pežot 806 2.1 TD 80 kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pani,dakujem za rady. S remenicou je vsetko OK. Motor je pripraveny na transplantaciu.
A takto si spokojne vrci:
https://youtu.be/0FHNC_AZULE
A takto si spokojne vrci:
https://youtu.be/0FHNC_AZULE
pepe276 píše:Vstřiky asi můžeš nechat, ale co vím, tak Lucasy mají nižší otevírací tlaky a asi to bude trochu hůř rozprašovat. Závity v hlavě jsou úplně stejné. Motor asi nějak fungovat bude, ale netuším jak moc dobře. Vždycky, když jsem vyhazoval Lucase a měnil ho za Bosche, tak komplet i se vstřikama. Trysky do vstřiků stojí pár korun, to bych vůbec neřešil.
Pani,TDI tech píše:K Bosch cerpadlu su potrebne aj Bosch vstreky aby to ako tak makalo. Na povodnych Lucas vstrekoch to nieje ono. Hlavne straty. A hlavne nezabudni na trubky ku vstrekom. S Lucas trubkami ti to nepojde, kedze Lucas ma usporiadane elementy na rozdelovacej hlave v inom poradi. Ten motor je cely totalna picovina. Prerabal som v 806tke cerpadlo na mechanicke Bosch, aj zjednodusoval chladenie, prerabal sanie. Vsetko je tam na kokot, proste francek
Tak som zachoval tuto konfiguraciu - Bosch cerpadlo+trubky a Lucas vstreky.
Ten motor ide uplne perfektne a nevidim v tejto konfiguracii najmensi problem. Motor dokonca ma velmi nizku dymivost a vykon slusny.
Preto sa rad spytam,ze co vam vadilo ne tejto kombinacii,ked tvrdite ze to neni ono?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 302
- Registrován: 13 pro 2006, 21:16
- Bydliště: Královehradecký kraj-Vamberk, 516 01
Švagr loni prodával moc hezkého a zachovalého P 806 2.1 TD.
Za 2 roky co ho měl do něj dost nainvestoval (spojka, převodovka, čerpadlo) a prodal ho za 11 tis. Měl si ho nechat a časem na veteránské SPZ, takhkle zachovalých kousků už moc není.
Za 2 roky co ho měl do něj dost nainvestoval (spojka, převodovka, čerpadlo) a prodal ho za 11 tis. Měl si ho nechat a časem na veteránské SPZ, takhkle zachovalých kousků už moc není.
Octa 1 s nesmrtelnou chrochtačkou AGR, Alhambra 1,9Tdi AFN s půl mega na tachu, VW Kafer 1302S rok 1972 - motor 1600ccm(zatím bez úprav), AUDI 100 C3 doutník s pětihrnkovou komůrkou 2,0TD R5.
Nevím, proč někoho ten motor štve a nadává Francouzům.Mě štve jen to, že dělat rozvody je opruz, 1,9 je proti tomu inteligentní..Jeho velký handicap je právě to zkurvené čerpadlo Epic, kvůli kterému se auta vyhazovala i když dodnes mnohé nové sračky strčí do kapsy..A dalši neskutečná kokotina , která je made in France, jsou ty jejich debilní immobilizéry..Osobně považuji majitele těchto aut , kteří mají ještě immo klávesnici na kod, za "duševně omezené flegmatické pitomce" a kdykoliv jsem na francouzském autě s tímto vynálezem něco dělal, duševně jsem trpěl.. Jinak technicky by mohl koncern jít do učení právě k "žabožroutům" , kteří mají také různé motolapsy, ale většinově ví o co gou..
nepropadat panice...