typ motoru v O2 rs
Moderátoři: šulda, Moderátoři
typ motoru v O2 rs
Je špatny motor v O2 RS 125kw BMN? Jaká je jeho spolehlivost má někdo zkušenost? Nebo je lepší už vzít typ CEGA. Je pravda že starší PD motory jedou lépe oproti CR motorum? Díky
uveris ked uvidis vypis z autorizaku
je to klasicka PD, ktora trpi na klasicke PD vady...
ujček neda sa to generalizovat...su PD ktore vydrzia 200t a su take co vydrzia 600..
daj si dole veko, vyber piesty a uvidis..vseobecne RSkam vsetci nakladaju a servis bieda.
je to klasicka PD, ktora trpi na klasicke PD vady...
ujček neda sa to generalizovat...su PD ktore vydrzia 200t a su take co vydrzia 600..
daj si dole veko, vyber piesty a uvidis..vseobecne RSkam vsetci nakladaju a servis bieda.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Praveze to nieje klasika PD. Je v tom motor BMN 125kW PPD s piezo vstrekami Siemens / Continental a jednym z prvych suchych systemov regeneracie DPF filtra ktory je asi najkomplikovanejsi aky kedy vymysleli. Tomuto motoru sa odporucam velkym oblukom vyhnut. Je to vrazda. Radsej benzin aj ked ani ten nieje ziadna hitparada co sa zivotnosti a spolahlivosti tyka, alebo si priplatit za TDI CR.
Asi to TFSi nejni špatný motor když tady jedna RS služebka má najeto bez mála 700tis. Motor se dával druhý protože se zanedbala výměna variáblu na pohon druhé vačky,nicméně si nedělám iluze o tom kolik ten druhý měl najeto. Olej papá úplně stejně jak ten první. To je asi to jediné co se tomu motoru dá vytknout.Alespoň z mojého pohledu. Spotřebu jsem neřešil ale myslím že jezdí do 9 litů naturalu 95.
Ale neber to jako bernou minci spíš ať se vyjádří některý ze zdejších machrů.
Ale neber to jako bernou minci spíš ať se vyjádří některý ze zdejších machrů.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Tome, a co je to za rok a kod motoru, BWA nebo CCZA? No píšeš TFSI, tak to by měl být BWA, kolik si bere oleje? BWA do čísla motoru 202 029, 12.11.2007 měli problém s kroužky a teprve od čísla motoru 219 337 to měli pořešiti na tuty ... TPI 2018012.
Na to značení TFSI nebo TSI bacha, jistota je vždy kód motoru
Na to značení TFSI nebo TSI bacha, jistota je vždy kód motoru
Je to BWA 147kw rok 2005.Ten motor co se dával nevím jak je starý. Přesnou spotřebu oleje netuším ale řekl bych tak litr na 1000km.Na ty roky a km to jede pořád jak šlak. Sice už delší čas svítí kontrolka motoru,vzhledem ke km a celkovému stavu auta se to neřeší a čeká se až to lehne úplně nicméně kilometry pořád přibývají.
Ale my sme tu asi jiná sorta,páč htp bez vyjímky najeto přes 300tis,bxe tu padlo jen jedno a to dotaženka takže bůhví kolik km a ostatní mají najeto i přes 500,vačky se dávají ne dřív jak ve 350 a některé půlmilionové auta mají ještě původní... A to se nebavím o vitech které nám najezdí i víc jak 800tis.
Ale my sme tu asi jiná sorta,páč htp bez vyjímky najeto přes 300tis,bxe tu padlo jen jedno a to dotaženka takže bůhví kolik km a ostatní mají najeto i přes 500,vačky se dávají ne dřív jak ve 350 a některé půlmilionové auta mají ještě původní... A to se nebavím o vitech které nám najezdí i víc jak 800tis.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km