Ducato 2.8 TDI 90 kw rozvodovy roztrhlo motor v poriadku

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 753
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Ducato 2.8 TDI 90 kw rozvodovy roztrhlo motor v poriadku

Příspěvek od Fenix9555 »

Zdar vospolok dneska som sa pustil do motora kupil som ducato s rozvodakom roztrhnutym. Tak som rozobral motor a co vidím absolutne nič :D normalne vsetky presahy v poriadku a ventily tiež.

A to motor skapal a neslo ho naštartovať. Pri toceni motora cez starter bolo pocut klepanie myslel som ze ojnica je otrhnutaá. Čakal som ze aspon ventile budú ohnuté.

Keby som to vedel nahodim nove rozvody a jazdím ďalej (LOL)
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

A ventily si mal vonku a premeral ich indikatorom? To ze na prvy pohlad vyzeraju byt OK neznamena, ze su OK :kol1: A vacka?
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 753
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

Ventily som nepozeral. Ale hlavu pošlem na repas na zrovnanie odtlakovanie mozno voditka budu už chytene vačku som vytiahol je v poriadku. Má to 616 000 najazdené ložiská chcem pomenit. Len sa neviem rozhodnúť ci aj krúžky nemam pripravok na ovalitu valcov ale opticky su perfektné este vidno výraznú mriezku po honovani vo valvoch.
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Nic nerob. Ten motor je nezmar.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

nechaj kruzky kruzkami lebo ked to nahodou bude troška ovalne tak iba starosti...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Suhlasim, pokial su presahy OK, tak by som do spodku nesahal. Este zmeraj valcovu skrinu, ci nieje kriva. Ale pre istotu rozhod hlavu, skontroluj voditka, ventily, nove semeringy, zabrus ventily a tak, proste klasika.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Zalil bych zavřené ventily benzinem, koukal zda se prochčije benzin ven a pokud nemají viditelnou pusu, tak bych to dal zpátky..Ale je to trochu divné, že měl motor takové štěstí..Jinak " řešit "motor, který má přes 600000km je opravdu optimismus... :)
nepropadat panice...
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 753
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

takže spodok motora som rozobral a pri výmene ložisk som zistil že je otrhnutá olejová triska pod prvým piestom, tak som poriadne okontroloval piest aj ojnicu a všetko je v pohode.... ako je to možné ?? čo sa tam stalo ? prečo to otrhlo ?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Někdo to mohl udělat při montáži třeba ojničních šál, že stál ojnici dolů ..
nepropadat panice...
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 753
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

nemôžem nikde nájsť tie trysky na olej vie mi niekto pomôcť ? na staréj nieje číslo. a vymeniteľný diel to musí byť šrobujú sa šrobom do bloku.
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“