Chcípání motoru - Panda 1.1 40 kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Ono to necuká... cukne to jednou. Ráno mi to třeba dnes udělalo asi 8x za 30 km. Z toho 5x v posledních 2 km. Dnes, cesta domů cca 25 km ani jednou. Trasa - město + okresky. Ale jako když o tom tak přemýšlím, dělá to spíš při nižších rychlostech. Auto nemá palivový filtr, takže ani by mě nepřekvapilo, kdyby byla palivová trasa zanesená, ale to nemá vstřiky, to je karburátor, ne?. Nicméně, proč to v létě nedělalo? A to jako tak že vůbec. Najezdil jsem za tu dobu určitě víc než 5000 km...
VW Passat Variant, 1.9TDi-PD 96kW, r.v. 2002 (model 2003)
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Ne, máš tam jednobodové vstřikování, které vypadá jako karboš.Pokud by to byl karboš, nemělo by to katalyzátor a ŘJ. Ale možná máš pravdu, že by to mohla klidně být voda v palivu za ty leta provozu. A pokud bys tam měl karboš, bylo by tam i podávací čerpadlo paliva mechanické na motoru. Pokud to bude ten monovstřik, tak by tam filtr ještě měl být..Musíš to okouknout...A mimochodem, v karburátorové době byla trubka do nádrže od plnící zátky nádrže plechová, takže se po čase stávalo, že vespod prorezla a kolo házelo do nádrže vodu a bordel, takže auta cukala až nakonec docukala...
nepropadat panice...
- the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
- the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
K té diagnostice, když jsem to čidlo odpojil a zkusil startovat, tak tam chyby byly, takže předpokládám, že by to zaznamenalo i tohle, pokud by to zaznamenat šlo. Ale nic tam není. Bohužel.
Nemůže být tedy chyba přímo v ŘJ motoru?
Nemůže být tedy chyba přímo v ŘJ motoru?
VW Passat Variant, 1.9TDi-PD 96kW, r.v. 2002 (model 2003)
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
pokud se podíváš do řj motoru tak tam má být před startetem teplota motoro stejná jak okolní, pokud odpojíš čidlo teploty objeví se závada obvod přerušen nebo zkrat a řj si tam dá náhradní teplotu třeba mínus dvacetthe_miracle píše:K té diagnostice, když jsem to čidlo odpojil a zkusil startovat, tak tam chyby byly, takže předpokládám, že by to zaznamenalo i tohle, pokud by to zaznamenat šlo. Ale nic tam není. Bohužel.
Nemůže být tedy chyba přímo v ŘJ motoru?
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
Určite to nemá palivový filter? Fu, ved staručká Corsa B z 1992 s jednobodom má filter paliva... defacto aj Š1000 MB mala pal. filter...
Nedá sa tam nejaký filter dobastliť?
Ale ked to úplne vynechá, to by sa zdalo skôr na problé s elektrikou. Mne to robí spomínaná tatkova Corsa, raz za pol roka chvalabohu...
Nedá sa tam nejaký filter dobastliť?
Ale ked to úplne vynechá, to by sa zdalo skôr na problé s elektrikou. Mne to robí spomínaná tatkova Corsa, raz za pol roka chvalabohu...
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Re: Chcípání motoru - Panda 1.1 40 kW
Mně to dělá to samé, už jste to někdo vyřešil?
- the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Mně už to fakt dlouho neudělalo, ale nevím, jestli pomohlo to vyčištění MAP sensoru, jestli to bylo od té doby. Ale fakt je, že celé léto ani podzim nic. Ale myslím si, že to spíše bude fakt v elektrice, protože když to ještě dělalo docela často, jednoho rána jsem přišel k autu a byly vymazané hodiny. Takže musela vypadnout baterka. Jinak tchán má to samé auto o rok starší než já se stejným motorem a říkal, že se mu taky už párkrát stalo, že se mu rozsvítila kontrolka motoru. Ale říkal mi, že mu to jelo, jen to netáhlo a po pár km to zhaslo. Asi je to holt italská popelnice .
VW Passat Variant, 1.9TDi-PD 96kW, r.v. 2002 (model 2003)
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014