zapojení diagn. zásuvky škoda. octavia AUQ 132kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 609
- Registrován: 19 dub 2008, 20:52
zapojení diagn. zásuvky škoda. octavia AUQ 132kw
Zdravím, dávám 1.8 AUQ 132kw místo 1.4mpi fabia a překopávám elektriku tak aby to chodilo s budíkama atd. Téměř vše zapojené jen nevím jak zapojit jednotku motoru aby komunikovala přes OBD zásuvku. CAN H i L mám zapojeny, s jednotkama komunikuje jen ne s Vagem. Na 1.4mpi nebo na klasické AGU jsou ve workshopu zakreslené piny pro připojení diagnostiky, u AUQ jsem to nenašel. Takže to asi komunikuje po CANU a jednotka CAN gateway mi nepustí komunikaci . Když dám konektor přímo na řj CAN H i L mělo by to šlapat? Díky za radu
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 609
- Registrován: 19 dub 2008, 20:52
jo to beru ale kterej pin na tej AUQ jednotce to je. Ve schematu jsem to nenašel. zkusím elsu ale tu jsem taky prolitl a nenasel jsem
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
no tak v ELSE je to isto avšak nevieš čo hladaš tak si to nenasiel..
musis si uvedomit ako to funguje...ty sa bavíš s budíkmi. pretože z OBDII konektora ide všetko do gateway a teda to budikov!!!
pin 25 je K-line z budíkov....
ak chceš samostatnú K line pre motorovu jednotku bosch ME 7.5 a pod.. je to pin 43 vo velkom konektore.
musis si uvedomit ako to funguje...ty sa bavíš s budíkmi. pretože z OBDII konektora ide všetko do gateway a teda to budikov!!!
pin 25 je K-line z budíkov....
ak chceš samostatnú K line pre motorovu jednotku bosch ME 7.5 a pod.. je to pin 43 vo velkom konektore.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 609
- Registrován: 19 dub 2008, 20:52
jasan díky že jsi mi potvrdil, ted jsem do toho cucel, tak napichnu 43 a povali to , ve schematu z VIVID workshop je to označené jako palubní deska, v etce jsme našel že k-line vedení jde do konektorového vedení za přístroj, deskou ale na jakej pin do řj jsem v ELSE nevyčuchal. Takže moc díky
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw