1.4 TDi huli na bielo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

1.4 TDi huli na bielo

Příspěvek od frantisek28 »

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Huli, bielo, zimne, ci teple, aj na volnobehu aj v otackach. Obcas vsak pocas jazdy prestane hulit. Filtre vymenene, gumicky menene, hydra menene, vykon normalny, bez skubania, ci vynechavania, v mrazoch start vyborny, tak isto aj teply motor. Vacka bez chyby.
Dalsie hodnoty neviem, skapal notbuk (LOL)
Do servisu to pojde snad buduci tyzden, len som zvedavy, ci niekto nevie z tych hodnot daco vycitat.
Jo, este, ziaden nudzak, RJ bez chyby, este tam je dake 2 roky nova skrtiaca klapka.
Tie hydra boli menene, lebo jedno zacalo klepkat, gumky boli menene pritom, inak s tym nebol ziaden problem, doteraz.
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

hodnoty su OK
asi vstrek čúrací
ak nezere olej ani vodu
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Jo. Čumim do toho jakou dobu a nic vážneho jsem taky nenašel.Asi mechanické poškození vstřiku(ů).Třeba někdo na něco přijde ale asi vstřiky ven a nechat testnout.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

Nie, ziaden ubytok vody, ci oleja. Ba olej ani netreba medzi vymenami dolievat. Tomu autu som tak veril, ze ked sa mi potentovalo druhe, tak som sadol don a isiel na cestu cez 5000 km.
Chcijuci vstrek? Nebolo by v 13tom kanali daky vacsi rozdiel dorovnavania, kedze by ten vadny mal mat mensi vykon?
Na kanal 23 som uz nestihol dojst pozriet…
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Jde taky o to, jak moc to tedy hulí bíle, to může být dost subjektivní ...
EGR to má OFF nebo minimálně omezený, že?
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

Hodne, naozaj mooooc (noteeth)


https://youtu.be/RPUrtVkUY3c
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

skusil by som to nastartovat na vifko ci sa to neopravi ale asi bude v haji vstrek
este skontrolovat elektricky signal na vstrekovace pre istotu
___
pozri este tu 23ku pre istotu ci sa tvari normalne
mne pri takomto dyme ozaj pomohlo to vifko, ale spravalo sa to tak iba na studeno kratko po starte
Naposledy upravil(a) stanomx dne 03 bře 2018, 18:35, celkem upraveno 1 x.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

štiplavý dym?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Já mám zkušenosti takový, že pokud je štiplavej dým, tak vstřikuje pozdě.
Hele,já bych to auto zrovna moc nehonil, protože nevíš co tomu je a jestli je to tryska, tak si můžeš propálit píst.
Změřte z mechošem taky kompresi :)
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10

Příspěvek od Utmir »

octaviask píše:štiplavý dym?
Štiplavy dym moze byt aj spalovanie oleja?napriklad olej cez netesne gufera vetilov
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

štiplavý ostrý dym je nafta..tj = vstrekovače

"tupý" pripálený dym = olej

to mechanik cíti či smrdí olej alebo nafta...olej tak neštípe.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

Nie, neni stiplavy, skor nespalena nafta, ci proste malo vzduchu. Sanie v podstate ciste, auto 300 000 km, drviva vacsina najazdene po dialniciach, motor toceny, nie sulichanie sa.
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

Baba uz to auto chcela pustit do sveta, ale mne je ho luto, lebo som sa on prikladne staral, vzdy dostalo cerstvy olej do 15 000km, ba aj ten rozvod pre vyvazovak meneny preventivne pri dakych 250k km, nic na podvozku nebucha, doteraz max spolahlive. Len je dobite od kamienkov, esteticky nic moc teda a klasika prevodovka je uz pred smrtou, no v garazi mam povodnu, co ma nabehane dakych 100k kde musim dat zrepasovat diferak a odrazu nahodit aj novu spojku.
Ale ten biely dym ma teraz dostal. Este predtym tesne, nez to zaclo dymit, tak som mal problem s hodne dlhym startom, no za to mohla jedna hadicka za tandemom, ktora bola spuchrela a zalamovalo ju. Po vymene starty v poriadku.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

nafta = štiplavý dym

neštiplavý dym nie je nafta...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10

Příspěvek od Utmir »

octaviask píše:štiplavý ostrý dym je nafta..tj = vstrekovače

"tupý" pripálený dym = olej

to mechanik cíti či smrdí olej alebo nafta...olej tak neštípe.
Cize to moze byt aj podfukujuci vstrekovac ? Stiplavy dym
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“