motory k pláči..
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak proč se třeba na Dustera musí čekat? Proč jiné továrny používají motory Fiat a ne z koncernu? Je třeba říci, co který majitel od auta očekává, podle toho si auto kupuje..Já samozřejmě opravoval vždy starší nebo dovezená auta, pokud to byla voňavka s mála km, stejně nešlo věřit tomu, co to má na tachometru...Ale každý má jiný názor, a možná že mi odpovíš na moje otázky...Nebo mi třeba řekni, který motor z koncernu se třeba povedl..
nepropadat panice...
To jestli se na neco ceka nebo neceka nehovori nic o kvalite. Popisuji ti zkusenosti, na techto vozech delam od roku 1998 az po soucasnost, coz je celkem dlouha doba na zkusenost a ohodnoceni techto znacek a Fiat + Renault/Dacia nikomu nedoporucuji, ani nejvetsimu nepriteli. Kazda znacka ma neco, zadna neni bezporuchova, ale to co dovedou predvest ital a francouz, to uz je do nebe volajici. Oproti tomu je korncern se svymi muskami uplna nadhera ve srovnani s temi ostatnimi.
Ja koncern uz davno nechvalim a osobne si myslim ze kvalita koncernu a vetsiny aut koncila s bublinou nazvanou krize. Jericho to byla jen reakce na tebe. Das sem clanek o bludech postavenych na hovnech od stejnych novinaru co pisou tvou oblibenou politiku o kterych tvrdis ze lzou a tomuhle mame verit?? Clanek ktery tvemu tvrzeni a plivani na vw koncern vlastne hned odporuje a je od stejnych bludaru. Vetsina techto temat tady jsou pro hovno je to mrtvej boj stejne jako diesel/benzin-android/ios a podobne nesmysly. Ja nemam nic proti zadnemu autu kazde ma sve chyby a prednosti ale nemam zapotrebi furt do neceho kopat jen me zarazi tyhle zbytecnosti ktery se tu objevuji a vetsinou maji jen par stale stejnych zakladatelu. No a delit se o zkusenosti kdyz jsi presvedcen o sve pravde.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Daj nieco konkretne ja poznam x firiem co ma dusterov desiatky kusov a ine by uz nekupili a to koli cene a vydrzi auta mali predtym x krat drahsie navary a menili za duster kde a navare menili x krat spojku po 40tis km na dusteri to drzalo 8x tolko a auta den co den v terene a ten novy duster je celkom aj pekny proste myslim si ze za tie peniaze auto s takymi vlastnostami nekupisuiqjirka píše:To jestli se na neco ceka nebo neceka nehovori nic o kvalite. Popisuji ti zkusenosti, na techto vozech delam od roku 1998 az po soucasnost, coz je celkem dlouha doba na zkusenost a ohodnoceni techto znacek a Fiat + Renault/Dacia nikomu nedoporucuji, ani nejvetsimu nepriteli. Kazda znacka ma neco, zadna neni bezporuchova, ale to co dovedou predvest ital a francouz, to uz je do nebe volajici. Oproti tomu je korncern se svymi muskami uplna nadhera ve srovnani s temi ostatnimi.
BMW 330 ix
rudy5 píše:Daj nieco konkretne ja poznam x firiem co ma dusterov desiatky kusov a ine by uz nekupili a to koli cene a vydrzi auta mali predtym x krat drahsie navary a menili za duster kde a navare menili x krat spojku po 40tis km na dusteri to drzalo 8x tolko a auta den co den v terene a ten novy duster je celkom aj pekny proste myslim si ze za tie peniaze auto s takymi vlastnostami nekupisuiqjirka píše:To jestli se na neco ceka nebo neceka nehovori nic o kvalite. Popisuji ti zkusenosti, na techto vozech delam od roku 1998 az po soucasnost, coz je celkem dlouha doba na zkusenost a ohodnoceni techto znacek a Fiat + Renault/Dacia nikomu nedoporucuji, ani nejvetsimu nepriteli. Kazda znacka ma neco, zadna neni bezporuchova, ale to co dovedou predvest ital a francouz, to uz je do nebe volajici. Oproti tomu je korncern se svymi muskami uplna nadhera ve srovnani s temi ostatnimi.
Tak ono duster vs navara , je jak scania vs avia ,
souhlas, včetně Opelu..uiqjirka píše:Delam servisne krome VW, SKODA, SEAT i Fiaty a Renaulty/Dacia, tam je to tragedie a navrat do minuleho stoleti, kdyz vidim co se tam kazi a jak casto a v kolika km.. FIAT a RENAULT, to je teprve vykvet. A jak s oblibou rika, Renaul/Dacia + Fiat, to nejsou auta, to je pokus o auta.
Vici, řeknu ti to jinak, řeč byla o motorech a co se týče motorů PSA mohu pouze komentovat to, že např.motor 2.0HDI často přežívá celá auta, mají taky 400000km bez jakékoliv jejich demontáče, pouze výměna rozvodů, a sem tam tryska..Mám dělat, že to nevidím? Já nejsem fanoušek , který má zaslepené hledí..A že dnes ty motory téměř všeobecně stojí za prd?To tak je.
Hansdobe, největší sranda je, že pokud je nějaká statistika a koncern vede, je vše O.K., ale pokud se náhodou objeví nějaká kritika, tak je oheň na střeše..Proč do toho člověče pleteš politiku, copak já nějaké ty statistiky-redaktory znám? Ten oheň znamená, že všichni co s tím mají co do činění, jsou pitomci, ve Světě motorů je to samý vůl, ti mecháni,kteří něco popisují jsou hovada, já jsem jen blbec, který s 6 kvaltem jen objel vesnici apod..Připadáš mi opravdu jako fanoušek, který pokřikuje okolo, a i když jeho tým prohrává, ale má krásné dresy, tak za to mohou ti ostatní, rozhodčí je vůl, apod. Naivně jsem si myslel, že tady jde o techniku a ta jde napříč politikou , narodností atd..Ale v Čechách prostě ne, tam to jde až na "krev". Klidně si mě nadávej, já nejsem z cukru ani nějaká slečinka, podobných jako ty jsem zažil zástupy, ale strach mám o tebe, abych nenarušil tvůj majestát a tvoji integritu, a nenarušil tvůj spánek, a taky proto, že vím, že jsi ten nejzkušenější a nejšikovnější široko daleko...A až budeš zase dělat ty tvé Oply, tak se vůbec neostýchej před motory z Fiata, kteří Opla zachránili , aby vůbec mohl vyrábět, protože motory neuměl..Fiat učil mnoho automobilek motory dělat a často byl první v uvedení nové techniky v realitu.A taky má nejvíc titulů roku/ale to zase ti pitomci motonovináři/.Ale nejsem zaslepený fanoušek, tak uznávám , že v moderních vyfikundacích a světýlkách je na chvostě...Ale já vždy preferuji motory, ostatní je jen nadstavba, aby šlo, kde si sednout..
Hansdobe, největší sranda je, že pokud je nějaká statistika a koncern vede, je vše O.K., ale pokud se náhodou objeví nějaká kritika, tak je oheň na střeše..Proč do toho člověče pleteš politiku, copak já nějaké ty statistiky-redaktory znám? Ten oheň znamená, že všichni co s tím mají co do činění, jsou pitomci, ve Světě motorů je to samý vůl, ti mecháni,kteří něco popisují jsou hovada, já jsem jen blbec, který s 6 kvaltem jen objel vesnici apod..Připadáš mi opravdu jako fanoušek, který pokřikuje okolo, a i když jeho tým prohrává, ale má krásné dresy, tak za to mohou ti ostatní, rozhodčí je vůl, apod. Naivně jsem si myslel, že tady jde o techniku a ta jde napříč politikou , narodností atd..Ale v Čechách prostě ne, tam to jde až na "krev". Klidně si mě nadávej, já nejsem z cukru ani nějaká slečinka, podobných jako ty jsem zažil zástupy, ale strach mám o tebe, abych nenarušil tvůj majestát a tvoji integritu, a nenarušil tvůj spánek, a taky proto, že vím, že jsi ten nejzkušenější a nejšikovnější široko daleko...A až budeš zase dělat ty tvé Oply, tak se vůbec neostýchej před motory z Fiata, kteří Opla zachránili , aby vůbec mohl vyrábět, protože motory neuměl..Fiat učil mnoho automobilek motory dělat a často byl první v uvedení nové techniky v realitu.A taky má nejvíc titulů roku/ale to zase ti pitomci motonovináři/.Ale nejsem zaslepený fanoušek, tak uznávám , že v moderních vyfikundacích a světýlkách je na chvostě...Ale já vždy preferuji motory, ostatní je jen nadstavba, aby šlo, kde si sednout..
Naposledy upravil(a) jericho-3 dne 12 bře 2018, 15:05, celkem upraveno 1 x.
nepropadat panice...
Chcíplých HDiček s urvanými všemi vstřiky a žhavičkami při pokusu o demontáž jsem viděl nemálo
Nebo takové 1,6HDi se sítkem v přívodu mazání k turbu.. turba jsou moc rády
nemluvě o autech s DPF - dokola chcípající čerpadlo chcánek...
O napodobenině elektroinstalace v těchto vozech ani nemluvě.. většinou jsou v plně nefunční výbavě
Fiat i když nějak jel, vždycky se brzy rozpadl
Jo samozřejmě úplně nová auta už asi za moc nestojí napříč vším..
Což je fuk, protože jak začnou masově jezdit elektromobily, přijde nás sežrat nasraný arab..
Nebo takové 1,6HDi se sítkem v přívodu mazání k turbu.. turba jsou moc rády
nemluvě o autech s DPF - dokola chcípající čerpadlo chcánek...
O napodobenině elektroinstalace v těchto vozech ani nemluvě.. většinou jsou v plně nefunční výbavě
Fiat i když nějak jel, vždycky se brzy rozpadl
Jo samozřejmě úplně nová auta už asi za moc nestojí napříč vším..
Což je fuk, protože jak začnou masově jezdit elektromobily, přijde nás sežrat nasraný arab..
k tej dacii. Lakyrník ku ktoremu vozím auta mi spomínal že robil nejaký šrám na dusterovi a jak to brusil musel zajsť až na plech a normalne pod tým lakem bola korozia proste nekvalitný material. Zas na protiklad mi rozprával o Cadilakovi že opravoval premáčkly prah a reverzným kladivom mu to nešlo vytiahnuť jak to malo hrubé plechy tak to musel vyrezať a nadvarit druhý plech a potom pekne vybrusiť. Koli nejakej druhej práci auto nechal 3dni vonku a nadvarený plech chytil lišku a origo ani náznak korozie.
Takže ta dacia nebude dlhodobá zaležitosť 5rokov a čau.
Takže ta dacia nebude dlhodobá zaležitosť 5rokov a čau.
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
O tom se tady taky bavíme. Dnes se nevyplatí investovat velké peníze do auta. Koupím levné nové auto, budu ho mít pět let a prodám ho. Dodám peníze a vezmu opět nové levné auto. Z ekonomického hlediska je to to nejvýhodnější řešení. A kdo tvrdí něco jiného, neumí počítat.
Konkrétně třeba můj případ: Já ročně jezdím cca 30 tisíc km. Koupím si nové auto, třeba Logan 1,0 za 165 tisíc Kč. Za pět let ujedu cca 150 tisíc km. A co mě to v nákladech asi bude stát? Pět výměn oleje x 800 Kč (=4000 Kč). Pět výměn vzduchového a pylového filtru x 400 Kč (=2000 Kč). Maximálně jedny přední destičky za šest stovek. A možná (to není jisté) rozvody, pokud jejich interval bude kratší než těch 150 tisíc km - a ty budou tak za dvojku, možná dva a půl tisíce. V součtu za pět let do toho auta investuju za servisní materiál méně než deset tisíc korun. Po pěti letech to auto v klidu prodám kolem 60-70 tisíc, takže roční odpis je kolem dvaceti tisíc Kč. Takže jsem za pět let ztratil 110 tisíc korun. Totéž platí samozřejmě i o novém autě jiné značky - třeba vezmu-li Fabii Trumf 1,0, která stojí 220 tisíc (po pěti letech ji prodám za cca 120 tisíc), tak to platí naprosto stejně.
Kolik vás stojí pět let provozu, když si koupíte desetiletou Octavku s půl milionem kiláků na hrbu? Ani nechci vědět.....
Jinak ohledně Renaultů a jejich kvality a spolehlivosti: Mám doma tři - různé modely, různě staré, různě jeté, různě najeto. Scénic má po 12 letech přes 200 tisíc, moje má po 10 letech přes 150 tisíc, holky Clio má 5,5 roku a 140 tisíc. Nemám absolutně žádný problém. Moje spokojenost je maximální možná a neměnil bych!!!
Předtím jsem měl devět let Galaxy TDI 81kW (koupeno jako osmiletý vůz a na tachometru necelých 170 tisíc pseudo kilometrů, bylo to naprosto samozřejmě stočený, jako každá koncernová piksla), do kterého jsem první rok nalil přes pětadvacet tisíc (jen v materiálu) a poté každým dalším rokem minimálně patnáct (opět pouze v materiálu)!!! Vedl jsem si přesnou agendu do poslední koruny, takže je to klidně dohledatelné. Kolik jsem ušetřil za práci, kterou bych servisům draze solil, to nechci ani domýšlet. Podotýkám, že jediné, co na autě drželo, byl motor, jinak to byl krám, který v případě, že bych to měl servisovat jinak než sám, by mě a celou mou rodinu vyhladověl. Nakonec před dvěma lety (při 370 tisících km) chcípl na korozi, a to tak náhle a rychle, že jsem na to nestihl ani reagovat, natož se pokusit to řešit. Auto za původní cenu milion korun!!! Na poslední chvíli jsem to za cenu šrotu prodal jednomu koňákovi, co s tím tahá vlečku s koňmi. Víc o tom autě nevím a vědět nechci!
To auto mě stálo takový prachy, že kdybych je za těch devět let dal na hromadu, vyšel by mi úplně nový GrandScénic v plný palbě!!!
Proti koncernu (a mnoha dalším automobilkám) Renaulty mají nesrovnatelně kvalitnější antikorozní úpravu. Ukažte mi patnáctiletý Renault s korozí !!! - máte smůlu, nenajdete .
Konkrétně třeba můj případ: Já ročně jezdím cca 30 tisíc km. Koupím si nové auto, třeba Logan 1,0 za 165 tisíc Kč. Za pět let ujedu cca 150 tisíc km. A co mě to v nákladech asi bude stát? Pět výměn oleje x 800 Kč (=4000 Kč). Pět výměn vzduchového a pylového filtru x 400 Kč (=2000 Kč). Maximálně jedny přední destičky za šest stovek. A možná (to není jisté) rozvody, pokud jejich interval bude kratší než těch 150 tisíc km - a ty budou tak za dvojku, možná dva a půl tisíce. V součtu za pět let do toho auta investuju za servisní materiál méně než deset tisíc korun. Po pěti letech to auto v klidu prodám kolem 60-70 tisíc, takže roční odpis je kolem dvaceti tisíc Kč. Takže jsem za pět let ztratil 110 tisíc korun. Totéž platí samozřejmě i o novém autě jiné značky - třeba vezmu-li Fabii Trumf 1,0, která stojí 220 tisíc (po pěti letech ji prodám za cca 120 tisíc), tak to platí naprosto stejně.
Kolik vás stojí pět let provozu, když si koupíte desetiletou Octavku s půl milionem kiláků na hrbu? Ani nechci vědět.....
Jinak ohledně Renaultů a jejich kvality a spolehlivosti: Mám doma tři - různé modely, různě staré, různě jeté, různě najeto. Scénic má po 12 letech přes 200 tisíc, moje má po 10 letech přes 150 tisíc, holky Clio má 5,5 roku a 140 tisíc. Nemám absolutně žádný problém. Moje spokojenost je maximální možná a neměnil bych!!!
Předtím jsem měl devět let Galaxy TDI 81kW (koupeno jako osmiletý vůz a na tachometru necelých 170 tisíc pseudo kilometrů, bylo to naprosto samozřejmě stočený, jako každá koncernová piksla), do kterého jsem první rok nalil přes pětadvacet tisíc (jen v materiálu) a poté každým dalším rokem minimálně patnáct (opět pouze v materiálu)!!! Vedl jsem si přesnou agendu do poslední koruny, takže je to klidně dohledatelné. Kolik jsem ušetřil za práci, kterou bych servisům draze solil, to nechci ani domýšlet. Podotýkám, že jediné, co na autě drželo, byl motor, jinak to byl krám, který v případě, že bych to měl servisovat jinak než sám, by mě a celou mou rodinu vyhladověl. Nakonec před dvěma lety (při 370 tisících km) chcípl na korozi, a to tak náhle a rychle, že jsem na to nestihl ani reagovat, natož se pokusit to řešit. Auto za původní cenu milion korun!!! Na poslední chvíli jsem to za cenu šrotu prodal jednomu koňákovi, co s tím tahá vlečku s koňmi. Víc o tom autě nevím a vědět nechci!
To auto mě stálo takový prachy, že kdybych je za těch devět let dal na hromadu, vyšel by mi úplně nový GrandScénic v plný palbě!!!
Proti koncernu (a mnoha dalším automobilkám) Renaulty mají nesrovnatelně kvalitnější antikorozní úpravu. Ukažte mi patnáctiletý Renault s korozí !!! - máte smůlu, nenajdete .
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
souhlas, 15ti letý Rencek s korozí nenajdeš, protože je už dávno na vrakárně..
SAG posral Ford.. kdyby to VW dělal sám, a udělal to třeba tak jako O1, tak by to bylo skoro nesmrtelné vozidlo.. fordí plechy hnijou už jako nové.
Že sis tehdá koupil utočenou megamrdku, není problém koncernu..
Ale co pamatuju, SAGA jsi vždy na více fórech chválil, jak super jezdí a za jak málo
Že se biješ za Rencky chápu, protože za cenu pěkné jedničkové Oktávky máš novější mrdky s píčou málem dvě až tři
SAG posral Ford.. kdyby to VW dělal sám, a udělal to třeba tak jako O1, tak by to bylo skoro nesmrtelné vozidlo.. fordí plechy hnijou už jako nové.
Že sis tehdá koupil utočenou megamrdku, není problém koncernu..
Ale co pamatuju, SAGA jsi vždy na více fórech chválil, jak super jezdí a za jak málo
Že se biješ za Rencky chápu, protože za cenu pěkné jedničkové Oktávky máš novější mrdky s píčou málem dvě až tři
Za nic nebiju, jen jsem si dovolil vyjádřit svůj názor. Prostě jsem s Renaulty spokojený. A zdaleka nejsem sám. Ale je každého věc, v čem si vozí prdel. Já mám Renaulty a co máš Ty, není moje věc.
S Galaxy jsem byl spokojený z hlediska spolehlivosti motoru a spotřeby - motor neměl chybu a krom zdvihátek měl vše původní. Ovšem to ostatní kolem, to byla katastrofa. Myslel jsem si, že takové investice do oprav jsou normální. Než jsem koupil Renaulty - tam prostě jezdím a nic nemusím řešit. A pokud by se náhodou začaly nějaké problémy objevovat, okamžitě se toho zbavím a koupím něco jiného. Zachraňovat polomrtvého slona jsem se pokoušel právě v případě Galaxy a už nikdy víc.
S Galaxy jsem byl spokojený z hlediska spolehlivosti motoru a spotřeby - motor neměl chybu a krom zdvihátek měl vše původní. Ovšem to ostatní kolem, to byla katastrofa. Myslel jsem si, že takové investice do oprav jsou normální. Než jsem koupil Renaulty - tam prostě jezdím a nic nemusím řešit. A pokud by se náhodou začaly nějaké problémy objevovat, okamžitě se toho zbavím a koupím něco jiného. Zachraňovat polomrtvého slona jsem se pokoušel právě v případě Galaxy a už nikdy víc.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)