motory k pláči..

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

motory k pláči..

Příspěvek od jericho-3 »

nepropadat panice...
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Lidi, nečtěte autozive.cz - je to odpad :)

Jen trapně okopírovali tento článek:
https://www.autorevue.cz/techto-20-moto ... kem#part=1
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Co se člověk nedozví.........
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

turbo kamna power píše:Lidi, nečtěte autozive.cz - je to odpad :)

Jen trapně okopírovali tento článek:
https://www.autorevue.cz/techto-20-moto ... kem#part=1
No, možné to je, ale máš zato, že to je jinak? Já bych toho ještě dost přidal..Možná je lepší to otočit, které motory jsou vůbec k něčemu, a to v dobách sice zbblé spotřebou, ale s možnostmi, o kterých se v minulosti konstruktérům ani nesnilo. Je to ostuda, obludná složitost díky ušetření o.1115ml paliva,patrně nekvalitní materiál spolu s heslem, rychle na svět,rychle ze světa.. A konstruktéři , kteří jsou již převzdělaní a jsou to více ajťáci než konstruktéři..Často si říkám, jsou vůbec normální? Ani ve snu by mě kdysi nenapadlo, že v 21. století se budou řešit OJETÉ VAČKY , A JEJICH VZTAH K HYDRŮM -NADZVEDÁKŮM /RŮZNÉ TVRDOSTI JEJICH MATERIÁLU - A VHODNÉ OLEJE... TOHLE UŽ BYLO KDYSI DÁVNO VYŘEŠENO, DNEŠNÍ SRÁČE MAJÍ PÁR OTÁČEK A POŘÁD PROBLÉMY. DIESELY Z KONCERNU SE VĚTŠINOU JEN PŘEVALUJÍ NAD VOLNOBĚHEM A PŘITOM PŘÍSUN ND PRO NĚ ŽIVÍ VĚTŠINU PRODEJEN AUTODÍLŮ..Aspoň to... :)
nepropadat panice...
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Reagoval na stranku, ze len sprosto kopiruju inych, nie na clanok chlape.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8915
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Ja bych nektery ubral. Vzdyt 2,5tdi najede cca 300000-400000km nez lehne cerpadlo, vacky se meni po cca 200000km no a pak se zkrati long life a vydrzi to vic.

5,0 tady mel v touaregu jeden podnikatel do 300000km bezproblemu pak do toho nasypal randal a pak to prodal.

No a ted ktere ty dnesni chvalene daji tech 300000km??

Je treba se na to koukat s rozumem.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8915
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Kdyz uz jsi takovy gurman na cteni clanku a reseni stupidnich anket tak podivej jak krasne si protireci “realita” jericho venuj se necemu dustojnemu nez pomlouvani neceho co jsi videl 6* projet kolem baraku.

http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/20 ... -internetu
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Taky sem nějak podobně chtěl reagovat ..
Ta V10 , to bych chtěl mít v A8 ..
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4188
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

prostě plánovaná životnost (LOL) v dnešní době se navracíme k dobám š100 kdy generálka motoru po 100 tisících nebylo nic vyjímečnýho (noteeth)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Žijeme ve spotřební době. Vyrábíme a produkujeme spotřební zboží. V dnešní době prostě není žádoucí, aby automobily jezdily přes dvacet let a vydržely milion kilometrů. To by světová ekonomika začala parádně kulhat. Dnes je třeba, aby auto najelo čtvrt koule a vydrželo šest let a pořiď si, člověče, nové.

Ostatně tomu nahrávají i ceny nových aut. Jsou nízké. I když se to mnoha z vás bude zdát nesmyslné, je to tak. Porovnejte: Kolik stál nový žigulík v roce 1980? Kolem 80 tisíc. Kolik jste vydělávali v roce 1980? V průměru dva a půl tisíce.
Dnes vyděláváte desetkrát tolik (průměrně), někdo víc, jiný méně, ale auta nestojí desetkrát tolik, ne? Obyčejné auto, které mě relativně pohodlně a relativně spolehlivě doveze z místa A do místa B (podobně jako tehdy ten žigulík), dnes stojí čtvrt milionu až půl milionu korun. To je sakra méně, než v přepočtu tehdy ten žigulík!

Takže to prostě berte tak, jak to je. Kupte si nové auto, po šesti letech provozu jej vyměňte opět za nové a nemáte absolutně žádný problém. Protože právě po uplynutí oněch šesti let se do auta musí začít sypat hromada peněz. Do té doby jen jezdíte a drtivou většinu případných problémů vyřeší záruka.

Možná by někteří tady mohli pouvažovat nad automobilem jiné značky. Pro mě osobně jednoduše koncern VW není to, co bych chtěl doma mít a za co odevzdávat své tvrdě vydělané peníze, to fakt jako ne.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Len ked sa uz ten clanok tvari tak odborne, tak autor by si mohol osvojit zoprat technickych pojmov. Nasiel som tam zopar iritujucich nepresnosti. Ako napr. v tom o boxery zo Subaru, kde autor v uvode spomenie ze sa jedna o motor s protibeznymi piestami ( co je samozrejme nezmysel ) a v zavere sa uz bavi o motore s protilahlimi piestami ( co je uz spravne ) a takychto podobnych chyb v terminologii je tam viacero. Ale inac ako tak z zhruba opisali problemove casti konkretnych motorov. Samozrejme ze pokial ma koncern VAG najvacsi podial na Europskom trhu, teda preda najviac aut, tak je logicke ze aj najviac sa ich pokazi. Ale nepausalizoval by som to v tom ponimani, ze koncern VAG je uplny smejd. Ako je pravda ze vsetky automobilky uz niesu tym cim kedysi boli, ale ako spravne podotkol Marek77 taka je doba konzumu a automobilky vyrabaju len to co konzumenti chcu. A konzumenti chcu stale nove modely a mensie emisie, tak im to aj predavaju. Kupit nove auto, zlizingovat a zosrotovat. To je hospodarsky rast (LOL)
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

K tej 2,5 od koncernu. jazdil ke mne jeden pánko s Audi A6 2,5 bola to nejaká r.v97 . Pracoval ako zvárač v nemecku a tam to kupil ako zánovne s 60000km na cesty do práce SK do DE. ke mne to chodilo na servis od cca 200000km a okolo 300000 to predal a kupil novšie. žiadne problémy s vačkami ani okolo motoru neboli a to bol ešte ten starší typ motoru bez rolny pod vačku. Olej tam menil každých 10000 a dával tam nejaký obyč Mogul ten mi vždy priniesol.
Tým chcem len povedať že LL servis je pre tento motor nevhodný. V de im to na LL vydržalo stočil sa tachometer a potom sa to priviezlo sem.
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Hovadina cely príspevoka celkovo mi tam chybaju ine znacky. Kia vytahana retaz, bmw poskakane rozvody, ford popukane vlozky,... atd. Pisu o autach s problémami , ktore nastanu pri 100/200/300tkm, ale nepisu o autach ,ktore skolabuju skor. Celkovo clanok proti vw a davat medzi sroty toyotu d4d ktore mi bezne jazdia a pod 200 nema ani jedna , alebo subaru, noo otrepal by som novinarovi strihnutu vacku z forda o sprostu hlavu.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

hansdob píše:Kdyz uz jsi takovy gurman na cteni clanku a reseni stupidnich anket tak podivej jak krasne si protireci “realita” jericho venuj se necemu dustojnemu nez pomlouvani neceho co jsi videl 6* projet kolem baraku.

http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/20 ... -internetu
Ale pánová, já vám neberu vaši oddanost koncernu a to, že liška si vlastní ocas chválí, ale musíte říci, že jste soukromí svazarmovci a vaše vačky apod. si měníte sami a máte to jako koníčka..A že NĚKDO najel půl mega a měnil jen olej, je sice krásné, ale statistika mluví jinak..Nechci prudit nadšence , ale přiznejte si, že v tom článku nejsou žádné lži, možná to dnes berete jako fakt, ale problémy motorů , které se dnes řeší, se řešily už před 50 lety, a dodnes páni inženýři nepřišli nato, jak to vlastně je..Proč musí mít dnes ty motory SPECIÁLNÍ OLEJ pro ten který motor/mimo specifikace kvůli filtru ve výfuku/? Prostě proto, že konstrukčně jsou na hraně, což se projevuje právě v tom, že musí mít speciální olejové zacházení...Ale život pro motor přináší jiná úskalí, než jsou testy na počítači nebo v laboratorních podmínkách..A koncern to nedotahuje, ojebává, jde slepými cestami přes všechny miliardy, které na vývoj má...Pokud pajcoval,tak mu to šlo, ale jeho inovace jsou jenom 2. liga.. Ať si každý mechán řekne, kterému motoru nejčastěji mění vačky, hydra, dvouhmoty, u čeho nejčastěji mění zkurvené rozvody, dojebané převodovky a propadávající se pedály brzd? Nebudu napovídat, ale pokud nebudeme nadržovat, dojdeme k podobnému závěru. Já bývalý propagátor koncernu jsem musel změnit názor a to i přes původní relevantní názor, že koncern prostě najíždí větší porce km , a většina má najeto víc, než je skutečnost..Co je ale nezpochybnitelná pravda, že koncernové motory jsou nejčastěji čipovány...Ale je třeba si říci proč, protože to jsou často v sérii lemry... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1291
Registrován: 29 úno 2008, 16:17

Příspěvek od uiqjirka »

Delam servisne krome VW, SKODA, SEAT i Fiaty a Renaulty/Dacia, tam je to tragedie a navrat do minuleho stoleti, kdyz vidim co se tam kazi a jak casto a v kolika km.. FIAT a RENAULT, to je teprve vykvet. A jak s oblibou rika, Renaul/Dacia + Fiat, to nejsou auta, to je pokus o auta.
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“