SEAT Ibiza 1.2TSI čidlo teploty chl. kapaliny
Moderátoři: šulda, Moderátoři
SEAT Ibiza 1.2TSI čidlo teploty chl. kapaliny
Nechci zakládat nové téma,mám prosbu,kde se nachází druhé čidlo teploty chladicí kapaliny to šedé kulaté,vyměnil jsem to černé ale závada je na tom druhém nemohu ho nikde nalézt.Děkuji za pomoc.Dle ETKY tam někde musí být dává hodnotu -50 , tím pádem je bohatá směs protože to Ř.J. hlásí nesmysl.
SEAT Ibiza 1.2TSI(77KW),6J,motor CBZB.
Děkuji za pomoc.
Jarus.
SEAT Ibiza 1.2TSI(77KW),6J,motor CBZB.
Děkuji za pomoc.
Jarus.
Huml mnohokrát děkuji ale ten jsem už měnil (03F919501A) viz popis výše ale dle ETKY tam ještě musí být ten druhý kulatý(06A919501A)?Nemám auto doma je dcery, doveze ho až ve čtvrtek, ale myslím si že bude někde pod sáním tam je vodní pumpa zezadu, vpředu je turbo a výfuk tam nic není.
------------------------------------------------------------------
moderátor
Odstraněna nesmyslná citace obrázku.
------------------------------------------------------------------
moderátor
Odstraněna nesmyslná citace obrázku.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Tak jsem to byl načíst a stále "čidlo teploty na výstupu z chladiče hlásí -48 stupňů"
Po vytažení měrky oleje jsem s hrůzou zjistil že je tam o 1,5 litru oleje víc
(naředěný benzinem - bohatá směs) tak jsem ho vypustil a dal nový jinak by asi brzo hrozilo zadření.
TSI až to opraví půjde z baráku a raději ji koupím 20 let starýho 4golfa.
Po vytažení měrky oleje jsem s hrůzou zjistil že je tam o 1,5 litru oleje víc
(naředěný benzinem - bohatá směs) tak jsem ho vypustil a dal nový jinak by asi brzo hrozilo zadření.
TSI až to opraví půjde z baráku a raději ji koupím 20 let starýho 4golfa.
Tak to by bylo moc smutný, kdyby si Seat neuměl opravit svůj výrobek ...
Nevim jak u Seatu, ale u Škodovky s tímhle CBZB motorem ten G83 na výstupu chladiče maj jenom Octa a Yeti, ty menší potvory Fabia, Roomster a Rapid ho nemaj nikde uvedený ... Jen místo něj maj přímo na chladiči psaný termospínač F18 pro ventilátor. Tipuju, že Ibiza by natom mohla být stejně ale podle diag tam senzor je, tak snad si s tím autorizák poradí
Nevim jak u Seatu, ale u Škodovky s tímhle CBZB motorem ten G83 na výstupu chladiče maj jenom Octa a Yeti, ty menší potvory Fabia, Roomster a Rapid ho nemaj nikde uvedený ... Jen místo něj maj přímo na chladiči psaný termospínač F18 pro ventilátor. Tipuju, že Ibiza by natom mohla být stejně ale podle diag tam senzor je, tak snad si s tím autorizák poradí
hladate niečo čo tam nie je...
daj presny kod alebo screen zavady s popisom!
nemam SEAT v ELSE ale pri VW polo je G83 len do novembra 2011!!!
Ak ho riadiaca jednotka hladá, tak + zo snímača je v konektore T94/36pin.
nemenil niekto chladiče? saharu? nevisí ti tam niekde zvyšný konektor!!!??? Poriadne hladaj, nie je odcvaknutý? atd atd atd...porozbaju buzirku..či nahodou.
čerešnička:
25 - F18 thermal switch
to znamena ze existuju 2 verzie aut.
Jedna bez G83
druha s G83
daj presny kod alebo screen zavady s popisom!
nemam SEAT v ELSE ale pri VW polo je G83 len do novembra 2011!!!
Ak ho riadiaca jednotka hladá, tak + zo snímača je v konektore T94/36pin.
nemenil niekto chladiče? saharu? nevisí ti tam niekde zvyšný konektor!!!??? Poriadne hladaj, nie je odcvaknutý? atd atd atd...porozbaju buzirku..či nahodou.
čerešnička:
25 - F18 thermal switch
to znamena ze existuju 2 verzie aut.
Jedna bez G83
druha s G83
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Auto je dovoz z Itálie (vyrobeno 18.1.2011) od září 2017 mělo najeto 65000 servisní knížka,momentálně 71500.Nic se neměnilo vše originál.Prvně jsem měnil řídící lambda sondu horní (originál japan),pak to jediné čidlo teploty G62.
Včera mi ještě poradil kluk od škodovky ať to načteme s tím spínačem větráku
"(Teplotní spínač, větrák chladiče VAG 1J0959481A)", a ať to načteme s odpojeným konektorem zda to nebude něco hlásit ale nic to nehlásí, takže to asi nemá nic společného s tím G83.
Ten G83 to nehlásí, akorát když dá projet akční členy tak to hlásí teplotu na výstupu z chladiče -48,
Hlavně to má bohatou směs,přibývání benzinu v oleji,včera když jsem s tím přijel domu a zastavil tak si to samo přidávalo a ubíralo, a když jsem to chcípnul tak jsem to nenastartoval až to zase zchladlo tak to chytlo.
Přidávám sken závady z Vagu,ale jelikož je bohatá směs tak to hlásí tu řídící lambdu.U škodovky si s tím také nevědí rady poněvadž je to nepustí do Seata.
Mnohokrát děkuji za snahu mi pomoci.
Včera mi ještě poradil kluk od škodovky ať to načteme s tím spínačem větráku
"(Teplotní spínač, větrák chladiče VAG 1J0959481A)", a ať to načteme s odpojeným konektorem zda to nebude něco hlásit ale nic to nehlásí, takže to asi nemá nic společného s tím G83.
Ten G83 to nehlásí, akorát když dá projet akční členy tak to hlásí teplotu na výstupu z chladiče -48,
Hlavně to má bohatou směs,přibývání benzinu v oleji,včera když jsem s tím přijel domu a zastavil tak si to samo přidávalo a ubíralo, a když jsem to chcípnul tak jsem to nenastartoval až to zase zchladlo tak to chytlo.
Přidávám sken závady z Vagu,ale jelikož je bohatá směs tak to hlásí tu řídící lambdu.U škodovky si s tím také nevědí rady poněvadž je to nepustí do Seata.
Mnohokrát děkuji za snahu mi pomoci.