. Kazdy rok toto zopakovat a dobry. Kazdy si musi uvedomit to, ze vsechny natery se vymyvaji vodou, kaminky omlati atd. Proto je nejlepsi a nejlevnejsi ta smes.
Vosky vyschnou a popraskaji. Videl jsem vyrezane prahy, ktere byly strikane voskem- schnile. Prahy vylejvane olejem byly ok. Ale nic neni na furt. Chce to jednou za cas opakovat.
Spodek auta idealne ocistit, na zelezo. Osetrit nekolikrat odrezovacem. Potom to natiram festprimerem od detechy. Je to, jak bezbarvy lak. Pak zaklad, treba dvakrat. Pak nejake body nebo tlumex. Ale neni to opet na furt. Ono totiz je hodne aut schnilejch na skrz, ale drzi to pohromade ten plastizol apod. Pak se do toho pichne a uz to jede.
Ve finale nejlepsi je to osetrit a pak taky nastrikat tou smesi vazeliny, rezistinu a petroleje. Pak to projet po prasne ceste a je nejlepsi ochrana. Kazdy rok toto zopakovat a dobry. Kazdy si musi uvedomit to, ze vsechny natery se vymyvaji vodou, kaminky omlati atd. Proto je nejlepsi a nejlevnejsi ta smes.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Co říkáte na ten brunox? Mi to v autolakoch vnutil že je to super . a že to už nevyleze a za dva roky je to to samé. Vážně zvažuju nad tím suříkem. Namíchat to s petrolejem a nechat to pořádně uschnout. Na to klasika filler a lak. Je až neskutečné jak ta OII hnije.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 725
- Registrován: 29 říj 2008, 23:41
- Bydliště: SVK - Turčianske Teplice
brunox je na hovno... efekt po nastriekaní sa tvári super, ale po čase popraská.Tomas6 píše:Co říkáte na ten brunox? Mi to v autolakoch vnutil že je to super . a že to už nevyleze a za dva roky je to to samé. Vážně zvažuju nad tím suříkem. Namíchat to s petrolejem a nechat to pořádně uschnout. Na to klasika filler a lak. Je až neskutečné jak ta OII hnije.
S tím festprimerem jsi mě poučil, škoda že to nebylo dřív. A co se týče suříku, kde se dá sehnat?Díkymirek999 píše:Na dutiny nejlepe smichat vazelinu A00, resistin, petrolej. To vsechno ohrat a strikat to idealne v lete. Aby se to vsude pekne vyzvlinalo.
Vosky vyschnou a popraskaji. Videl jsem vyrezane prahy, ktere byly strikane voskem- schnile. Prahy vylejvane olejem byly ok. Ale nic neni na furt. Chce to jednou za cas opakovat.
Spodek auta idealne ocistit, na zelezo. Osetrit nekolikrat odrezovacem. Potom to natiram festprimerem od detechy. Je to, jak bezbarvy lak. Pak zaklad, treba dvakrat. Pak nejake body nebo tlumex. Ale neni to opet na furt. Ono totiz je hodne aut schnilejch na skrz, ale drzi to pohromade ten plastizol apod. Pak se do toho pichne a uz to jede.
Ve finale nejlepsi je to osetrit a pak taky nastrikat tou smesi vazeliny, rezistinu a petroleje. Pak to projet po prasne ceste a je nejlepsi ochrana. Kazdy rok toto zopakovat a dobry. Kazdy si musi uvedomit to, ze vsechny natery se vymyvaji vodou, kaminky omlati atd. Proto je nejlepsi a nejlevnejsi ta smes.
nepropadat panice...
Třeba toto??
http://svk-barvy.cz/surikove-zakladove- ... 30132.html
https://www.naradiprofesional.cz/20267- ... e-povrchy/
http://svk-barvy.cz/surikove-zakladove- ... 30132.html
https://www.naradiprofesional.cz/20267- ... e-povrchy/
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw