O2 2.0TDI Po zahřátí chcípne

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

hrabosh
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 10 bře 2018, 11:49

O2 2.0TDI Po zahřátí chcípne

Příspěvek od hrabosh »

Ahoj, měl bych na vás dotaz ohledně mé octavie II 2.0TDI, BMM, 2006.

Minulej týden jsem byl myšlenkama mimo a omylem jsem natankoval cca 10l benzínu (wallbash) (ano, jsem deb**). Naštěstí jsem si to uvědomil relativně brzo, tak jsem auto nechal stát a druhej den jsme ho odtáhli do servisu. V servisu ještě ten den to vyčistili, vyměnili filtr, nechali pročistit aditivem, tak jsem si říkal super, je to vyřešeno.

Po cca 4 dnech, kdy auto stálo v garáži, jsem ujel cca 15km na benzinku, natankoval jsem (naftu!!), ale už jsem nenastartoval. Auto točilo, ale vůbec nechtělo chytnout. Zhruba po hodině, hodině a půl se mi podařilo relativně v pohodě nastartovat a po ujetí cca 10km se auto začlo dusit, cukat až úplně chcíplo. Opět nešlo nastartovat. Jednou se mi podařilo auto udržet tak, aby nechcíplo a po krátkém zakuckání opět jelo, jak kdyby se nic nedělo.

Nevypozoroval jsem přímo za jaké situace se to stane, ale většinou to dělá až se auto zahřeje a pak nejde ani nastartovat. Musí se počkat až trochu vychladne a pak to zas jde. Jinak starty ráno úplně v pohodě a když už jede, tak jede krásně, jak kdyby bylo všechno OK. Taky je otázka, jestli se zaměřit na něco, co mohl způsobit ten benzín nebo je to prostě jen blbá souhra náhod a nemá to s tím natankováním benzínu co dělat

Chápu, že bez vagu je to celkem na nic, ale momentálně nemám možnost to někde hodit na diagnostiku. V úterý to plánuji hodit do toho servisu, ale jsem z toho docela na nervy, tak bych vás chtěl poprosit, jestli vás nenapadá, co by to mohlo dělat, ať vím na co se připravit. Díky
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14265
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Pokud to nádrže přišlo 10l benzinu, kolik v ní bylo nafty?
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: O2 2.0TDI Po zahřátí chcípne

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="hrabosh"] prostě jen blbá souhra náhod a nemá to s tím natankováním benzínu co dělat

začal bych tak že pokud je motor teplý a nejde nastartovat odpoj čidlo teploty a nastartuješ :?

rozdekluj si motor
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1291
Registrován: 29 úno 2008, 16:17

Příspěvek od uiqjirka »

Jeste bych se zameril i na ten servis, zda pri tech vymenach a cistenich je vsechno ok a tesni.. Kdyz kolikrat vidm jak se da zbabrat kolikrat vymena fitru, nestacim se divit.
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 574
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

Myslím že ti nevycistili pořádně nádrž,máš tam moc benzínu a PD potom dělá přesně toto (LOL)
hrabosh
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 10 bře 2018, 11:49

Příspěvek od hrabosh »

Tomas.cz píše:Pokud to nádrže přišlo 10l benzinu, kolik v ní bylo nafty?
Nafty tam bylo relativně málo, třeba taky kolem 10l.

S tím čidlem teploty mě taky napadlo. To čidlo by mělo být někde pod tandemem ne? Co jsem se koukal, tak je tam docela blbej přístup, ale můžu to vyzkoušet.

Nevím, jaký je standardní postup při vyčerpávání paliva z nádrže, ale vypadá to, že čerpadlo nebylo vůbec venku z nádrže. Je možné, že by se tam pořád držel nějakej bordel :?

O tom těsnění jsem taky slyšel, že s tím můžou být celkem problémy, tak jim řeknu, ať se na to mrknou. Jo a jen otázka ze zvědavosti. Všimnul jsem si, že v dílenské příručce jsou naopak hadičky z filtru do tandemu a z tandemu zpátky, ale celou dobu byly v autě naopak. To je jedno, jestli jsou ty hadičky naopak nebo to mají v příručce špatně?

Jen doufám, že to bude nějaká taková prkotina a ne nějakej větší problém.
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 1937
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Řekl bych že se ti na to v servisu vykašlali a nechali to tam. Protože to co popisuješ je klasický projev PD s benzínem v nádrži.
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 574
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

Tak tak (rofl)
hrabosh
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 10 bře 2018, 11:49

Příspěvek od hrabosh »

No ukazoval mi kanystry s tim, co vycerpali, ale buh vi, jak peclive to udelali :roll:

Tak jim teda nejdriv reknu, at jeste poradne vycisti nadrz a pak se uvidi co dal
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

když dáš do 30 ti litrú 10 benzinu tak to při běžné jízdě nepoznáš, chytá i za tepla, benzin jen snižuje výkon motoru
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 574
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

Neviš u PD o čem mluvíš!!!
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

chce to komplet kontrolu vstrekovacieho systému....benzín nemaže a moholo sa niečo pridreť.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Car diag píše:Neviš u PD o čem mluvíš!!!
právě že vím v případě že kokta PD 77 kW nebo audi cod BLB je jiné konstrukce tak nevím
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 11 bře 2018, 12:43, celkem upraveno 1 x.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

miloš 10L benzinu v 10l nafty narobí poriadnu paseku......
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

octaviask píše:chce to komplet kontrolu vstrekovacieho systému....benzín nemaže a moholo sa niečo pridreť.
ve státech kde není zimní motorová nafta lze pod mínus dvace přidávat až 50 % benzínu aniž bys něco poškodil, přičemž se snižuje podstatně výkon motoru
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“