O2 2.0TDI Po zahřátí chcípne

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

to platilo v 89tom ked jazdili V3S a nie v dobe 2000 barového CR systému....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
hrabosh
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 10 bře 2018, 11:49

Příspěvek od hrabosh »

V servisu mi rikali, ze mam stesti, ze se jedna o PD, ze ty to jsou schopny nejak prezvykat, ale kdyby se jednalo o CR tak je to daleko vetsi problem.
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 574
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

Pravda je že ani u PD se nic nestane ,jen je prostě potřeba aby tam zůstalo co nejmíň benzínu a může to vyjezdit,když je tam hodně benzínu tak nejde teplé nastartovat....
Chce to pak jen dát nový filtr a vyčistit sací koš v nádrži,benzín je předse jen rozpouštědlo 😀
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

spíš bych si tipnul podle projevu, že přehodili někde hadice
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Do nafty sa normalne dava benzin v zime cca. 20% aby sa vyrazne zvysila filtrovatelnost nafty pri nizkych teplotach. Samozrejme sa este pridavaju aj ine aditiva na viazanie vody atd. Treba vsetko poriadne skontrolovat, bude to len nejaka hlupost, niekde si to pricucne vzduch alebo nejaky uvolneny bordel a skape to.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

octaviask píše:to platilo v 89tom ked jazdili V3S a nie v dobe 2000 barového CR systému....
já zapoměl že cr systém startuje na 200 atm a vůle jednotlivých součástek jsou diametrálně odlišné, ani na řízkový olej už to nejede, to je všecko jinak ani ten benzin nejde stlačit na 2000 bar :roll:
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="TDI tech"]Do nafty sa normalne dava benzin v zime cca. 20%


to byly zlatý časy když to dávali do nafty,

složení nafty v roce 2018

40% letecký petrolej
20% lehký topný olej
10% řepkový olej
10%metylester
10% nafta
5% rozpouštědlo
5% vody

(crazy) (LOL)
hrabosh
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 10 bře 2018, 11:49

Příspěvek od hrabosh »

Ja jen doufam, ze servis automicky nezacne navrhovat ty nejnakladnejsi opravy, protoze jako student si nemuzu dovolit vyhazovat desetitisice za metodu pokus-omyl (crazy)

Tak se s nema domluvim, at zacnou tim nejjednodussim a uvidi se. Prozatim diky a az se dozvim neco vic, tak dam vedet
Jodr
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2011, 16:33

Příspěvek od Jodr »

Taky jsem si do minulého pašíka 96kW PD natankoval omylem kolem 12litrů benálu. No, doplnil jsem to do plné naftou. Vyjezdil jsem necelou půlku nádrže bez sebemenších problémů a už jen doplňoval naftu. Auto jezdí už čtvrtý rok v rodině, kam jsem jej přepustil a nestěžuje si... :)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

u nás je borec co láduje šarana PD jen řízkovým olejemm v zimě jak se zhorší starty nebo začne cukat tak ho láduje benálem ;)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Videl som CRDi do ktorého majitelka naliala 30l benzínu na 5l nafty...auto nešlo, nakoniec zdochlo...benzin sme vytankovali, vyčistili rail, trubky. Pripravoval som majitelku na vymenu 3/4 dielov v systéme.

Nakoniec auto chytilo a vrčalo jak mačka....už behá asi pol roka a všetko ok.


Avšak som tu mal 2-3 CDI motory mercedes z ktorých jeden po natankovaní benzínu už neožil a druhý klepal ako vetrieska.

Tak isto pár HDI ktoré po takejto očiste búchali a čmudili...

Takže existujú náhody a prípady kedy to systém prežije...možno s ujmou, ale prežije.

Avšak sa všetci zhodneme že pri technológiách a toleranciách aké sú dnu vo vstrekovačoch a čerpadlách nie je vhodné ich zalievať benzínom.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="octaviask"] podle mě spalování benzínu zastaví motor dřív než benál vypláchne naftu a něco se podře,

bydlím přímo pod benzinkou a tak se stím setkávám i masařku crdi jsme tu měli, nikdy jsem nic nečisil ani nerozebíral, protáhl jsem naftu čerpadlem v nádrži nebo tlakovým vzduchem až ke vstřikům a natočil ;)

samoška že to de zdramatizovat a vydělat to chápu, jsem zavodou neřeším, práce mě baví
Jodr
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2011, 16:33

Příspěvek od Jodr »

Ještě doplním. Když se mě povedl ten benál do pašíka, řekl jsem obsluze na čerpačce co se mi přihodilo, čerpadlářka se jen řehnila a říká. To nic není, včera u nás natočil kamioňák 650litrů benzínu do kamionu. Neujel ani třicet metrů a zablokoval hlavní silnici na hranice když od nás vyjížděl...
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Benzin v naftě je taky problém pro katalizátor zvláště u dpf dochází k jeho predčasnému poškození.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

to si myslím že je velmi složité téma,

moje zkušenosti, vymontuješ z mladé totálky 1.6 Hdi dpf a běžíš pro vývar do výkupny a :o refraktometr hlásí nic tam není ani platina ani paladium, :( řj motoru bez závad, majitel o dpf ani nevěděl,
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“