Kontrola softu z rj

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 14 říj 2013, 18:17

Kontrola softu z rj

Příspěvek od Red Devil »

Ahoj vsem, mam druhy rok octu s bkd, koueno s tim ze ma horsi teply starty.
Casem jsem zjistil ze by mela byt i nizsi spotreba, tak jsem si rekl ze vyresim upravou softu.
Byl jsem u firmy co ma dobry reference i brzdu a od te doby zacali problemy kdy se pul roku na motoru menilo vse co mohlo mit vliv na reakci motoru na plyn a vysoka spotreba na volnobeh ale protoze to v urcitim momentu zabiralo hodne soft me nenapadl, pridali s e k tomu i spatny studeny starty, az me napadlo vratit starou jednotku/upravce softu dal i jinou rj/
A ejhle starty jsou o poznani uplne jinde a spotrba na volnobeh taky spadla, i motor je ostrejsi.'Ale porad to neni ono a hlavne u tehle jednotky jsou spatny ty teply starty.
Koukal jsem tu nekde na foru na davky paliva a tahle jednotka by mela mit 4.5-5.3 a ja mam 5.8-6, tak si rikam jestli ten soft taky neni spatnej.
Proto bych rad poprosil jestli by mel nekdo chvilku a mohl se podivat.

Dekuju

https://fastshare.cz/8736575/03g906016hf.bin
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

soft je seria.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

je to seria ako vravi ucho, daj aj ten druhy soft.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 14 říj 2013, 18:17

Příspěvek od Red Devil »

Ni me by teda zajimali co zpusobuje ze se to pri studenym startu hada, tlaky mereny, zhavicky novy, vstriky cisteny ultrazvukem, korekce docela dobry
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 14 říj 2013, 18:17

Příspěvek od Red Devil »

Druhy soft nevytahnu jednotka je zamcena
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

na 16V treba človeka, ktorý vie čo robí...bohuzial.... je to protivný motor.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

korekce,nekorekce,daj si rozvody na pripravky v prvom rade.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 14 říj 2013, 18:17

Příspěvek od Red Devil »

Rozvody byli na pripravky davany nezavisle na sobe dvema mechanikama!
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

gumičky na vstrekoch nové aj nastavené su?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 14 říj 2013, 18:17

Příspěvek od Red Devil »

Gumicky nove. Nastaveni myslis tim sroubem na koniku?
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

ano tym srobikom..
hlava nebola nadmerne vysekana do hlbky?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 14 říj 2013, 18:17

Příspěvek od Red Devil »

Hlava koupena jina repasovana. Prave ze jde o to ze to delalo i na puvodni hlave a s jinyma vstrikama. Resim to ze auto presne dany na rozvody ma vetsi spotrebu. S cipovanou jednotkou 0.8- 0.9 na volnobeh. S origo jednotkou kolem 0.7. Nastavenim vyfukovy vacky jsem to v obou pripadech dostal na 0.5. S tim ze na origo jednotce jsou studeny starty lepsi nez na nacipovany. Ale i tak to chvily jede na tri....
Jediny co je stejny je lista na vstriky. Ta se davala vloni na podzim jina. Mela bejt nova. Ale byla madtna tak nevim nedtli v aute nebyla... S puvodni to vloni v zime nedelalo....
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

16V ma tolko momentov ktore treba skontrolovat a vyriesit ze takto na fore sa to neda. Este raz a pomaly, potrebujes to zaniest niekomu kto vie čo robi, nie ludom ktory skusaju vymienat diely a triafajú čo pomôze.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 14 říj 2013, 18:17

Příspěvek od Red Devil »

Ano vim ale nemam v okoli komu
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“