Co je něm špatného? To že proti dřívější pověsti Peugeota je jakákoliv kvalitní oprava čerpadla větší, než cena vozu..Přidat jeden ventil a zvýšit obsah a "komfort" tím, že jej vybavím idiotských immo , snímači a čerpadlem, které je bez nich nefunkční, z něho udělalo vůz na konci autobazaru, kdy se otevře kapota , a když tam není mechanika, tak se zase zaklapne a jde se pryč.....Že někomu dojde nafta? Ano, je to vůl, ale někdy se tohle prostě stává...Prostě to čerpadlo je choulostivější než mechanika, samozřejmě vývoj postupuje, ale tahle cesta el. čerpadel ala Lucas je prostě špatná..A zedníci potřebují, jednoduché, blbuvzdorné a levně opravitelné auto, už jen proto, že s tím jezdí, kdo má ruce a nohy..a leje tam, co vypadá jak nafta .Ne nadarmo je až zázrak, jej s původním čerpadlem potkat na silnici...A podle mne, kdo akceptuje immo klávesnici a zůstává duševně zdráv i přes dlouhodobé užívání...má můj obdiv..cvikla píše:Nechápu co je na tom autě špatného. Hlavně že BMW a koncern má vždy všechno perfektně vymyšlené. To čerpadlo odešlo jen špatným zacházením majitele. Buď špatná nafta nebo vyjíždel naftu do mrtě. Mám tyhle auta několík let
pežot 806 2.1 TD 80 kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nepropadat panice...
Imo s kodem se tam dávalo jen 95-96 a bylo ve všech Peugeotech ne jen v P806. Do 806 se dával bohužel jen Epic nic jiného.Vyměnit to jde ale komplet (čerpadlo i s kolem a vstřiky a trubky)ale už to bohužel tak nejede a nikdy to neprojde ofiko Emise.
Vozím tyto auta už x let a nikdy sem neměl problém ho prodat a mám lidi co chcou i jen 2.1TD.
Vozím tyto auta už x let a nikdy sem neměl problém ho prodat a mám lidi co chcou i jen 2.1TD.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tady je kláček tak placatý že o imo pochybuji a určitě tam nebude
jinak uršitě bude čerpadlo ko v neděli to chíplo po 3 km pak se to zlepšilo tak že jsem tomu po mých lektvarech uvěřil že to ten rok dojede, ale dneska to vypadalo spíš na vrakec, motor problém s volnoběhem i vypl a to už víme co vepečko umí
jinak uršitě bude čerpadlo ko v neděli to chíplo po 3 km pak se to zlepšilo tak že jsem tomu po mých lektvarech uvěřil že to ten rok dojede, ale dneska to vypadalo spíš na vrakec, motor problém s volnoběhem i vypl a to už víme co vepečko umí
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
ono za 13 ten výsledek odpovídá, mám čerpadláře se kterým mám výborné výsledky, bohužel vp nedělá ,roman1648 píše: stálo to myslím 13tis. a výsledek skoro nula..
před pár lety si zákazník našel svého, autoslužby ostrava, poslal jsem tam tři vstřiky, skásl sedmičku a řekl bych že se na ně ani nedíval
Tohle auto je pro mechanika nevýhodné, protože musí říkat majitelům špatné zprávy. A když jsou špatné zprávy jsou i špatné výdělky a vydělá vždy někdo jiný, což je opruz...Mám tady nadšence, který kupuje pouze tato obdobná auta, ale pouze 1,9Td , protože jsou dobře opravitelné...Nedávno mi říkal, že může mít Peugeot s tímto motorem , že motor blbě chytá, chcípá apod...A že jeho cena je ani ne 100 euro, tak mu říkám, proč asi je tak levné, že? Protože tahle auta nebyla jinak špatná..
nepropadat panice...
Tak právě 1.9Td je to nejhorší co v tom může být. S hlavama věčný problém(praskaly bo to auto je těžké a každý mu dáva čočku aby to jelo) a převodovky se sypou jedna po druhé.
Jinak repas Epicu vycházel okolo 30-35 ale už do toho se nedodávají určité nové díly a nové v Peugeotu myslím 79 a repas 72.Řešil jsem to před několika lety co jsem po cestě z nemec natankoval u Prahy na Lukoilu kvalitní naftu a zadřel ho.
Jinak repas Epicu vycházel okolo 30-35 ale už do toho se nedodávají určité nové díly a nové v Peugeotu myslím 79 a repas 72.Řešil jsem to před několika lety co jsem po cestě z nemec natankoval u Prahy na Lukoilu kvalitní naftu a zadřel ho.
To je zajímavé, asi jsi z kraje , kde bylo velké JZD a hoši než sedli do 1,9 TD v JZD závodili, kdo zkurví při žních víc motorů Zetor..Já mám opačnou zkušenost, kdysi 1,9 TD jezdilo téměř ve všech autech PSA s různými výkony a provedeními..Samozřejmě v dodávkách dostávaly co proto, ale tolik hlav zas nepopraskalo na rozdíl od ostatních předkomůrek..Právě tuhost tohoto motoru na rozdíl třeba od koncernového dieselu slavila úspěchy ve spolehlivosti..Ale to je věc názoru, zkurvit se dá všechno...
nepropadat panice...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="jericho-3"]
já mám ted špatné zkušenosti s TD přijel borec přehodit rozvody na boxeru, vše ok ale motor jel na tři, prasklá vačka, vačku jsme přehodily vše ok a motor se za pět minut zadřel, mazání zhaslo, z ventildeklu to stříkalo, motor ale běžel vždy 6 minut,
majitel přivezl druhý motor který byl vytažený z boxeru který jezdil ale nešel nastartovat, čerpadlo jsme dali na repas a čerpadlář mi volá vy si ze mě děláte srandu to čerpadlo leželo 10 let v kopřivách neopravitelné, a podobně byl na tom i ten motor skorodovaná vykopávka, časem další výměna oleje a rozjezdil se, ale zbytečné nervy kolem toho
já mám ted špatné zkušenosti s TD přijel borec přehodit rozvody na boxeru, vše ok ale motor jel na tři, prasklá vačka, vačku jsme přehodily vše ok a motor se za pět minut zadřel, mazání zhaslo, z ventildeklu to stříkalo, motor ale běžel vždy 6 minut,
majitel přivezl druhý motor který byl vytažený z boxeru který jezdil ale nešel nastartovat, čerpadlo jsme dali na repas a čerpadlář mi volá vy si ze mě děláte srandu to čerpadlo leželo 10 let v kopřivách neopravitelné, a podobně byl na tom i ten motor skorodovaná vykopávka, časem další výměna oleje a rozjezdil se, ale zbytečné nervy kolem toho