zapojení diagn. zásuvky škoda. octavia AUQ 132kw

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tunningkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 609
Registrován: 19 dub 2008, 20:52

zapojení diagn. zásuvky škoda. octavia AUQ 132kw

Příspěvek od Tunningkiller »

Zdravím, dávám 1.8 AUQ 132kw místo 1.4mpi fabia a překopávám elektriku tak aby to chodilo s budíkama atd. Téměř vše zapojené jen nevím jak zapojit jednotku motoru aby komunikovala přes OBD zásuvku. CAN H i L mám zapojeny, s jednotkama komunikuje jen ne s Vagem. Na 1.4mpi nebo na klasické AGU jsou ve workshopu zakreslené piny pro připojení diagnostiky, u AUQ jsem to nenašel. Takže to asi komunikuje po CANU a jednotka CAN gateway mi nepustí komunikaci . Když dám konektor přímo na řj CAN H i L mělo by to šlapat? Díky za radu
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

pin 7 ISO K line ti chyba ;)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Tunningkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 609
Registrován: 19 dub 2008, 20:52

Příspěvek od Tunningkiller »

jo to beru ale kterej pin na tej AUQ jednotce to je. Ve schematu jsem to nenašel. zkusím elsu ale tu jsem taky prolitl a nenasel jsem
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8926
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

BEZ ZÁRUKY 25
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

no tak v ELSE je to isto :) avšak nevieš čo hladaš tak si to nenasiel..

musis si uvedomit ako to funguje...ty sa bavíš s budíkmi. pretože z OBDII konektora ide všetko do gateway a teda to budikov!!!

pin 25 je K-line z budíkov....

ak chceš samostatnú K line pre motorovu jednotku bosch ME 7.5 a pod.. je to pin 43 vo velkom konektore.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Tunningkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 609
Registrován: 19 dub 2008, 20:52

Příspěvek od Tunningkiller »

jasan díky že jsi mi potvrdil, ted jsem do toho cucel, tak napichnu 43 a povali to , ve schematu z VIVID workshop je to označené jako palubní deska, v etce jsme našel že k-line vedení jde do konektorového vedení za přístroj, deskou ale na jakej pin do řj jsem v ELSE nevyčuchal. Takže moc díky :)
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

avšak pokial to chces mat v aute na poriadku a nechces chyby ohladne komunikacie tak treba 43tku viest do budikov a 25tku z budikov do OBDII
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“