škoda octavia 3 termostat

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
karter
Aktivista
Příspěvky: 1465
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

škoda octavia 3 termostat

Příspěvek od karter »

Chlapy jde vyměnit samostatně termostat na oktavii 3 obsah 1.8 tsi 132kw kod motoru CJSA nebo je to součásti tehle skříne http://www.cc-autodily.cz/skrin-termostatu-17 .Teplota po dálnici padá a spina se sahara.
Uživatelský avatar
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

No v Etce to rozkreslené víc není takže to vypadá pouze na celek.

Obrázek
karter
Aktivista
Příspěvky: 1465
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

no právě také jsem to nikde rozkreslený neviděl :?
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Jo, GENIII u EA888 nahradila termostat šoupátky v těle pumpy, má to inteligentní termomanagement ... Po průniku G13 do elektroniky je pak veselo

Obrázek
karter
Aktivista
Příspěvky: 1465
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

a kde má prosimtě ta 132 kw čidlo teploty chladici kapaliny G62 :? :?
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Na hlavě pod vakuovkou ;) Filterbox a vedení ven. Ale bude to ten bazmek se šoupátky, prostě přestaly šoupat, když se to přehřívá a spíná se sahara ... Tady se musí i chlazení řešit nejdřív přes diagnostiku.

Obrázek


Podle SSP99 to má mít bezpečnostní termostat pro případ poruchy na tý regulaci

Porucha ovladače regulace teploty motoru
Při výpadku snímače úhlu natočení je rotační šoupátko plně aktivováno (maximální chlazení motoru).
Pokud je stejnosměrný motor vadný nebo rotační šoupátko uvázlo, omezení otáček a točivého momentu motoru
je omezeno adekvátně k poloze rotačního šoupátka.
Pokud teplota v regulátoru stoupne nad 113° C, termostat otevře bypass k chladiči vody tak, aby chladicí kapalina
mohla chladičem proudit.
V případě závady na regulátoru je tak umožněna jízda s vozidlem bez hrozby poškození motoru.
Vizualizace poruchy systému:
– na displeji sdruženého přístroje palubní desky se objeví hlášení o omezení maximálních otáček motoru
– hlášení na displeji je doplněno o zvukovou signalizaci a rozsvícení kontrolního světla EPC
– indikace skutečné teploty chladicí kapaliny na sdruženém přístroji palubní desky

Kód: Vybrat vše

https://www.ulozto.cz/!cbRmwoEX/motory-1-8-l-a-2-0-l-tfsi-rada-ea888-pdf
Jinak je to jistě radost na tom něco hledat a nebo spravovat ...
Obrázek
JakubZ
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 14 led 2020, 11:05
Bydliště: Praha východ

Příspěvek od JakubZ »

Zdravím, právě se potýkám se stejnou závadou (výrazný pokles teploty při jízdě po dálnici) motor 1.8 tsi. Rád bych se zeptal, jakou má kdo zkušenost a co bylo zapotřebí vyměnit? Díky za radu
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vypustíš chladící kapalinu, odpojíš hadice, celou tu kravinu co vidíš na horním obrázku odšroubuješ, zezadu vysuneš termostat a nasuneš nový je to takový dlouhý váleček stojí kolem 400 kč
JakubZ
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 14 led 2020, 11:05
Bydliště: Praha východ

Příspěvek od JakubZ »

Ok, i v pripade dsg7?
Dawe8788
Přispěvovatel
Příspěvky: 351
Registrován: 13 led 2007, 18:28
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Dawe8788 »

Ahoj. Mám podobný problém u Octavia 3 1.8tsi 130tis km najeto. Níže výpis závad. Voda se neztrácí, svítí epc a zavada start stop systému. Kolísá teplota chladící kapaliny, padá do nouzaku. Řešil to někdo? Děkuji za rady.

Obrázek
Obrázek
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 708
Registrován: 23 led 2006, 19:36

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Celé řízení teplot jednotlivých okruhů zajištují šoupátka....Ten mechanický je pouze pojistka. Prvně hledat s pomocí diagnostiky, čidla teplot a až poté měnit celek. Nejčastější porucha je, že to někde okolo teče...Výměna není zrovna to , co by mechanici měli rádi...
To je situace!
Dawe8788
Přispěvovatel
Příspěvky: 351
Registrován: 13 led 2007, 18:28
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Dawe8788 »

Právě že únik žádný pozorovatelný není. Ještě postřeh ze závada se rozsvítí spíše když je motor v nízkých otáčkách. Dokud jede a má vyšší otáčky tak závada nesvítí ani nespadne do nouzaku.
Mahoo
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 06 říj 2007, 18:08

Příspěvek od Mahoo »

Ahojte,
a je tu niekto kto menil celu vodnu pumpu a ta stara mu zostala? Potreboval by som z nej tu spodnu prirubu.

Obrázek

Dakujem
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“