VW III 1,6 55kW

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

VW III 1,6 55kW

Příspěvek od slovacek.milos »

řj motoru OK zablokovaná imobilizerem chytne zdechne klasika


řj imo neodpovídá, řj abs neodpovídá, řj pytle neodpovídá,

kde by mohl být problém proč tyto řídící jednotky nejsou nápájeny? pojistky OK ale v těch pojistkách není štáva,

:? :? :?
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Najdi immo krabku je stejná jak z feldy omeř napájení případně pripoj jinou a zkus se spijit
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

chápu vím, ale hledám spojitost proč najednou nehjjdou adresy 25 03 a 15,
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Protože to mluví přes 25
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

zkusíme v pondělí
Uživatelský avatar
jadro19q
Přispěvovatel
Příspěvky: 398
Registrován: 10 pro 2008, 19:48

Příspěvek od jadro19q »

aká je tam RJ motora ? , emulator carlab julia ? alebo obijdi imo box a pripoj K linku priamo na pin RJ .


--------------------------------------------------------
moderátor

Necituj předchozí příspěvek, jen tak plevelíš fórum!
R 1 3 5
└┼┼┤
...2 4 6
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

asi to k ničemu nepovede, ted jsem v tom byl se podívat
zapneš klíček cvakne relé, chytne zdechne,
ale nejdou ani budíky žádní kontrolka mrtvo, nesvítí ani rádio a nesvítí přepinač LPG, tam bude asi nějaká větší krpa v elektrice
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Neco ve spínanym +,odlehčovací relé- svorka X
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

odlehčovací relé fachčí zapneu ventilátor začnu startovat a ventilítor se netočí
jozef9
Přispěvovatel
Příspěvky: 845
Registrován: 24 bře 2016, 10:51
Odpovědi: 1

Příspěvek od jozef9 »

Keď nejde prístrojovka, možno odchádza spínacia skrinka.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vytáhli jsme konektor od spínačky a do všech pinů jsme píchali plus a nic, v jednom pinu to sepne řj motoru čerpadlo a v dalším startuje, tak se to chová stejně jak když používáš spínačku,
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Ladas píše:Najdi immo krabku je stejná jak z feldy omeř napájení případně pripoj jinou a zkus se spijit
jinou jsme zkusili a nic,

napájení nic,

připojily jsme + na papájení immo rožly se kontrolky a auto jede,

kde hledat problém????, co jsem vyčetl tak stejná patnáctka je i na relé čerpadla a to jede,
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Neni problem v tom přepinači LPG?
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

to nevím to ti je jeden průser tak je řj světel dlarm dálka tajný vypinač tři prdele drátů, začneš myslet a zadře se ti cederom,

nakone jsem dal drát na napájení adres 25 a přicinoval na patnnáctku spánačky, auto jede to je celé

podle mě je chypa v pojistkovce ale nemám schéma pinů
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Ladas píše:Protože to mluví přes 25
už to tu mám zas seat cordoba vario 1,6 55 kW nevíte někdo kde to má imobilizer ? a jaké do něj vedou dráty a který je 15 +

chytne zdechne,

imo a řj motoru neodpovídá, pohrabal jsem se v drátech a adresa O1 a 25 odpovídá startuje

dík
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“