typ motoru v O2 rs

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 17 zář 2009, 18:47

typ motoru v O2 rs

Příspěvek od libor.98 »

Je špatny motor v O2 RS 125kw BMN? Jaká je jeho spolehlivost má někdo zkušenost? Nebo je lepší už vzít typ CEGA. Je pravda že starší PD motory jedou lépe oproti CR motorum? Díky :)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

kazdy ma svoje úskalia pre aj proti....

ono tie staršie RS budu mat dost natrieskané :(
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 17 zář 2009, 18:47

Příspěvek od libor.98 »

Dají se sehnat pěkné s nájezdem okolo 200tis ale co to vydží dále :D
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

no hej..ujcek ale aby ten 200t nebol 600t.... takych s 200t som už videl..

Tak PD pokial bolo o nu starane troška vydrzi...CR zalezi na servise...!!!!!

cche to trafit dobry kus....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8926
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

RS s 200tkm he he he eh he
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 17 zář 2009, 18:47

Příspěvek od libor.98 »

Opravdu se da sehnat od prvního majitele v DE. s nájezdem do 200 tis km i méně. Mají to od nova protokoly z STK a servisku do posledních km. Jen jsem se chtěl zeptat na ten motor BMN (PD). dík :)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

uveris ked uvidis vypis z autorizaku ;)

je to klasicka PD, ktora trpi na klasicke PD vady...

ujček neda sa to generalizovat...su PD ktore vydrzia 200t a su take co vydrzia 600..

daj si dole veko, vyber piesty a uvidis..vseobecne RSkam vsetci nakladaju a servis bieda.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Praveze to nieje klasika PD. Je v tom motor BMN 125kW PPD s piezo vstrekami Siemens / Continental a jednym z prvych suchych systemov regeneracie DPF filtra ktory je asi najkomplikovanejsi aky kedy vymysleli. Tomuto motoru sa odporucam velkym oblukom vyhnut. Je to vrazda. Radsej benzin aj ked ani ten nieje ziadna hitparada co sa zivotnosti a spolahlivosti tyka, alebo si priplatit za TDI CR.
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Presne tak nekupovat
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Měl jsem to kdysi jako služebku,sypalo se to fest, do těch 120tis.km jakž takž ale pak s tím bylo pořád něco..
Uživatelský avatar
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 17 zář 2009, 18:47

Příspěvek od libor.98 »

Díky, taky jsem na to neslyšel moc chválu, jak říkáte lepší něco přidat a koupit CR typ CEGA. tam asi tolik problémů není? :? :D
Uživatelský avatar
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 17 zář 2009, 18:47

Příspěvek od libor.98 »

A co by jste řekli na 2.0 TFSi? Zase toho moc nenajezdim tak by me benzin ani nevadil v RS ale tam teda vůbec nevím jak to je s motorem.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Asi to TFSi nejni špatný motor když tady jedna RS služebka má najeto bez mála 700tis. Motor se dával druhý protože se zanedbala výměna variáblu na pohon druhé vačky,nicméně si nedělám iluze o tom kolik ten druhý měl najeto. Olej papá úplně stejně jak ten první. To je asi to jediné co se tomu motoru dá vytknout.Alespoň z mojého pohledu. Spotřebu jsem neřešil ale myslím že jezdí do 9 litů naturalu 95.
Ale neber to jako bernou minci spíš ať se vyjádří některý ze zdejších machrů.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Tome, a co je to za rok a kod motoru, BWA nebo CCZA? No píšeš TFSI, tak to by měl být BWA, kolik si bere oleje? BWA do čísla motoru 202 029, 12.11.2007 měli problém s kroužky a teprve od čísla motoru 219 337 to měli pořešiti na tuty ... TPI 2018012.
Na to značení TFSI nebo TSI bacha, jistota je vždy kód motoru ;)
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Je to BWA 147kw rok 2005.Ten motor co se dával nevím jak je starý. Přesnou spotřebu oleje netuším ale řekl bych tak litr na 1000km.Na ty roky a km to jede pořád jak šlak. Sice už delší čas svítí kontrolka motoru,vzhledem ke km a celkovému stavu auta se to neřeší a čeká se až to lehne úplně nicméně kilometry pořád přibývají.
Ale my sme tu asi jiná sorta,páč htp bez vyjímky najeto přes 300tis,bxe tu padlo jen jedno a to dotaženka takže bůhví kolik km a ostatní mají najeto i přes 500,vačky se dávají ne dřív jak ve 350 a některé půlmilionové auta mají ještě původní... A to se nebavím o vitech které nám najezdí i víc jak 800tis.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“