O2 2.0TDI Po zahřátí chcípne
Moderátoři: šulda, Moderátoři
O2 2.0TDI Po zahřátí chcípne
Ahoj, měl bych na vás dotaz ohledně mé octavie II 2.0TDI, BMM, 2006.
Minulej týden jsem byl myšlenkama mimo a omylem jsem natankoval cca 10l benzínu (ano, jsem deb**). Naštěstí jsem si to uvědomil relativně brzo, tak jsem auto nechal stát a druhej den jsme ho odtáhli do servisu. V servisu ještě ten den to vyčistili, vyměnili filtr, nechali pročistit aditivem, tak jsem si říkal super, je to vyřešeno.
Po cca 4 dnech, kdy auto stálo v garáži, jsem ujel cca 15km na benzinku, natankoval jsem (naftu!!), ale už jsem nenastartoval. Auto točilo, ale vůbec nechtělo chytnout. Zhruba po hodině, hodině a půl se mi podařilo relativně v pohodě nastartovat a po ujetí cca 10km se auto začlo dusit, cukat až úplně chcíplo. Opět nešlo nastartovat. Jednou se mi podařilo auto udržet tak, aby nechcíplo a po krátkém zakuckání opět jelo, jak kdyby se nic nedělo.
Nevypozoroval jsem přímo za jaké situace se to stane, ale většinou to dělá až se auto zahřeje a pak nejde ani nastartovat. Musí se počkat až trochu vychladne a pak to zas jde. Jinak starty ráno úplně v pohodě a když už jede, tak jede krásně, jak kdyby bylo všechno OK. Taky je otázka, jestli se zaměřit na něco, co mohl způsobit ten benzín nebo je to prostě jen blbá souhra náhod a nemá to s tím natankováním benzínu co dělat
Chápu, že bez vagu je to celkem na nic, ale momentálně nemám možnost to někde hodit na diagnostiku. V úterý to plánuji hodit do toho servisu, ale jsem z toho docela na nervy, tak bych vás chtěl poprosit, jestli vás nenapadá, co by to mohlo dělat, ať vím na co se připravit. Díky
Minulej týden jsem byl myšlenkama mimo a omylem jsem natankoval cca 10l benzínu (ano, jsem deb**). Naštěstí jsem si to uvědomil relativně brzo, tak jsem auto nechal stát a druhej den jsme ho odtáhli do servisu. V servisu ještě ten den to vyčistili, vyměnili filtr, nechali pročistit aditivem, tak jsem si říkal super, je to vyřešeno.
Po cca 4 dnech, kdy auto stálo v garáži, jsem ujel cca 15km na benzinku, natankoval jsem (naftu!!), ale už jsem nenastartoval. Auto točilo, ale vůbec nechtělo chytnout. Zhruba po hodině, hodině a půl se mi podařilo relativně v pohodě nastartovat a po ujetí cca 10km se auto začlo dusit, cukat až úplně chcíplo. Opět nešlo nastartovat. Jednou se mi podařilo auto udržet tak, aby nechcíplo a po krátkém zakuckání opět jelo, jak kdyby se nic nedělo.
Nevypozoroval jsem přímo za jaké situace se to stane, ale většinou to dělá až se auto zahřeje a pak nejde ani nastartovat. Musí se počkat až trochu vychladne a pak to zas jde. Jinak starty ráno úplně v pohodě a když už jede, tak jede krásně, jak kdyby bylo všechno OK. Taky je otázka, jestli se zaměřit na něco, co mohl způsobit ten benzín nebo je to prostě jen blbá souhra náhod a nemá to s tím natankováním benzínu co dělat
Chápu, že bez vagu je to celkem na nic, ale momentálně nemám možnost to někde hodit na diagnostiku. V úterý to plánuji hodit do toho servisu, ale jsem z toho docela na nervy, tak bych vás chtěl poprosit, jestli vás nenapadá, co by to mohlo dělat, ať vím na co se připravit. Díky
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: O2 2.0TDI Po zahřátí chcípne
[quote="hrabosh"] prostě jen blbá souhra náhod a nemá to s tím natankováním benzínu co dělat
začal bych tak že pokud je motor teplý a nejde nastartovat odpoj čidlo teploty a nastartuješ
rozdekluj si motor
začal bych tak že pokud je motor teplý a nejde nastartovat odpoj čidlo teploty a nastartuješ
rozdekluj si motor
Nafty tam bylo relativně málo, třeba taky kolem 10l.Tomas.cz píše:Pokud to nádrže přišlo 10l benzinu, kolik v ní bylo nafty?
S tím čidlem teploty mě taky napadlo. To čidlo by mělo být někde pod tandemem ne? Co jsem se koukal, tak je tam docela blbej přístup, ale můžu to vyzkoušet.
Nevím, jaký je standardní postup při vyčerpávání paliva z nádrže, ale vypadá to, že čerpadlo nebylo vůbec venku z nádrže. Je možné, že by se tam pořád držel nějakej bordel
O tom těsnění jsem taky slyšel, že s tím můžou být celkem problémy, tak jim řeknu, ať se na to mrknou. Jo a jen otázka ze zvědavosti. Všimnul jsem si, že v dílenské příručce jsou naopak hadičky z filtru do tandemu a z tandemu zpátky, ale celou dobu byly v autě naopak. To je jedno, jestli jsou ty hadičky naopak nebo to mají v příručce špatně?
Jen doufám, že to bude nějaká taková prkotina a ne nějakej větší problém.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
právě že vím v případě že kokta PD 77 kW nebo audi cod BLB je jiné konstrukce tak nevímCar diag píše:Neviš u PD o čem mluvíš!!!
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 11 bře 2018, 12:43, celkem upraveno 1 x.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice