pežot 806 2.1 TD 80 kW

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

:D Dobrá rada, kdo by to řekl, že .. :o
nepropadat panice...
TomasNM
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2008, 16:44

Příspěvek od TomasNM »

Pani,dakujem za rady. S remenicou je vsetko OK. Motor je pripraveny na transplantaciu.

A takto si spokojne vrci:
https://youtu.be/0FHNC_AZULE
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Já se těch 2,1ček nadělal spousta hlavně v XMech a musím říct, že i když na tom něco dělat je porod, tak ten motor je velmi odolnej, pěkně jede a vydrží kotel. Nejlepší bylo vyndávat šroubek na turbu z přívodní trubky sání (wallbash)
TomasNM
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2008, 16:44

Příspěvek od TomasNM »

pepe276 píše:Vstřiky asi můžeš nechat, ale co vím, tak Lucasy mají nižší otevírací tlaky a asi to bude trochu hůř rozprašovat. Závity v hlavě jsou úplně stejné. Motor asi nějak fungovat bude, ale netuším jak moc dobře. Vždycky, když jsem vyhazoval Lucase a měnil ho za Bosche, tak komplet i se vstřikama. Trysky do vstřiků stojí pár korun, to bych vůbec neřešil.
TDI tech píše:K Bosch cerpadlu su potrebne aj Bosch vstreky aby to ako tak makalo. Na povodnych Lucas vstrekoch to nieje ono. Hlavne straty. A hlavne nezabudni na trubky ku vstrekom. S Lucas trubkami ti to nepojde, kedze Lucas ma usporiadane elementy na rozdelovacej hlave v inom poradi. Ten motor je cely totalna picovina. Prerabal som v 806tke cerpadlo na mechanicke Bosch, aj zjednodusoval chladenie, prerabal sanie. Vsetko je tam na kokot, proste francek (wallbash)
Pani,

Tak som zachoval tuto konfiguraciu - Bosch cerpadlo+trubky a Lucas vstreky.
Ten motor ide uplne perfektne a nevidim v tejto konfiguracii najmensi problem. Motor dokonca ma velmi nizku dymivost a vykon slusny.
Preto sa rad spytam,ze co vam vadilo ne tejto kombinacii,ked tvrdite ze to neni ono?
tomtt
Přispěvovatel
Příspěvky: 302
Registrován: 13 pro 2006, 21:16
Bydliště: Královehradecký kraj-Vamberk, 516 01

Příspěvek od tomtt »

Švagr loni prodával moc hezkého a zachovalého P 806 2.1 TD.
Za 2 roky co ho měl do něj dost nainvestoval (spojka, převodovka, čerpadlo) a prodal ho za 11 tis. Měl si ho nechat a časem na veteránské SPZ, takhkle zachovalých kousků už moc není.
Octa 1 s nesmrtelnou chrochtačkou AGR, Alhambra 1,9Tdi AFN s půl mega na tachu, VW Kafer 1302S rok 1972 - motor 1600ccm(zatím bez úprav), AUDI 100 C3 doutník s pětihrnkovou komůrkou 2,0TD R5.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Nevím, proč někoho ten motor štve a nadává Francouzům.Mě štve jen to, že dělat rozvody je opruz, 1,9 je proti tomu inteligentní..Jeho velký handicap je právě to zkurvené čerpadlo Epic, kvůli kterému se auta vyhazovala i když dodnes mnohé nové sračky strčí do kapsy..A dalši neskutečná kokotina , která je made in France, jsou ty jejich debilní immobilizéry..Osobně považuji majitele těchto aut , kteří mají ještě immo klávesnici na kod, za "duševně omezené flegmatické pitomce" a kdykoliv jsem na francouzském autě s tímto vynálezem něco dělal, duševně jsem trpěl.. Jinak technicky by mohl koncern jít do učení právě k "žabožroutům" , kteří mají také různé motolapsy, ale většinově ví o co gou.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“