motor 1.4i 8V KFW tesnenie hlavy

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Ja mam tento motor v partnerovi ale nikdy sa zo zapnutym kurenim nedostanem na viac ako 70st. To som skusal uz 2termostaty kamos mal berlingo a to iste. Mozno v lete bez kurenia ma tych 90st. Skus ten termostat vyhodit ven
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

miko09 píše:tak som tu . vodná pumpa , kontrola OK . véčko nádržky nové. chladič nový - zohriaty po celom obvode. odvzdušnenie poriadne - kúrenie + teleso termostatu . kúri to vynikajúco .
prejav motora - pokiaľ je auto naštartované a stojí na mieste je všetko OK.teplotu drží na 89-90C. sadnem do auta vybehnem na cestu 1 triedy začnem ho naháňať na 90km/h a teplota vyrastie na 110C uberiem plyn - brzdím motorom cca 100m a teplota klesne na 90C . no teraz budem postupovať tak že demontujem hlavu a ide na otlak ovanie . potom sa ozvem ako to dopadlo. :o


teplota 110,ale nevaří to,že?ani hadice nejsou nějak extra tvrdé že?asi vím co tomu je......
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Uživatelský avatar
miko09
Přispěvovatel
Příspěvky: 185
Registrován: 03 srp 2009, 13:27
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od miko09 »

teplota 110,ale nevaří to,že?ani hadice nejsou nějak extra tvrdé že?asi vím co tomu je......[/quote]

Presne tak. No čo? Zajtra chcem skúsiť vybrať termostat.
VW sharan 1.9 TDI ASZ
VCDS - origo
Launch X431 Pro3
Galleto 1260
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

není tomu vůbec nic.
jsou tam 2 čidla teploty-jedno je ve vodě a druhé v hlavě-přímo v tom hliníku.


já jsem takhle ten motor rozebíral 3X,než jsem na to přišel.

když jsem čidla přehodil bylo to OK a pamatuju si,že to nešlo úplně snadno,jiný závit,nebo konektor,nepřišel jsem na to,proč to tak bylo,ale bylo to tak.
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Uživatelský avatar
miko09
Přispěvovatel
Příspěvky: 185
Registrován: 03 srp 2009, 13:27
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od miko09 »

No ja tam mám čísla 3. Dve sú priamo na telese termostat . Jedno je pred a druhé za termostatom a to tretie je pod telesom priamo v hlave.
VW sharan 1.9 TDI ASZ
VCDS - origo
Launch X431 Pro3
Galleto 1260
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

vyzkoušej které je na co.....

jo.....jedno je na ventilátory,druhé na vodu,třetí ŘJ.

musíš čidlo,které je pro přístrojovku dostat do vody a to co je pro ŘJ dostat do té hlavy.

a bude klid.
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Uživatelský avatar
miko09
Přispěvovatel
Příspěvky: 185
Registrován: 03 srp 2009, 13:27
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od miko09 »

Mám ich medzi sebou vymeniť? A prečo aký to má význam ? Ak je konkrétne niektoré z týchto dvoch zle tak ho vymením. Predpokladám že to čo je pre RJ bude zle a dáva zlú hlasku na pomer vzduch benzín a preto pri záťaži že by sa to hralo?
VW sharan 1.9 TDI ASZ
VCDS - origo
Launch X431 Pro3
Galleto 1260
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

to co je v té hlavě není ve vodě,ale jen v tom hliníku.

a když tomu naložíš,tak logicky jde teplota nahoru.

ano,v hlavě protéká voda,která ji ochlazuje,ale ta teplota prostě nikdy nebude úplně stejná,chvíli trvá,než ta teplota přejde do vody.

takhle jsem si to vysvětlil já.

možná byly v originálním těsnění větší dírky-v náhradě jsou průměr cca 3mm.

nevím proč.
jak už jsem psal-3x jsem ten motor rozebíral,2x jsem myslel,že je prasklá hlava,pak jsem brousil blok abych dostal vložky o chlup výše,kontroloval jsem vložky,jestli nejsou prasklé,myslel jsem,že to auto zapálím!!!
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Uživatelský avatar
miko09
Přispěvovatel
Příspěvky: 185
Registrován: 03 srp 2009, 13:27
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od miko09 »

Ja som kvôli tomu kupoval druhé auto. Ale stále mi to nedá a chcem prísť na to čo tomu je. Nechcem to predávať pokazené. Tie pocity zo zapálením autá som mal už niekoľko krát. Ale aj tak ďakujem za tvoj čas a vzácne informácie.
VW sharan 1.9 TDI ASZ
VCDS - origo
Launch X431 Pro3
Galleto 1260
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“