pežot 806 2.1 TD 80 kW

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

roman1648 píše:Jestlis dál jinou váčku a nezaskrabal ji tak se zadrela a potkali se to předpokládám
Ty TD nebyly špatný,třeba ve 306ce je to letadlo (rofl)
dal jsem jinou vačku a zaškrabával, neseděla, v jednom ložisku, ono to prdlo až u čtvrtého a nepotkalo se to a pak se to zas začalo zadírat na pístu protože za šest minut to písklo a konec , motor schlídl a pořád dokola, prostě chytneš v procesu černého petra a majitel kecá,

moje hloupost jde v tom že jsem poslechl dlouhodobého klienta, peřot byl u mě poprve a já si ho měl projet (wallbash) su kokot no (LOL) (LOL)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No,to tak někdy prostě je, takový ty životní pohlavky co (rofl)
Uživatelský avatar
cvikla
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 25 čer 2014, 14:36
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od cvikla »

To 1.9TD bylo dobré právě jen do těch malých a lehkych aut,tam to nedostávalo takový zahul. Bosch čerpadlo ne z 1.9TD ale 2.1TD a montovalo se do r.v.1997 do těch menších aut(Xantia,XM,P605)je to z motoru P8A ne P8C.
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Mezi čerpadlem z 1.9TD a z 2.1TD není žádný podstatný rozdíl.
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1095
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

cvikla píše:To 1.9TD bylo dobré právě jen do těch malých a lehkych aut,tam to nedostávalo takový zahul. Bosch čerpadlo ne z 1.9TD ale 2.1TD a montovalo se do r.v.1997 do těch menších aut(Xantia,XM,P605)je to z motoru P8A ne P8C.
Čerpadlo Bosch se dávalo, aspoň pokud teda vím, jen do starších typů aut - P605 a XM. Novější auta - Xantie, 806, Evasiony apod. ve 2.1TD měly, už díky přísnějším emisím, jen Epica :(
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
TomasNM
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2008, 16:44

Vstreky Lucas/Bosch

Příspěvek od TomasNM »

Pani,

Vyuzijem tuto temu na moj dotaz.
Je nutne menit aj vstrekovace pri vymene z Epic-u na Bosch?
Niekto tvrdi ze stacia iba trubky,niekto ze komplet.
Popravde,nechcem zbytocne menit vstreky,pretoze motor s Epic-om ma udajne malo nabehane(kupeny komplet motor nahradny).
Osobne si myslim,ze ak sadne zavit,tak by nemal byt problem tam tie vstreky nechat original.

Dik za objasnenie.
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1095
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Vstřiky asi můžeš nechat, ale co vím, tak Lucasy mají nižší otevírací tlaky a asi to bude trochu hůř rozprašovat. Závity v hlavě jsou úplně stejné. Motor asi nějak fungovat bude, ale netuším jak moc dobře. Vždycky, když jsem vyhazoval Lucase a měnil ho za Bosche, tak komplet i se vstřikama. Trysky do vstřiků stojí pár korun, to bych vůbec neřešil.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Re: Vstreky Lucas/Bosch

Příspěvek od TDI tech »

TomasNM píše:Pani,

Vyuzijem tuto temu na moj dotaz.
Je nutne menit aj vstrekovace pri vymene z Epic-u na Bosch?
Niekto tvrdi ze stacia iba trubky,niekto ze komplet.
Popravde,nechcem zbytocne menit vstreky,pretoze motor s Epic-om ma udajne malo nabehane(kupeny komplet motor nahradny).
Osobne si myslim,ze ak sadne zavit,tak by nemal byt problem tam tie vstreky nechat original.

Dik za objasnenie.
K Bosch cerpadlu su potrebne aj Bosch vstreky aby to ako tak makalo. Na povodnych Lucas vstrekoch to nieje ono. Hlavne straty. A hlavne nezabudni na trubky ku vstrekom. S Lucas trubkami ti to nepojde, kedze Lucas ma usporiadane elementy na rozdelovacej hlave v inom poradi. Ten motor je cely totalna picovina. Prerabal som v 806tke cerpadlo na mechanicke Bosch, aj zjednodusoval chladenie, prerabal sanie. Vsetko je tam na kokot, proste francek (wallbash)
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Vstřiky by mohlo stačit seřídit na 150bar.
TomasNM
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2008, 16:44

Příspěvek od TomasNM »

Dakujem za postrehy.
Islo mi o to,ci tym nieco nepokazim(napr.keby mal Lucas vstrekovac vyssi tlak ako Bosch,aby to neublizilo cerpadlu).
Takze zatial to nebudem zbytocne vyberat,uvidime ako to pojde. Keby cosi,viem ich vymenit potom.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Není fér Peugeota napadat a tvrdit, že vše z Francie je na kokot. Když Francouzi jezdili s tímto motorem v Talbotu , tak koncern okukoval ostatní, jak se dělá malý motor na naftu...Vše chce svoje, jak píše Tdi tech, je třeba dát i trubky už jen proto, že mají jiný průměr díry a vstřiky jsou vždy v sadě k čerpadlu. Samozřejmě lze napasovat jedno s druhým a může to i jezdit, ale housličky to nebudou..A ceny samotných trysek jsou pořád úsměvné, nedávno jsem montoval vstřiky na staré TDI a cena byla asi 280kč /ks plus poštovné, jen mne zarazilo, když jsem je rozbalil , že trysky neměly čísla..Po dotazu bylo řečeno, že je to v pořádku..a bylo, vstřiky byly perfektní...A byly přímo z Motorpalu...Nechal bych obaly - vstřikovače a koupil trysky a na vrakárně trubky..Ten můj známý kupuje jen tyto vozy /P, Citroen / a závady po mnoha a mnoha km jsou -teče čerpadlo pod hlavou, popřípadě okolo hřídelky..Jezdí pracovat do A a nic jiného nechce..Proč asi? :)
nepropadat panice...
TomasNM
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2008, 16:44

Příspěvek od TomasNM »

My sme sa nepochopili.
Ja mam auto,ktore ma nechalo za jazdy - rozvody.
Tam mam Bosch a normalne to behalo,aj ked vstreky su v bohvieakom stave a mozno by chceli repas.
Teraz som kupil komplet ovesany motor,ale ma tam Lucas,ktory uz do svojho auta dat nemozem(chybaju mi po 8 rokoch nejake senzory,bohvie v akom stave je elektrika atd.).
O tomto nahradnom motore predavajuci tvrdi,ze ma 77000km a pri tomto najazde udajne auto skoncilo na streche a motor bol X rokov ulozeny v depozite.
Preto by som chcel tie original trysky zachovat,ale cerpadlo Bosch s trubkami prehodit zo stareho motora. Vsetok material mam,dokonca Bosch trysky mam 8ks a 2ks Bosch cerpadlo.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tak jsi v pohodě, máš vše, co potřebuješ..Nevím o co gou.. :)
nepropadat panice...
TomasNM
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2008, 16:44

Příspěvek od TomasNM »

Ide o to,ze by som radsej vyuzil tie Lucas vstreky,pretoze maju malo nabehane a kym netreba to rozoberat,tak to rozoberat nechcem.
Vie niekto,na ake tlaky by mali byt tie vstreky nastavene(oba typy),cisto teoreticka otazka.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

U Bosche to máš napsané na vstřikovačí a jak psal pepe 276 Lucas a jeho měkčí-ekologické čerpadlo je má nižší asi o 10 atm.a jak psal burton 22, dej tomu 150 atm a bude vše v pořádku, máš tady prostě vše... :D
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“